Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 11 Nov 2019 14:17

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik vind de reacties op social media echt diep triest. Niemand kent het hele verhaal en inderdaad wat er wel niet over Bridget wordt geschreven. Echt hele lelijke dingen, en haar eigen zoon is al een stuk ouder en krijgt dus prima mee wat er nu allemaal gaande is. De kleine van Andre is nog zo klein dat is toch heel anders allemaal.

Maar alles wat er nu richting Andre en Bridget gaat vind ik belachelijk. Dat volwassen mensen zo reageren daar snap ik helemaal niets van.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 11 Nov 2019 14:44

Re: Showbizz nieuws topic!

Je wil de reacties op de Instagram van Bridgets zoon ook niet lezen, wat kunnen mensen walgelijk zijn zeg, bah. Alsof dat kind er ook maar iets mee te maken heeft.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 11 Nov 2019 15:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Derpy schreef:Je wil de reacties op de Instagram van Bridgets zoon ook niet lezen, wat kunnen mensen walgelijk zijn zeg, bah. Alsof dat kind er ook maar iets mee te maken heeft.


Wordt er op zijn profiel ook gereageerd ja?!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2019 15:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Derpy schreef:Je wil de reacties op de Instagram van Bridgets zoon ook niet lezen, wat kunnen mensen walgelijk zijn zeg, bah. Alsof dat kind er ook maar iets mee te maken heeft.

Van haar zoon?! Jeetje dat is toch niet normaal.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 11 Nov 2019 15:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik zie dat het profiel van haar zoon niet meer bestaat. Wat ontzettend naar dat mensen over de rug van een kind zo lelijk kunnen doen. Ik heb echt met ze te doen. :pale:
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2019 15:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat is wel heel laag..
<<

Anoniem304

Bericht 11 Nov 2019 15:21

Re: Showbizz nieuws topic!

Nou en zulke mensen hebben ook stemrecht. Lekker volwassen met z'n allen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Nov 2019 15:29

Re: Showbizz nieuws topic!

Jeetje dit is toch te gek voor woorden? Laat die mensen lekker gelukkig zijn samen. Hoe iemand zijn relatie beëindigd zijn toch onze zaken niet? Zelfs al zou hij Monique bedrogen hebben, dan nog is dat iets tussen hen.

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 11 Nov 2019 16:26

Re: Showbizz nieuws topic!

Caro schreef:
Sam schreef:
Nee hoor.


Waarom cancel je die kaarten dan?


Ik neem aan dat het een grapje is. Toch?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Nov 2019 16:42

Re: Showbizz nieuws topic!

Olijfje schreef:
Caro schreef:
Waarom cancel je die kaarten dan?


Ik neem aan dat het een grapje is. Toch?


:lol:

Laat die mensen hun leven kiezen!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Nov 2019 16:46

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:
Derpy schreef:Je wil de reacties op de Instagram van Bridgets zoon ook niet lezen, wat kunnen mensen walgelijk zijn zeg, bah. Alsof dat kind er ook maar iets mee te maken heeft.

Van haar zoon?! Jeetje dat is toch niet normaal.


Nou wat achterlijk inderdaad! ?
❤ 7 juni 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Nov 2019 16:51

Re: Showbizz nieuws topic!

Bliss schreef:
Carrie schreef:Van haar zoon?! Jeetje dat is toch niet normaal.


Nou wat achterlijk inderdaad! ?


Echt absurd..!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem269

Bericht 11 Nov 2019 17:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:
Ava schreef:Ik vind Bridget Maasland echt zooo’n vreselijke neppe en chagrijnige vrouw. Ik irriteer me mateloos aan haar als ze op tv is. Ik zap dan echt weg. En Dré gaat gewoon heel spijtig zijn vader achterna. Dus ik denk zo dat ze wel goed bij elkaar passen.. Alleen inderdaad heel sneu voor Monique en hun zoontje.

Wat bedoel je, hoezo gaat André z’n vader achterna en waarom past Bridget dan goed bij hem? Is toch gewoon een hardwerkende liefdevolle moeder?

Eens met jou Lejow. De relatie was toch ook al maanden voorbij zegt Monique dus waarom nou iedereen over Bridget valt snap ik ook niet.


Dat zal vast wel maar ik vind haar als tv persoonlijkheid gewoon echt niet leuk overkomen. Dit vind ik vandaag niet maar dat vond ik 10 jaar geleden ook al. Dus dat staat los van haar relatie met André. En van André vind ik hetzelfde. Hij komt gewoon zo nep over (op mij) vandaar dat ik ze goed bij elkaar vind passen. En ik vind dat hij inderdaad zijn pa achterna gaat. Ik heb ooit dat programma gezien van Linda de Mol met dat ouder worden en daar riep hij zelf heel hard dat hij zijn pa niet achterna wilde gaan. Dat hij zijn gezin boven drank en roem zou kiezen. Nu een paar jaar later moet hij eerst een paar biertjes voor een optreden naar achteren tikken en staat name zijn gezin van toen niet meer op nummer één. Volgens de roddels dan.

Het is wel triest dan het kind van hier de dupe van wordt. Triest dag ze zo’n mannetje zo lastig vallen om iets wat over zijn moeder gaat. Ik kan mij echt niet voorstellen dat volwassene zo doen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 11 Nov 2019 20:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Bij dit soort dingen raak ik echt zo teleurgesteld in onze samenleving. Echt te treurig voor woorden.
<<

Anoniem269

Bericht 11 Nov 2019 20:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Sam schreef:Wij hebben onze golden circle kaarten hierom gisteren geannuleerd ? Joe doeiii!

Never mind. Ik las hierna pas de andere reactie's haha. Zag dat er meerdere mensen al hierop gereageerd hebben.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 12 Nov 2019 06:42

Re: Showbizz nieuws topic!

Lejow schreef:Weet je.. ik snap die reacties eerlijk gezegd nooit zo goed.
Zeker niet nu ik zelf een scheiding heb meegemaakt.

Niemand van ons was er bij, niemand van ons kent ze persoonlijk en niemand van ons (en alle 8374843 andere mensen die op social media reageren) weet hoe het gegaan is. Dat weten alleen Monique en Andre zelf.
Niemand van ons hoeft er dus een oordeel over te hebben lijkt me.
Weet jij veel wat er achter gesloten deuren gebeurd is.
Daarmee wil ik het zéker niet goed praten, maar dingen gaan zoals ze gaan en gevoelens zijn de meest lastige dingen op aarde.

En als hij en Bridget elkaar leuk vinden, wens ik ze oprecht alle geluk van de hele wereld.
Ik hoop dat ze er alles aan gaan doen om het voor hun zoontje zo liefdevol mogelijk te laten gaan.



Dit idd.

Toen vrij snel na de scheiding een nieuwe liefde kreeg kreeg ik allemaal commentaar. Hij had toen ook verschillende mensen gebeld om te zeggen dat ik vreemd gegaan was.
Ex had toen ook al een nieuwe vriendin. Die is zelfs na 6 mnd hertrouwd.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 12 Nov 2019 06:47

Re: Showbizz nieuws topic!

538-dj Coen Swijnenberg is voorlopig niet op de radio te horen. Hij heeft meer rust nodig.

https://www.facebook.com/397758673658/p ... 826578659/
<<

Anoniem301

Bericht 12 Nov 2019 07:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Tompouce schreef:538-dj Coen Swijnenberg is voorlopig niet op de radio te horen. Hij heeft meer rust nodig.

https://www.facebook.com/397758673658/p ... 826578659/

Oh best heftig!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Nov 2019 17:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Ava schreef:
Carrie schreef:Wat bedoel je, hoezo gaat André z’n vader achterna en waarom past Bridget dan goed bij hem? Is toch gewoon een hardwerkende liefdevolle moeder?

Eens met jou Lejow. De relatie was toch ook al maanden voorbij zegt Monique dus waarom nou iedereen over Bridget valt snap ik ook niet.


Dat zal vast wel maar ik vind haar als tv persoonlijkheid gewoon echt niet leuk overkomen. Dit vind ik vandaag niet maar dat vond ik 10 jaar geleden ook al. Dus dat staat los van haar relatie met André. En van André vind ik hetzelfde. Hij komt gewoon zo nep over (op mij) vandaar dat ik ze goed bij elkaar vind passen. En ik vind dat hij inderdaad zijn pa achterna gaat. Ik heb ooit dat programma gezien van Linda de Mol met dat ouder worden en daar riep hij zelf heel hard dat hij zijn pa niet achterna wilde gaan. Dat hij zijn gezin boven drank en roem zou kiezen. Nu een paar jaar later moet hij eerst een paar biertjes voor een optreden naar achteren tikken en staat name zijn gezin van toen niet meer op nummer één. Volgens de roddels dan.

Het is wel triest dan het kind van hier de dupe van wordt. Triest dag ze zo’n mannetje zo lastig vallen om iets wat over zijn moeder gaat. Ik kan mij echt niet voorstellen dat volwassene zo doen.

Ah ok! Ik ken ze niet persoonlijk, dus geen idee of ze wel of niet goed bij elkaar zullen passen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 13 Nov 2019 22:47

Re: Showbizz nieuws topic!

Elisabeth schreef:
Derpy schreef:Je wil de reacties op de Instagram van Bridgets zoon ook niet lezen, wat kunnen mensen walgelijk zijn zeg, bah. Alsof dat kind er ook maar iets mee te maken heeft.


Wordt er op zijn profiel ook gereageerd ja?!


Ja, van die reacties als ‘wat een moeder heb jij, zeg’.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 15 Nov 2019 15:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Monica Geuze en Lars Veldwijk zijn uit elkaar.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 15 Nov 2019 16:38

Re: Showbizz nieuws topic!

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 15 Nov 2019 16:40

Re: Showbizz nieuws topic!

Yesssss
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 15 Nov 2019 18:43

Re: Showbizz nieuws topic!

Beetje misleidende kop, want het gaat niet om een terugkeer van de reallifesoap. Het is een nieuw programma, met een terugblik naar de carrière van Jean-Marie vanaf zijn start bij SK Beveren in 1965.

Wel leuk om de kleinkinderen weer in beeld te zien, zo groot al intussen.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 18:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Monica Geuze en haar vriend Lars Veldwijk zijn uit elkaar. Waarschijnlijk omdat hij naar het buitenland gaat voor zijn (voetbal)carriere en zij niet mee wilt.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers