Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem331

Bericht 10 Nov 2019 20:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja maar als je zo redeneert hebben wij hier niks meer te praten. We kunnen bij niemand achter de voordeur kijken toch?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2019 20:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Bridget brak met ex want hij was te jong. Dré is nog jonger. ?
<<

Anoniem279

Bericht 10 Nov 2019 20:52

Re: Showbizz nieuws topic!

Lejow, wat je gevoel doet, daar heb je inderdaad weinig over te zeggen en ik ben het helemaal met je eens dat het heel makkelijk is om een oordeel te hebben hoor. Maar op basis van wat Monique aan de media verteld heeft, vind ik -áls het daadwerkelijk zo gegaan is- André wel een slappe zak. Maargoed, elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk. Jammer wel, ik vond ‘t wel een heel leuk stel samen. Maargoed, ergens wel logisch. André is 25 en natuurlijk wel heel jong gesetteld, gezinnetje en alles, ik vind het ergens ook niet zo vreemd dat er bij hem uiteindelijk een drang naar iets nieuws gaat kriebelen. Vind alleen wel dat je dat dan netjes op moet lossen. Niet via een appje omdat je management besluit iets naar buiten te brengen. Vreemd ook, je zou er toch vanuit gaan dat hij uiteindelijk zelf beslist wat er over zijn privéleven naar buiten wordt gebracht, en niet zijn management. Maargoed, ik weet alleen maar één kant van het verhaal.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Nov 2019 21:57

Re: Showbizz nieuws topic!

Popcorn schreef:Ja maar als je zo redeneert hebben wij hier niks meer te praten. We kunnen bij niemand achter de voordeur kijken toch?


Dit inderdaad.

Lejow, ik snap je reactie vanuit je eigen situatie. Maar in dit topic worden toch geen heel nare dingen gezegd? Of doel je op reacties in het algemeen, op social media?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 10 Nov 2019 22:21

Re: Showbizz nieuws topic!

Huppekee schreef:Hij is 25 en zij 45

En zijn moeder is 49...
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 10 Nov 2019 22:25

Re: Showbizz nieuws topic!

Skyler, ik vind jouw reactie over dat B er al veel versleten heeft anders wel idioot. Volgens mij valt het best mee, maar doet er ook niet toe toch? Vraag me oprecht af of je dit ook zou zeggen bij een man?
<<

Anoniem331

Bericht 10 Nov 2019 22:32

Re: Showbizz nieuws topic!

Ach en wat is veel versleten? Het is ook bijzonder lastig als bn-er denk ik. Alles zo in de spotlight, maar als je iemand appt dat je een ander hebt, moet je ook kunnen incasseren denk ik. Bekend of niet.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Nov 2019 22:43

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik bedoelde dat als in dat deze relatie vast niet heel lang gaat duren. Mede gebaseerd op haar eigen reactie over haar kortstondige relatie met Johnny de Mol. Ze gaf nadien toe dat het een lolletje was. Eerder dit jaar beëindigde ze haar relatie met een 28-jarige man, omdat hij te jong zou zijn. André is 25 jaar.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 10 Nov 2019 22:49

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja daar volg ik je wel in. Ik verwacht ook niet dat het heel lang zal duren. We gaan het zien.

Maar versleten vond ik dus wel raar staan. Negatief ook. Zie vaker dat vrouwen zo over elkaar praten. Jammer vind ik dat.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2019 23:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Skyler schreef:
Popcorn schreef:Ja maar als je zo redeneert hebben wij hier niks meer te praten. We kunnen bij niemand achter de voordeur kijken toch?


Dit inderdaad.

Lejow, ik snap je reactie vanuit je eigen situatie. Maar in dit topic worden toch geen heel nare dingen gezegd? Of doel je op reacties in het algemeen, op social media?


Ja vooral social media. Maar hier ook over Bridget en dat hij zijn vader achterna gaat.

Er is iets tussen die 2 wat kennelijk aantrekt. En grof gezegd kan alles kapot. Dan zou je geen enkele relatie meer aan kunnen gaan.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Nov 2019 23:54

Re: Showbizz nieuws topic!

Sam schreef:Wij hebben onze golden circle kaarten hierom gisteren geannuleerd ? Joe doeiii!


Serieus? Dit snap ik niet ?. Trek je het je dan niet te persoonlijk aan ofzo?
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Nov 2019 08:30

Re: Showbizz nieuws topic!

André is nu met een verklaring naar buiten gekomen dat de liefde tussen hem en Monique wat hem betreft voor zijn gevoel al langer over was. En dat hij daarna pas in contact gekomen is met Bridget.

Ik kan mij voorstellen dat dit kan. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Na een relatie van 4 jaar had ik binnen een maand weer een nieuwe relatie. Ook ik hoorde toen veel dat dat met mijn nieuwe vriend vast al langer speelde en mijn relatie daarom over was. Maar dit was écht niet het geval. Ik was al langer niet gelukkig in die eerdere relatie. Maar het verbreken ervan heb ik (achteraf té) lang uitgesteld.
Ik denk dat dit bij André ook zo geweest is. Zeker omdat hij ook een kind heeft met Monique.

De manier waarop dit allemaal naar buiten komt vind ik wel sneu. Zeker omdat er van beide kanten kinderen in het spel zijn.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2019 08:35

Re: Showbizz nieuws topic!

Ava schreef:Ik vind Bridget Maasland echt zooo’n vreselijke neppe en chagrijnige vrouw. Ik irriteer me mateloos aan haar als ze op tv is. Ik zap dan echt weg. En Dré gaat gewoon heel spijtig zijn vader achterna. Dus ik denk zo dat ze wel goed bij elkaar passen.. Alleen inderdaad heel sneu voor Monique en hun zoontje.

Wat bedoel je, hoezo gaat André z’n vader achterna en waarom past Bridget dan goed bij hem? Is toch gewoon een hardwerkende liefdevolle moeder?

Eens met jou Lejow. De relatie was toch ook al maanden voorbij zegt Monique dus waarom nou iedereen over Bridget valt snap ik ook niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 11 Nov 2019 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 11 Nov 2019 09:03

Re: Showbizz nieuws topic!

Moet zeggen dat het me allemaal niks interesseert om eerlijk te zijn. In principe vind ik dat die mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen.

Maar ik vind het zo niet sjiek naar (de/het) kind(eten) toe. Over tien jaar is dit allemaal nog te vinden via Google, dan kan hun zoon dit allemaal nog terug lezen. Moet dit nu echt zo via de media?

Was het niet gewoon voldoende geweest om tussen neus en lippen ergens te laten vallen dat ze uit elkaar waren en het beste willen voor het kind verder en dat goed wilde regelen? En dan over een half jaar of zo op zijn vroegst een keer een andere partner in beeld?
Nu worden binnen een maand gelukkige vakantie foto’s getoond, beelden van een samen aangeschafte Hazes hond, dan blijken ze al maanden uit elkaar, maar eigenlijk was het van de week pas definitief en is er een nieuwe vrouw in beeld wat pas sinds heel kort zou zijn en pril is maar die weken geleden blijkbaar al met zijn ketting gespot werd.
En dan ben ik niet eens op zoek naar deze mensen, ik kan bijna niet om de nieuwsberichten heen.
Ik snap dat het publieke figuren zijn door de realifeshow, maar ik zou in het belang van hun zoon toch anders gehandeld hebben in zo’n geval en begrijp ook niet dat een management dit een goede stap vind om het zo groots als officieel persbericht naar buiten te brengen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem304

Bericht 11 Nov 2019 09:47

Re: Showbizz nieuws topic!

Maar dat is voor alle bekende kinderen toch eigenlijk zo? Tenminste, bekende kinderen met gescheiden ouders. Als zij jaren later op Google gaan zoeken vinden ze ook al die shit.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2019 09:51

Re: Showbizz nieuws topic!

Gympie schreef:
Sam schreef:Wij hebben onze golden circle kaarten hierom gisteren geannuleerd ? Joe doeiii!


Serieus? Dit snap ik niet ?. Trek je het je dan niet te persoonlijk aan ofzo?


Nee hoor.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem313

Bericht 11 Nov 2019 10:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Maar waarom cancel je die kaarten dan? Was een show van André Hazes neem ik aan - de naam zegt me niets.
Oh, ik keek gisteren op de insta van Bridget Maasland en wat die vrouw nu een bagger over zich heen krijgt, niet normaal. Als je het hebt over wat kinderen van BN’ers terug kunnen lezen over hun ouders op social media ?
Of je zal het kind van Annie uit Biggeveen zijn en lezen hoe je moeder Bridget uitmaakt voor lelijke oude hoer met je kuttekop. Doet vast ook iets met je.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2019 10:24

Re: Showbizz nieuws topic!

En Bridget moet ook gewoon haar zoontje afzetten op school vandaag. Krijgt ze daar al die shit over zich heen. Moet je eens voorstellen dat je daar zelf staat, door iedereen aangekeken en veroordeeld om wat in de media naar buiten is gekomen.

Ik vind het te belachelijk voor woorden en kan er echt pissig om worden dat mensen echt niet verder kunnen nadenken. Of dit maar als een pleziertje voor zichzelf te zien. Is het zo dat als ze negatief over Bridget praten dat ze daar zelf een kick van krijgen> of zich beter voelen over hun eigen leven? Bah.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2019 10:25

Re: Showbizz nieuws topic!

Sam schreef:
Gympie schreef:
Serieus? Dit snap ik niet ?. Trek je het je dan niet te persoonlijk aan ofzo?


Nee hoor.


Waarom cancel je die kaarten dan?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 11 Nov 2019 10:34

Re: Showbizz nieuws topic!

Ahh, ik vind dit echt heel zielig. Alsof je als bekend persoon ook maar de tijd krijgt om normaal uit te zoeken wat je voelt voor een ander. Ik hoop vooral dat de zoon van Bridget gespaard wordt op school/straat vandaag en de komende tijd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2019 11:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Precies dat is wat ik bedoel. De reacties zijn echt schaamteloos.
<<

Anoniem284

Bericht 11 Nov 2019 12:26

Re: Showbizz nieuws topic!

Caro schreef:
Sam schreef:
Nee hoor.


Waarom cancel je die kaarten dan?


Ja, dat was meer mijn vraag denk ik. Waaruit ik de conclusie trek dat je er dan te betrokken bij bent. Maar misschien zie ik dat verkeerd. :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4502

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Nov 2019 12:37

Re: Showbizz nieuws topic!

Je moet wel erg sterk in je schoenen staan als BN-er. Daten is al zo ongelooflijk eng en spannend en onzeker en dan moet je ook nog dealen met al die meningen.
Je kunt het zelfs niet eens casual houden want andere mensen moeten er hun stempel opdrukken, beetje daten is niet mogelijk en elkaar leren kennen zonder dat de kinderen het weten lukt ook niet want dan is er al een foto gemaakt door iemand en staat het al in de kranten.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 11 Nov 2019 14:58

Re: Showbizz nieuws topic!

Savi schreef:Maar dat is voor alle bekende kinderen toch eigenlijk zo? Tenminste, bekende kinderen met gescheiden ouders. Als zij jaren later op Google gaan zoeken vinden ze ook al die shit.

Ja wel als je dat breed uit in de media “ uitvecht”, niet als je dat netjes samen regelt, samen een keurig statement naar buiten brengt en verder niet in gaat op dit soort privé zaken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 11 Nov 2019 15:01

Re: Showbizz nieuws topic!

En ik sprak inderdaad over kinderen in meervoud omdat ik ook de reacties op Bridget zag en zij dus ook een zoon heeft die hier dus mee te dealen krijgt. Zo sneu.
25-11-2014 & 09-06-2017
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers