Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem271

Bericht 08 Nov 2019 19:12

Weekend!

Wat zijn jullie plannen?

Ik ben heel het weekend alleen. Ben net een uurtje klaar met werken, heb verse soep voor mezelf gemaakt die ik zo lekker ga eten. Dan lekker douchen, makkelijke kleding aan en lekker op de bank of in bed met een boek.

Morgen ga ik eerst uitslapen en dan hier thuis poetsen en boodschappen doen. Misschien even langs mijn ouders, maar ook gewoon lekker niks moet maar alles mag.

Zondag ga ik met mijn moeder naar Rotterdam en eind van de middag naar Feyenoord. We maken er gezellig een dag weg van.
Als we thuis komen ga ik weer lekker met mijn vriend knuffelen. Alleen thuis is fijn, maar als hij thuis komt is het nog fijner ?

Fijn weekend allemaal!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Nov 2019 19:21

Re: Weekend!

klinkt als een comfortabel weekend ise!

hier ook soep aan het koken, man heeft middagdienst dus dat betekend van het weekend alleen eten met de meiden.

morgen moet ik s ochtends even naar een kostuumwinkel ivm een galaconcert binnenkort. Voor de rest een lekker lege agenda, het hele huis moet alleen schoon,maandag komt een eventuele verkoopmakelaar.

zondag, met de oudste naar een trainingsevent , anderhalf uur rijden en een heel dagprogramma. s avonds werk inhalen van van de week
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Nov 2019 19:25

Re: Weekend!

vanmiddag had ik al vrij. Ben met mijn moeder en oma even naar het tuincentrum geweest. Daarna na het graf van mijn opa. Later nog even alleen het dorp in geweest wat sint/kerst cadeaus gekocht

Morgen word ik om 8 uur opgehaald door mijn ouders. Ik ga met mijn vader 15 km lopen en mijn moeder 25

Zondag denk naar de oma's van mijn man

fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Anoniem332

Bericht 08 Nov 2019 19:36

Re: Weekend!

Man en kind zijn het weekend weg.
Ik ga werken, sporten en hopelijk een borrel drinken met vriendinnen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Nov 2019 19:46

Re: Weekend!

Ik ga morgen met de trein naar Grou, museum Bescherming Bevolking. Bunker met 4 commandoposten uit de Koude Oorlog..ben benieuwd en daarna nog lunchen of zo in Grou.

Zondag stukje fietsen indien mooi weer. Anders wandelen. En lekker aan tutten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem317

Bericht 08 Nov 2019 20:03

Re: Weekend!

Dit weekend staat weinig gepland. Morgen even boodschappen doen en het huishouden. Ook komt ons aquarium eind van de dag. Verder wil ik nog wat rommelen in de babykamer en staat er niks gepland. We zien het wel. Waarschijnlijk gewoon lekker thuis, al kan dat zo veranderen bij ons.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2019 20:06

Re: Weekend!

Interessant Rapa Nui. En Grou is leuk! Ik ben met Marsy op een leuk plekje gaan lunchen vorig jaar. Zal het even opzoeken voor je als je wilt.

Lekker tijd voor jezelf Housebird en Ise!

Wow succes Sarah. Knap van jullie!

Ik heb ook al een heerlijke dag gehad vandaag, heb heel veel aan m'n Amerika foto's kunnen zitten. Vanochtend was zoontje naar de peuterspeelzaal. Vanmiddag werd hij opgehaald door m'n zwager en grote nicht van 8 en zijn ze naar een speeltuin geweest en pannenkoek gegeten. Kind was helemaal afgemat. Intussen ligt hij lekker te slapen. M'n man heeft een zakelijk diner vanavond en ik heb net Netflix aan gezet en ga zo eten en daarna nog lekker foto's doen.

Morgen is m'n man ook de hele dag weg. Wel ongezellig en ik wil eigenlijk wel wat leuks doen met m'n zoontje. Ik denk er over om met de trein naar Den Haag te gaan en daar appeltaart te eten (net als Boer Boris uit het boekje wat m'n zoontje uit z'n hoofd kent, alleen heb ik helaas geen oma in Den Haag meer) bij Dudok. En naar het Kinderboekenmuseum. Ik twijfel alleen of het niet te veel voor z'n hoofdje is. Maar ik wil ook wel heel graag eens wat anders doen dan de dingen hier in de omgeving en een dag binnen zitten zie ik op een zaterdag niet zitten.
Misschien gaan we ook samen wel even naar het Chinese restaurant hier in de buurt, maar als ik merk dat het te druk is voor hem, laat ik wel wat bezorgen.

Zondag tref ik m'n man in de middag in Rotterdam en daar hebben we een verjaardagsfeestje van een kindje van vrienden.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Nov 2019 20:25

Re: Weekend!

@Marin, als je de lunchplek nog kunt vinden hoor ik het graag. Ik heb geen idee wat ik van Grou kan verwachten. Zijn er ook leuke winkeltjes?

Kinderboeken museum is zo leuk. Vond ik dan, zelfs zonder kind? ben er paar weken geleden geweest en de kinderen die er waren speelden en genoten volop. Denk dat ze achteraf wel moe waren. Maar is erg leuk opgezet. Was wel druk trouwens toen ik er op zaterdag was. Niet te druk om te spelen maar wel druk qua kinderen, indrukken en geluiden. Maar ben dan zelf ook niet veel gewend wat dat betreft.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2019 20:48

Re: Weekend!

Leuk om te horen van 't museum. Ik wil daar ook al zelf zo lang naar toe haha.

Ik ben met Marsy in het Theehuis geweest: http://hettheehuis.nl/
Mooi aan het water ook.
Grou heeft wel een schattig centrumpje maar ik ben daar voor het laatst echt geweest als tiener dus concrete winkeltips heb ik niet. Wij gingen daar altijd op bezoek bij mensen die daar een vakantiehuisje hadden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Nov 2019 20:55

Re: Weekend!

Mijn weekend begint laat, mijn trein vanuit London is vertraagd. Had al in Rotterdam moeten zijn maar ben pas in Antwerpen ? Gelukkig heb ik een g&t bij me.

Verder een rustig weekend. Morgen eerst met m’n jongste naar dansles en erna brengen we de kinderen naar mijn ouders. ‘S avonds heb ik kookclub en verder denk ik wat sporten en in bad met m’n nieuwe Lush spullen.

Wat is je man druk Marin! Mijn jongste is helemaal gek van het Kinderboekenmuseum, is echt een aanrader.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2019 20:58

Re: Weekend!

Wat balen Caulfield. Lang leve de G&T maar hopelijk kom je gewoon nog op een schappelijk tijdstip thuis.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Nov 2019 21:12

Re: Weekend!

rapa nui schreef:Ik ga morgen met de trein naar Grou, museum Bescherming Bevolking. Bunker met 4 commandoposten uit de Koude Oorlog..ben benieuwd en daarna nog lunchen of zo in Grou.

Zondag stukje fietsen indien mooi weer. Anders wandelen. En lekker aan tutten.

Wist helemaal niet dat daar zit.

Je kunt heerlijk lunchen bij het Theehuis, met prachtig uitzicht over het meer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Nov 2019 21:15

Re: Weekend!

Mijn man en ik hebben voor de verandering eens allebei het weekend vrij.

Vanavond werkt hij nog. Zometeen komt een vriendin (en inmiddels weer collega ?) even borrelen en bijkletsen.

Morgenochtend ga jk bootcampen, daarna gaan man en de oudste samen mountainbiken. D heeft morgenmiddag zijn eerste kinderfeestje ?. Morgenavond eten we even wat lekkers en daarna doen we een filmavondje met de kids.

Zondag lekker rustig aan denk ik. In de ochtend denk ik een stuk hardlopen en in de middag gaan we denk ik even ergens borrelen.

Fijn weekend!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Nov 2019 21:59

Re: Weekend!

Vandaag was ik al vrij. Bezig geweest met de kinderen en vanochtend even langs ons huis geweest voor wat praktische dingen (plinten en zo).

Morgen en zondag niet echt plannen. Man moet werken, dus doen wij rustig aan. Moet oog even de stad in, dat was het wel, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Nov 2019 23:53

Re: Weekend!

Ik ben net klaar met werken. Nu nog even chillen en dan zo naar bed.

Morgen: Vroeg in de middag heb ik een begrafenis van een bewoner. Einde van de middag komen mijn schoonmoeder en schoonzusje. Daarna heb ik uitvoering van de steps. Dan weer naar huis, douchen en tutten. Man en ik hebben een feestje, schoonmoeder en schoonzusje passen op.

Zondag: Ik denk rustig aan doen. Zaterdag is druk genoeg momenteel voor mij. En ik moet nog weer werken van 17.00-21.30u.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem282

Bericht 09 Nov 2019 01:29

Re: Weekend!

Vandaag startte ik het weekend met een tweede deel van een wortelkanaalbehandeling en heb tot 18:45 uur in de stoel gelegen. Thuis was m'n mond nog verdoofd en heb ik even heel makkelijk gegeten. Hopelijk vanaf morgen geen last meer van napijn.

Morgen: boek, Netflix, bank, thee, chocola en 's avonds wijn en borrelhapjes. Heb even een relaxdagje nodig na een te drukke week.

Zondag: uitslapen en 's middags even borrelen met m'n zus. 's Avonds denk ik filmpje kijken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Nov 2019 01:48

Re: Weekend!

Ik heb vandaag gewerkt, lange dag, van 9 tot 22 uur. Gelukkig kwam mijn vriend me ophalen.

Morgen vrije dag, in de ochtend bij mijn neefje kijken, hij moet voetballen. Daarna verjaardag van dochtertje van vrienden, daarna feestje van de voetbal.

Zondag werken.
<<

Anoniem298

Bericht 09 Nov 2019 07:10

Re: Weekend!

Ik moet nog even wachten tot ik echt weekend heb, vandaag werk ik de hele dag. Vanavond lekker chillen op de bank met een tijdschrift en een kop thee. Morgenochtend naar de kerk, ‘s middags naar ‘ouwe’ oma met de kinderen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Nov 2019 09:58

Re: Weekend!

Gister was ik al vrij, heb uitgebreid met een vriendin geluncht en bijgekletst. S avonds heb ik documentaires gekeken op Netflix.
Mijn vriend is een weekend weg met vrienden en ik heb eindelijk eens een weekend zonder plannen. Ik ga lekker wat aanrommelen in huis en heb verder geen bijzondere plannen, heerlijk.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Nov 2019 11:51

Re: Weekend!

Vandaag ben ik aan het thuiswerken, tot een uurtje of 16:00, hoop ik. Vanavond geen plannen.

Morgen gaan we naar de Boet, da's een tuincentrum met een leuke kerstshow en dingen en zo. Daar lunchen we ook :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 09 Nov 2019 15:51

Re: Weekend!

Theehuis in Grou is inderdaad leuk om te lunchen! Bedankt voor de tip.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Kira

Bericht 10 Nov 2019 09:54

Re: Weekend!

Ik had een heel fijn weekend, vrijdag was ik jarig en heb ik gewerkt tot 12u. Thuis wat visite gehad en 's avonds zijn we gaan wokken met mijn ouders en schoonouders. Mijn schoonouders zijn nog wat blijven drinken en het was uiteindelijk veel later dan gepland dat we naar bed gingen.
Gisteren hebben we zodoende een chille dag gehad, stuk met de honden gelopen en lekker op de bank gehangen en op tijd naar bed.
Straks hebben we even repetitie en daarna concert met de fanfare, daarna ga ik lekker met zoon op de bank hangen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron