Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Nov 2019 16:42

Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Mijn man is bezig met een online cursus op zijn iPhone. Hij is bijna op het einde van een toetsonderdeel maar hij kan in zijn huidige scherm niet naar beneden scrollen om op de bevestigknop te duwen. Hebben jullie nog ideeën?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Nov 2019 16:45

Re: Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Scherm draaien? Soms zie je dan weer andere dingen ?
2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Nov 2019 16:47

Re: Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Salome schreef:Scherm draaien? Soms zie je dan weer andere dingen ?


Klopt, maar dan is de bevestigknop nog steeds niet zichtbaar. Erg irritant.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 10 Nov 2019 17:18

Re: Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Als ik die blokkeerstand van het scherm aan heb staan, dus dat hij niet kan kantelen, dan heb ik dit soort dingen vaak. Misschien heeft hij die aan, dan proberen die uit te zetten.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem284

Bericht 10 Nov 2019 18:29

Re: Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Gebruikt hij een website voor die cursus? Misschien dat die website niet helemaal aangepast is op gebruik met een iPhone.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Nov 2019 18:56

Re: Niet kunnen scrollen op iPhone - help mijn man

Bedankt voor jullie tips. Uiteindelijk heeft hij het op de laptop afgemaakt. Denk dat het idd niet mogelijk was op de iPhone.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron