Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Nov 2019 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Het is zondag, je verjaardag aankomende vrijdag. Hij bedenkt maar iets, nog tijd zat. Hij nodigt ze uit, hij maakt de beslissing en hij lost het dus maar op. Mag je verdorie nog zelf weten hoe je die dag invult? Echt hoor. Dan maar eens minder aardig.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Nov 2019 20:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Nou inderdaad en je bent er niet eens zeker van of hij er überhaupt zelf gaat zijn?

Ik zou hem vriendelijk (nou, eigenlijk niet) vertellen dat hij de boel weer kan cancellen omdat het jouw verjaardag is en je al andere plannen hebt (al zou je met een zak bugles in je bed willen gaan liggen, het is jóuw feestje) En dat hij dit soort dingen niet meer hoeft te doen zonder overleg.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 10 Nov 2019 21:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Popcorn schreef:Weet niet zo goed wat ik er nou mee moet. Zeggen dat ze niet mogen komen vind ik ook wat gek.


Niet zijn probleem op gaan lossen joh.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 10 Nov 2019 21:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Hij kan toch zeggen dat je al.andeee plannen hebt die hij niet wist? Of zoiets?
<<

Anoniem331

Bericht 10 Nov 2019 21:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

We zijn tot de conclusie dat dit niet zo handig was.
Donderdagavond zorgt hij ervoor dat het eten voor vrijdag klaar staat. Dan heb ik daar geen werk van vrijdag.

Ach ik snap het ergens ook wel, maar ik ben door de jaren heen zo vaak teleurgesteld met verjaardagen, dat ik mezelf dan bescherm. Niet uitnodigen is niet sneu zijn dat er niemand komt.
Zoontje van mijn vriend zei ook al nodig je mij niet uit ofzo? Net zoiets, wat een gevlieg allemaal. Nee,moet leuk blijven jongens. Zelfs mijn eigen kinderen zijn de hele avond weg omdat er wat leuks te doen is, lekker gaan. Niet om mij thuis blijven en alle pret missen.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Nov 2019 21:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Popcorn schreef:We zijn tot de conclusie dat dit niet zo handig was.
Donderdagavond zorgt hij ervoor dat het eten voor vrijdag klaar staat. Dan heb ik daar geen werk van vrijdag.

Ach ik snap het ergens ook wel, maar ik ben door de jaren heen zo vaak teleurgesteld met verjaardagen, dat ik mezelf dan bescherm. Niet uitnodigen is niet sneu zijn dat er niemand komt.
Zoontje van mijn vriend zei ook al nodig je mij niet uit ofzo? Net zoiets, wat een gevlieg allemaal. Nee,moet leuk blijven jongens. Zelfs mijn eigen kinderen zijn de hele avond weg omdat er wat leuks te doen is, lekker gaan. Niet om mij thuis blijven en alle pret missen.


Maar wat wíl jij zelf dan? Ik lees vooral verwachtingen van anderen en teleurstelling en anderen die bepalen hoe jouw dag eruit ziet. Hoe wil jij zelf dat je verjaardag is? En wat houdt je tegen het zo in te richten?
<<

Anoniem277

Bericht 12 Nov 2019 08:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Mijn zoon wilde vanmorgen echt niet luisteren en alleen maar zeuren. Niet prettig als hij daarna naar school moet voor een lange dag. Ik was ook gewoon boos daarom. Op het schoolplein heb ik het nog even goed gemaakt maar het voelt gewoon niet lekker.
Blijkbaar was hij moe en had ik hem gewoon moeten helpen ipv zeuren dat hij het zelf moest doen (zijn pyjamabroek uit doen, gewoon een simpele met elastiek dus kan hij echt wel). Voel mij nu schuldig.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Nov 2019 16:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ah nee joh Anelisan, daar heeft hij waarschijnlijk zelf nog seconde meer over nagedacht. Geen groot ding van maken voor jezelf.
Smile, it's free!
<<

Anoniem276

Bericht 12 Nov 2019 21:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Vorige week dinsdag kreeg ik last van mijn oor, vrijdag naar de huisarts geweest, bleek een gehoorgang ontsteking te zijn en een prop in mijn oor. Druppelen en dan begin van de week uit laten spuiten. Hele weekend last gehad van een dicht oor, maandag eindelijk om 15.00 terecht om te laten spuiten, 3x moeten spuiten om alles eruit te krijgen... lekker een open oor, mocht stoppen met druppelen want alles zag er goed uit.

Wordt ik vannacht wakker met weer heftige oorpijn en weer druk op mijn oor. Naar het werk maar weer naar huis gestuurd door mijn collega’s omdat het eigenlijk helemaal niet ging. Huisarts gebeld, na mijn verhaal gedaan te hebben heeft ze me op het spoed spreek uur gezet en nu blijk ik een dubbele oor ontsteking te hebben, gehoorgang en midden oor.
Nu hopen dat de antibiotica, neusspray, oordruppels, en paracetamol gauw zijn werk gaan doen want man wat doet dit zeer.

?
<<

Anoniem307

Bericht 12 Nov 2019 22:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Hopelijk wordt het snel beter, Aagje! Beterschap! :hug:
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 13 Nov 2019 16:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Beterschap Aagje!
Popcorn, is het inmiddels opgelost naar jouw tevredenheid?

Ik baal ervan dat ik afgelopen week ziek was, nu knap ik wat op en vanochtend werd mijn vriend hondsberoerd wakker. En juist nu we een weekje vakantie hebben waar we allebei zo aan toe waren ?
<<

Anoniem331

Bericht 13 Nov 2019 18:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Uiteindelijk wel ja.
Het was even heel lastig om duidelijk aan te geven waar bij mij de schoen wringt met verjaardagen. Ik ben zo vaak teleurgesteld dat ik de andere kant vaak ook helemaal niet meer zie. En dat is allemaal van voor mijn vriend zeg maar, en dat is vaak lastig.
En het blijven k*t weken. Mijn schoonzus voor het laatst geappt op mijn verjaardag 3 jaar geleden en daarna is ze vrij plotseling in het ziekenhuis geraakt en overleden, en ik hoop ieder jaar dat die dingen makkelijker worden, en dat worden ze niet. En alles bij elkaar kruip ik liever 2 weken onder de dekens.

Maar goed, mijn vriend neemt me veel uit handen, niet alleen met mijn verjaardag maar gewoon ook op dit moment. Ik kom moeilijk de dagen door, heb het lastig en kom lastig de deur uit, dat maakte ook dat ik mijn verjaardag lastig vind. Mijn schoonouders weten inmiddels ook beter wat het is dat dat lastig maakt, en dat kweekt wel wat begrip wat ik wel als prettig ervaar.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 15 Nov 2019 17:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik zit in een trein die een aanrijding heeft gehad. Gelukkig!! is er alleen blikschade, maar we staan al drie kwartier te wachten tot we verder mogen. En ik wil gewoon naar mijn etentje..?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Nov 2019 18:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oeh dat is vervelend char


Ik baal van mijn bil. Vanmiddag naar de huisarts geweest en heb blijkbaar een dikke ontsteking in mijn bil. Voel me ook echt niet lekker. En kan amper zitten. Heb nu een kuur gehad hopelijk werkt het heel snel
Afbeelding
<<

Anoniem271

Bericht 15 Nov 2019 18:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik snap dat je baalt Char, maar gelukkig was er 'maar' blikschade. Hopelijk ben je inmiddels bij je etentje.

Sarah, beterschap. Het blijft jou ook niet bespaard he :(
<<

Anoniem307

Bericht 15 Nov 2019 19:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van het feit dat ik morgen voor Jan met de korte achternaam naar het dorp mag waar de 'echte' Sinterklaas aankomt, zodat mijn man zijn dochter kan zien. Moeder heeft geen toestemming gegeven en kan dus morgen alsnog zeggen dat ze hun kind niet aan de begeleider meegeeft. Nu is het wel zo dat haar daden onder de loep van de raad van de kinderbescherming liggen, maar niet fijn dat ik één van mijn weinige vrije dagen zo vroeg moet beginnen.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 15 Nov 2019 19:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Jeetje Char, dat zal schrikken zijn geweest! Gelukkig enkel blikschade.

Wat jammer, Popcorn. Hopelijk kun je het toch weer een keer met wat fijner gevoel vieren.
Laatst gewijzigd door Tompouce op 16 Nov 2019 08:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Nov 2019 19:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ise schreef:Ik snap dat je baalt Char, maar gelukkig was er 'maar' blikschade. Hopelijk ben je inmiddels bij je etentje.

Sarah, beterschap. Het blijft jou ook niet bespaard he :(

nou echt he. 2019 is zo niet mijn jaar
Afbeelding
<<

Anoniem307

Bericht 15 Nov 2019 20:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik praat over futiliteiten, maar het slecht nieuws van vandaag praat ik liever niet over. Mijn stiefmoeder is tien jaar geleden geopereerd aan een hersentumor. Er is een restant achtergebleven, omdat de schade groter zou zijn, dan gewoon laten zitten, en dat deel is nu weer gaan groeien. Tien jaar geleden zeiden ze dat als hij weer zou gaan groeien, het einde verhaal zou betekenen. Gelukkig zijn we nu zover in de technologie, dat ze het opnieuw gaan opereren. Verjaardagen zijn afgezegd, kerst wordt natuurlijk niet gevierd, mijn vaders operatie gaat niet door, want het leven staat in het teken van het overleven van de hersentumor. Mijn vader is helemaal van het padje af. Ze hebben net hun huis verkocht, gingen eindelijk, na tien jaar, kleiner wonen... Ze hadden het eindelijk op de rit en dan komt die kloten tumor terug. :cry:
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 20:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh wat naar Isles! Wanneer staat de operatie gepland en waar zit de tumor? Wat is de prognose?
<<

Anoniem307

Bericht 15 Nov 2019 21:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Claire**** schreef:Oh wat naar Isles! Wanneer staat de operatie gepland en waar zit de tumor? Wat is de prognose?

Het is een hersentumor. Een langzaam groeiende, maar wel kwaadaardig. Toen ze het overgrote deel verwijderde, tien jaar geleden, wisten we dat hij weer zou gaan groeien. Maar ze was net van half jaar naar jaarcontrole gezet. Dit verwacht je gewoon niet. Ik heb geen goede band met mijn stiefmoeder, nooit gehad, maar dit vind ik zo zielig. Ze was net geestelijk weer opgeknapt, ze was aardig depressief geworden van de laatste operatie, en de jaren nasleep, en dan mag ze nog een keer.

Edit: Ik weet niet wanneer de operatie gepland staat. Maar dat is binnen nu en nu eigenlijk. Mijn vader zou eindelijk aan zijn been geholpen worden, maar dat gaat nu niet door, omdat mijn stiefmoeder eerst moet worden geholpen.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 21:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Maar waar in de hersenen zit het? Hoe kan het dat ze wisten dat het weer ging groeien, waarom deden ze dan geen bestralingen om dat tegen te gaan?
<<

Anoniem307

Bericht 15 Nov 2019 21:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Joh! Haha. Het zit in de hersenen en als ze het geheel zouden verwijderen, dan zouden er lichaamsfuncties/belangrijke hersenfuncties kunnen uitvallen. Op dat moment, van de eerste operatie, was ze net 40 jaar en ze vonden het raadzamer om een deel van de tumor te behouden. Hij is tien jaar in rust geweest en begint nu weer te groeien. Wat ik mezelf afvraag is of een operatie wel helpt. Want als ze tien jaar geleden niet zonder problemen bij dat hersendeel konden komen, dan kunnen ze dat nu toch ook niet? Maar verder ben ik geen arts en heb er heel weinig verstand van.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 21:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Isles schreef:Joh! Haha. Het zit in de hersenen en als ze het geheel zouden verwijderen, dan zouden er lichaamsfuncties/belangrijke hersenfuncties kunnen uitvallen. Op dat moment, van de eerste operatie, was ze net 40 jaar en ze vonden het raadzamer om een deel van de tumor te behouden. Hij is tien jaar in rust geweest en begint nu weer te groeien. Wat ik mezelf afvraag is of een operatie wel helpt. Want als ze tien jaar geleden niet zonder problemen bij dat hersendeel konden komen, dan kunnen ze dat nu toch ook niet? Maar verder ben ik geen arts en heb er heel weinig verstand van.

Tsja dat ligt er dus geheel aan waar de tumor zit en welke vorm de tumor heeft. Zo lang je dat niet weet kun je je er denk ik ook weinig bij voorstellen. Soms is het in de hersenen makkelijker om een grotere tumor weg te halen dan een kleine. In de hersenen groeit de tumor vaak met tentakels. Het kan zijn dat 1 van die tentakels moeilijk weg te halen was zonder andere functie's aan t tasten. Nu deze weer groter is geworden is het misschien weer makkelijker/minder risicovol om het weg te halen. Of het is nu zo gevaarlijk geworden dat die ene functionaliteit minder belangrijk is geworden.
<<

Anoniem307

Bericht 15 Nov 2019 21:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat hoop ik dan maar, Claire. Mijn man had het erover dat als mijn stiefmoeder zou wegvallen, hij mijn vader in huis wil nemen. Nou eh, hou best wel van mijn vader. Maar ik wil hem niet in huis. Niet langer dan een paar uur. :laughcry: Maar het is weer ontzettend heftig. Wat het ook moeilijk maakt is dat mijn vader nooit de vertaalslag kan maken om ons helder uit te leggen wat er echt speelt. Wat ook maakt dat ik hier kan vertellen hoe het is, zonder dat dit de waarheid is. Ik ben ook niet het type dat zegt dat mijn vader even in de wachtkamer moet gaan zitten, terwijl ik de gesprekken voer. :P We moeten het maar afwachten.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers