Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezondheidsproblemen

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Nov 2019 23:57

Gezondheidsproblemen

Ik heb al sinds begin dit jaar last van mijn mond, kaakpijn, kiespijn, keelontsteking, holteontsteking en heel vaak aften. Nu heb ik een tandvleesontsteking en een grote aft. Het doet weer echt zeer :(. Ik kan eigenlijk zelden echt lekker eten zonder pijn of klachten en word er echt moe van. Soms heb ik even een paar dagen niks en het begint weer. Vorige week bij de tandarts geweest en een wortelkanaalbehandeling gehad, ik dacht dat dat misschien wel de oplossing kon zijn maar nu weer pijn aan de andere kant van mijn kaak. Tandarts zag verder niks geks en zei dat die aften misschien door verminderde weerstand konden komen. Heel lang vaak wakker geweest in de nacht door baby en heb ook wel wat stress ervaren dit jaar maar probeer wel in balans te komen/te blijven. Stoker elke dag mijn tanden. Slik vitamine pillen. Wat moet ik toch doen? Iemand een tip? Wie/wat zouden jullie hiervoor om hulp vragen?
<<

Anoniem284

Bericht 08 Nov 2019 00:25

Re: Gezondheidsproblemen

Wat vervelend Lot! Ik herken de verminderde weerstand wel en weet niet zo goed wat daar aan te doen. Maar bij mij is het meer ziektes oppikken vanaf het KDV of consultatiebureau. Bij jou klinkt het alsof er continu ontstekingen gaande zijn? Wat ik hier van je lees probeer je qua voeding (en beweging) wel fit te blijven. Ik zou denk ik met dit verhaal even naar de huisarts gaan. Misschien wat dingen uitsluiten en wellicht heeft de huisarts nog advies op tips.
<<

Pitty

Bericht 08 Nov 2019 11:31

Re: Gezondheidsproblemen

Ik zou idd even bloedprikken, maar stress en slecht slapen ben je echt niet snel van verlost hoor!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2019 11:50

Re: Gezondheidsproblemen

Ik vind het inderdaad als een verminderde weerstand klinken. Ik zou inderdaad even met de huisarts overleggen of er iets is wat de ontstekingen tegen kan gaan. Geef je intussen helemaal geen bv meer? Dan zou je misschien om een antibiotica kuurtje kunnen vragen, even wat sterker geschut, samen met natuurlijk vitaminen en gezond eten en rust etc voor het herstel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem290

Bericht 11 Nov 2019 21:34

Re: Gezondheidsproblemen

Heb je vitamine B12 ook al laten testen? Daarvan kun je ook pijn in je mond krijgen (vooral tandvlees).
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Nov 2019 23:33

Re: Gezondheidsproblemen

Antibiotica vind ik wel heftig. Heb ik dit jaar al een paar keer gehad en heb juist het idee dat dat ook veel goede dingen kapot maakt. Dus liever niet als het niet noodzakelijk is.

B12 las ik toevallig laatst over. Merk dat ik naar de dokter gaan toch een drempel vind want dan zegt hij (vul ik in) ja niet gek, moeder, slaaptekort, zieke ouder, verhuizing etc. Maar misschien moet ik dat toch maar gewoon doen.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers