Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 26 Okt 2019 12:32

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Van mijn bacteriële infectie 7 jaar geleden. Deed me even flink beseffen dat je ineens heel ziek kunt zijn en leef sindsdien veel meer met de dag. Daardoor gaan reizen en in 3 verschillende landen een leven op kunnen bouwen, heeft me wel vertrouwen in m'n lichaam en kunnen gegeven.
Hierdoor ook bedacht dat dat motorrijbewijs toch misschien haalbaar was en na heel veel vallen en opstaan (letterlijk) dit ook waar kunnen maken en het gevoel wat ik heb als ik op m'n motor stap is onbeschrijflijk. Laatst zat ik enorm gefrustreerd in m'n rolstoel en om dan 2 uur later dat gevoel van vrijheid te kunnen ervaren, contrast kan niet groter zijn :) Hoor ik eindelijk even bij de 'normale' mensen :)
<<

Anoniem282

Bericht 10 Nov 2019 13:03

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Carrie schreef:Minx ik vind het wel jammer te lezen wat je tegen Fred zegt, want in dit topic is hij juist niét aan het klagen en stelt hij zich kwetsbaar op door dit zo op deze manier te delen.


Dit. En ik vind de tendens op dit forum nogal opvallend dat als forummer X iets kan en ergens uit is geklommen, dat forummer Y dat ook maar moet kunnen. Niet iedereen is hetzelfde en bepaalde zekerheden opgeven is niet voor iedereen even makkelijk, ook al voel je je ergens niet happy bij. Ergens niet heel blij van worden, of eraan onderdoor gaan zit nog van alles tussen.

Zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om tot aan mijn pensioen het zo uit te moeten zitten als Fred; een groot deel van je week breng je door op je werk. Dat is wat hij aangeeft en hij zegt nota bene dat hij het heeft geaccepteerd.
<<

Anoniem269

Bericht 10 Nov 2019 14:05

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Dee schreef:Van Burn-out die nog steeds gaande is. Het is echt een kut tijd maar ik leer er ook zoveel van. Over mijzelf maar ook over anderen.


Precies dit. Al zit ik er niet meer midden in maar het blijft me toch een beetje achtervolgen. Ik ben gewoon nog steeds mezelf niet en dat is echt zo raar. Ik had echt nooit gedacht dat een Burn-Out / overspannen zijn zó ontzettend heftig is. Ik ben ook nog steeds zo moe en pik ieder virusje wel mee. Mijn lichaam is echt nog steeds ontregeld.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Nov 2019 20:02

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Poeh. Ik denk toch wel de breuk tussen mij en m'n ex. Na een relatie van 8 jaar woonde ik ineens op mezelf, wat ik nog niet eerder had gedaan. Ik ben er achter gekomen dat ik zoveel meer in m'n mars heb dan ik al die tijd liet zien. Het was allemaal best zwaar maar ik heb absoluut geen spijt van die keuze.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Nov 2019 17:31

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Ik denk allereerst het ontmoeten van mijn man. Ik kwam als onzeker, verlegen muisje bij hem. En mede door hem ben ik gegroeid tot een persoon die een stuk zelfverzekerder is. En durft te geloven in haar eigen kunnen.

En het moeder worden staat bovenaan. Ik heb zoveel over mijzelf geleerd, ben mezelf zo vaak (en nog steeds) tegengekomen. Maar heb daarentegen ook geleerd wat vertrouwen op mijn moedergevoel is en dat die me tot op heden niet in de steek heeft gelaten. En het voelen van onvoorwaardelijke liefde voor mijn dochter.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Nov 2019 17:43

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Mijn scheiding, ben hierna als persoon echt gegroeid.

Ook mijn huidige baan. Was na het verlies van mn baan op een hele nare manier zo geknakt en mijn huidige baan heeft mij echt weer gevormd daarna
Juli 2019
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Nov 2019 20:41

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Mijn scheiding, het was niet leuk maar ik kan nu echt zeggen dat ik nu veel sterker ben, gelukkiger en mezelf beter heb leren kennen/herontdekt.
Carpe Diem
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 30 Nov 2019 09:06

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Meerdere momenten.
Veel gereisd en ook een keer een jaar lang. Ik heb geleerd dat je zelf meer kan dan je denkt en op jezelf moet vertrouwen.Ook veel geleerd over allerlei culturen wat tijdens mijn werk nu goed van pas komt.

Bij een aantal bedrijven gewerkt, helaas bij sommige moest ik weg, op dat moment was ik ontzettend boos over de redenen, maar sommige feedback heb ik wel meegenomen naar mijn huidige baan waar ik nu eigenlijk heel veel profijt van heb.
<<

GovertGrabbelaar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 03 Dec 2019 17:39

Bericht 03 Dec 2019 18:32

Re: Van welk moment in jouw leven heb jij het meest geleerd?

Er zijn weinig dingen zo veranderend in je leven als een kind krijgen. Toen ik op jonge leeftijd zwanger raakte besefte ik niet wat voor consequenties dit zou hebben. HIerna heb ik mijn leven anders aangepakt en daar heb ik ontzettend veel van geleerd.
mijn paardenstaart zit me nooit in de weg
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers