Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Sep 2019 09:21

Re: Datetopic #4

Klinkt een beetje als m'n vorige date :) Die dacht ook dat ie veel te snel moest waardoor het juist heel onoprecht werd. Hopelijk draait het nog een beetje bij, snap dat je je benauwd voelt.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Okt 2019 15:33

Re: Datetopic #4

BK, ik lees in ander topic dat het inmiddels je vriend is? Wat leuk! Veel geluk met je droomman :)

Scott, hoe is het nu bij jou?
<<

Anoniem270

Bericht 15 Okt 2019 18:43

Re: Datetopic #4

Hoe is het bij mij? Haha nooit saai ?
Vind het wel lastig dat hier allemaal neer te zetten.

Maar met die gene waar ik hier wat over heb verteld daar heb ik onlangs weer mee afgesproken.

Feline, hoe is het bij jou? Kijk je ook naar Iris en de 12 dates?
Vanavond op tv. Vind het erg interessant en ook herkenbaar.

** even wat aangepast **
Laatst gewijzigd door Anoniem270 op 15 Okt 2019 20:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Okt 2019 19:26

Re: Datetopic #4

Oh wat fijn dat hij je wat meer ruimte geeft! Zal ook best lastig zijn voor hem als ie jou zo leuk vindt!

Ja, ik kijk ook naar Iris! Inderdaad leuk om te volgen en interessante inzichten.. al heb ik er tot nu toe volgens mij nog niet echt iets van meegenomen.

Hier is het rustig. Alhoewel, heb contact met 2 mannen maar 1 is denk ik niet echt m’n type (vooral gewoon lekker haha) en de ander komt net uit een relatie en ik hoef verder geen rebound te zijn. Zit weer even in een periode dat ik geen/weinig zin heb om er moeite in te stoppen.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 15 Okt 2019 19:51

Re: Datetopic #4

Ja klopt! Lees nog wel met jullie mee en Iris kijk ik ook echt een leuk programma!

Heel veel succes dames met het vinden van jullie droomman weet zeker dat het gaat lukken!
Carpe Diem
<<

Anoniem270

Bericht 15 Okt 2019 21:07

Re: Datetopic #4

Leuk dat jullie ook naar Iris kijken!

Herkenbaar dat je zo’n periode hebt. Gaat ook veel energie in zitten elke keer niet alleen het daten maar ook het appen daarvoor.
Wie weet wie er morgen weer voorbij komt. Bij mij kan dat zo wisselen. Van niks naar 3 tegelijkertijd ?
Nu even alleen die ene. Is wel genoeg.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Okt 2019 10:56

Re: Datetopic #4

Ja, gaat altijd op en af inderdaad. En klopt, het is altijd of helemaal niets of veel te druk haha. En ik kan niet zo goed met meerdere mensen tegelijk contact hebben.

Gisteravond kwam die ene jongen nog wel even langs met z'n vrienden, waren in de buurt dus hebben even drankje gedaan in de kroeg bij mij op de hoek. Het is wel enorm vleiend hoe open hij is over dat ie me heel erg leuk vindt. We hebben elkaar alleen nog nooit alleen gesproken en daar zie ik een beetje tegenop maar wil het wel een kans geven.
Voel me soms net Iris inderdaad haha.
<<

Anoniem271

Bericht 16 Okt 2019 13:16

Re: Datetopic #5

Wauw deel 5 alweer! Heb al tijden niks te zoeken hier, maar lees nog altijd mee en hoop op meer leuke verhalen van jullie!
<<

Kira

Bericht 16 Okt 2019 13:32

Re: Datetopic #5

Ik lees ook nog altijd graag mee, altijd leuk date verhalen te lezen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2019 12:14

Re: Datetopic #5

Zal ik dan maar jullie leesvoer bijwerken ;) Ik heb vanavond namelijk weer een date. Heb 't 2 maanden weten te strekken omdat hij totaal niet in het plaatje in m'n hoofd past maar na alle moeite die hij heeft gedaan geef ik het toch maar een kans. Heb 'm ongeveer 380 keer afgewezen maar hij blijft koppig en voel me dan wel weer gevleid dat hij er zo van overtuigd is. Vind' t wel echt heel spannend.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2019 13:00

Re: Datetopic #5

Oh spannend feline!! En het is soms ook heel goed om even dat plaatje in je hoofd los te laten en te kijken naar andere leuke plaatjes.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2019 13:13

Re: Datetopic #5

**
Laatst gewijzigd door Feline op 23 Okt 2019 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Okt 2019 21:45

Re: Datetopic #5

Spannend!!! Heel veel succes en plezier Feline, het is in ieder geval een doorzetter dat siert hem wel.
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2019 22:08

Re: Datetopic #5

Haha.. ik krijg zó geen hoogte van deze man ? Krijg het idee dat ie me soms amper durft aan te kijken waardoor hij heel verlegen over komt maar het volgens mij helemaal niet is.
Kom niet echt dichtbij ofzo. Heel vaag!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Okt 2019 08:05

Re: Datetopic #5

Hoe was het??
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Okt 2019 10:40

Re: Datetopic #5

Het was gezellig hoor maar hij is dus echt heel anders dan hoe hij appt. Dan is ie lekker brutaal, waar ik wel van hou maar als ie bij me is, is ie ineens heel verlegen.
We zijn trouwens wel echt heel erg verschillend hoor..denk niet dat dat zou werken. Maar iets in hem vind ik heel erg aantrekkelijk, al vanaf de 1e keer dat ik 'm zag. Knappe vent is 't. Voor nu maakt ie me in ieder geval blij met al z'n lieve grappige berichtjes dus we zien wel :)
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 24 Okt 2019 07:09

Re: Datetopic #5

Wat lastig dat hij tijdens een date zo anders is dan normaal. Misschien zijn het de zenuwen. Wie weet is hij bij een tweede date wat losser.
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2019 10:08

Re: Datetopic #5

Ja klopt.. maar die zenuwen slaan nergens op want ik ben best aardig haha. Maar hij was bang om het te verpesten omdat ie me echt heel erg leuk vindt. Over de app loopt ie me constant te plagen wat ik juist heel erg leuk vind. Hopelijk durft ie dat ook in het echt wat meer te gaan doen want ik heb wel wat tegengas nodig.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 13 Nov 2019 15:36

Re: Datetopic #5

Hoi meiden hoe gaat het met jullie met het date?

Hier van de zomer een tijdje gezellig contact gehad met een man maar toen ik de laatste keer naar hem toe reed dacht ik echt 'wat ben ik aan het doen?' en heb dit hem ook laten weten.

Toen kwam ik een kennis tegen en dat was een aantrekkingskracht tussen ons echt wauw.

We hebben veel contact gehad en ook samen al meerdere malen wat gedronken. Daar hadden we veel te bespreken en ook dat was gek om te voelen we hadden veel lol. Zelfde humor noem maar op. De Kids hebben we het zelfde weekend niet dus dat maakt het wel makkelijk.

Nu zijn er wel wat meer dingen tussen ons gebeurd. Maar doordat ik op een rot manier aan de kant ben gezet merk ik dat ik onwijs bevestiging zoek nu.
Vind hij me echt leuker dan gewoon leuk voor 1 keer? Hoe merk je dat aan een man? Want die appen niet vaak zo snel uit zichzelf tenminste de meeste. En ook al ben ik voorzichtig mijn onderbuik voelt aan als kriebels..
Ik weet geduld is een schone zaak maar toch was ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
<<

Anoniem270

Bericht 13 Nov 2019 16:17

Re: Datetopic #5

Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben!
Waarom vraag je niet aan hem hoe hij het ziet?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2019 17:58

Re: Datetopic #5

Lastig MM, vaak is het bij mij toch een gevoel wat eigenlijk altijd lijkt te kloppen. Al was mijn vorige date blijkbaar echt behoorlijk gek op me maar appte hij amper etc dus meestal klopt mijn gevoel alleen als ik wel graag wil en daardoor merk dat iemand anders niet volledig geïnteresseerd is.
Ik heb nu juist een jongen die eigenlijk altijd als eerste appt maar soms ook ineens een dag niets laat horen waarvan ik nu dus ook vermoed dat de lol er een beetje vanaf is bij hem. Blijkbaar toch weer dat jagen want ik heb ´m heel lang afgewezen en nu ik toegeef is ie ineens een stuk stiller.

Ik las net dit artikel en voorpublicatie van een boek, wat weet zij ontzettend goed de rauwe pijn van liefdesverdriet te omschrijven: https://www.vice.com/nl/article/ne8ygz/ ... gZxG_H1hLQ
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 13 Nov 2019 20:30

Re: Datetopic #5

@ scott noem me maar een watje maar ik durf dat nu nog niet..

@ feline ja dus toch op gevoel af gaan bedoel je... Hij zit niet op een datingsite (volgens mij)
Ik ben daar ook weer vanaf meer omdat ik toen hem tegen kwam ik zeker wist dat live iemand tegen komen veel fijner is dan eerst tig dagen appen en het in het echt tegen valt dat is mij meerdere keren gebeurd.
Ik ga het allemaal even lezen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Nov 2019 10:53

Re: Datetopic #5

Ja, of het proberen een beetje los te laten maar ja, dat klinkt makkelijker dan het in de praktijk is! Hopelijk komt er iets moois uit :)
Snap je gevoel bij datingsites, mijn laatste 2 dates heb ik via een gezamenlijke hobby leren kennen en die had ik beiden al vrij vaak gezien voordat we samen afspraken. Ben nu ook nog steeds goed bevriend met ze.

Veel plezier en ik hoop dat je, ondanks de onzekerheid, toch een beetje kunt genieten van deze nieuwe gevoelens :)
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 14 Nov 2019 12:53

Re: Datetopic #5

Ja dat loslaten is inderdaad ook het beste... Soms is dat alleen lastig de ene dag gaat dat beter als de andere dag. En door het hier te ventileren waardoor je denkt kom op geniet er gewoon van.

Grappig dat jij hetzelfde voelde bij datingsites kosten me bergen energie en dat zag je iemand en dacht ik "pfff nee".

Ja hoor ik geniet er zeker van. Hoor om me heen dat ik straal en zoals gister app ik hem en krijg ik wel een heel verhaal terug. Nietde standaard mannen antwoord ja of nee. Dus dan word ik weer rustig en laat ik los haha
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Nov 2019 12:36

Re: Datetopic #5

Fijn dat het helpt als je het hier van je afschrijft :) En leuk dat hij je zo laat stralen!

Ik heb gister een punt achter mijn date gezet. Hij woont een half uur bij me vandaan en we zijn allebei steeds te druk waardoor ik 'm amper kan zien en ik elk weekend teleurgesteld ben. We zagen elkaar nu 1 keer per week 2 uurtjes 's avonds dus dat schiet niet echt op. Merk dat ik het wel lastig vind want ik werd elke ochtend gewekt door een lief berichtje dus dat is even afkicken. Nu maar even op sporten en werk storten.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers