Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Concealer terugbrengen

<<

Anoniem290

Bericht 08 Nov 2019 10:42

Concealer terugbrengen

Gisteren heb ik een concealer van Estee Lauder gekocht bij Ici Paris. In de winkel leek de kleur echt precies met mijn huidskleur te kloppen, de verkoopster heeft het op mijn hand en gezicht getest. Maar na een paar uur zag ik buiten in daglicht ineens een oranjeroze vlek op mijn hand. Of de concealer op een bepaalde manier met mijn huid reageert of misschien oxideert weet ik niet, maar ik wil natuurlijk geen oranje vlekken op mijn gezicht. Kan ik hem gewoon retourneren denken jullie? Het doosje is niet open geweest, maar niet geseald, dus dat kan ik ook niet bewijzen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2019 10:49

Re: Concealer terugbrengen

Als je dit gewoon netjes aangeeft dan zou ik teleurgesteld zijn als ze het niet terug zou nemen. Is het een stift? Want dan zou de dop enzo nog helemaal schoon moeten zijn. En als het een doosje is wat je met een kwastje aanbrengt kun je ook zien dat het niet gebruikt is toch?
Sowieso gewoon terug gaan :)
<<

Anoniem290

Bericht 08 Nov 2019 14:37

Re: Concealer terugbrengen

Het is zo'n lipgloss applicator zeg maar. Ik ga er morgen mee terug als ik tijd heb. Evt kan ik daar nog eens de tester aanbrengen en een uurtje later teruggaan (als het dan weer oranje uitslaat). Hij was best duur, dus zonde om het dan te laten liggen.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Nov 2019 15:22

Re: Concealer terugbrengen

Zou het zeker proberen! Ik had eens iets vergelijkbaars en toen mocht ik 'm omruilen. Ik had ook geen bon meer. De verkoopster zei toen ik haar nadrukkelijk bedankte dat ze vaak inschatten of iemand geen loopje met je neemt en als het goed voelt ze gewoon coulant zijn. Volgens mij kan jij het logisch uitleggen.
<<

Anoniem317

Bericht 08 Nov 2019 20:06

Re: Concealer terugbrengen

Gewoon terug gaan inderdaad. Ik heb het een keer met een poeder gehad en daar deden ze toen ook niet moeilijk over.
<<

ChiQ

Bericht 09 Nov 2019 10:49

Re: Concealer terugbrengen

Ik weet dat die concealer op mijn hand ook altijd rozigoranje wordt maar onder mijn ogen nooit!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 09 Nov 2019 10:55

Re: Concealer terugbrengen

Concealer en foundation slaat bij mij op mijn hand, of waar ik het ook op uitprobeer, ook vaak oranjeachtig uit. Maar onder mijn ogen, en op mijn gezicht nooit.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers