Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Velp

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2019 13:35

Velp

Mijn man wil graag nog een keer eten bij ABC Velp. Nu wil ik er dan graag een nachtje weg van maken.

Iemand tips voor een leuk hotel in de buurt??
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Nov 2019 14:14

Re: Velp

Haha ik heb heel lang in Velp bij Arnhem gewoond, maar ik denk dat jij de Velp in Brabant bedoelt. Althans, na even Googlen zag ik dat daar een ABC restaurant zit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Nov 2019 14:14

Re: Velp

Serieus naar die vreetschuur? Ik kom er jaarlijks 1x op de verjaardagskaart (de jarige kan dan gratis eten) anders vind ik voor de matige kwaliteit te duur en ik weet betere all in restaurants in die buurt zoals de Beleving in Langenboom of Etenstijd in Uden (daar zitten nog meer all in restaurants). Nog sterker als het aan mijn vriendin ligt gaan we er helemaal niet meer eten, zelfs niet op de verjaardagkaarten. Maar goed, dat vind ik dan weer zonde want ik pak daar voornamelijk sushi en vis. Het Amerikaansgedeelte (waar de meeste mensen gek genoeg, want dat kun je thuis ook eten) naar toe gaan laat ik links liggen. Overigens als je geen kids hebt reserveer dan in het Italianse gedeelte, daar zit je het mooiste vind ik en dan het visgedeelte. Zorg ervoor dat je sowieso niet op het plein komt te zitten want daar loopt iedereen langs je heen.
Het ligt bij mij in de buurt, maar ik weet wel een aantal leuke goede hotels.

Fitland hotel (wellnessboot) in Mill, hier zijn wel eens acties van te vinden.
Van der Valk hotel in Uden
Vrije Teugel in Uden (ook acties van tegen gekomen). Dit is denk ik de mooiste locatie aan de rand van een prachtig natuurgebied. Je kunt er ook mountainbikes huren. In het hotel hebben ze ook een goede bowlingbaan en ik ben er 2 weken geleden nog geweest voor een lekker brunch.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2019 14:21

Re: Velp

Fred schreef:Serieus naar die vreetschuur? Ik kom er jaarlijks 1x op de verjaardagskaart (de jarige kan dan gratis eten) anders vind ik voor de matige kwaliteit te duur en weet ik betere all in restaurants in die buurt.
.

Ja naar die vreetschuur. Wij vonden die keer dat we er waren het prima kwaliteit en een leuk concept.

Bedankt voor je hotel tips!
En je andere restaurant tips!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Nov 2019 14:47

Re: Velp

Maar, ga je dan echt vanwege de mogelijkheid tot een gratis diner op je verjaardag ergens eten wat je eigenlijk niet eens zo lekker vindt?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2019 14:50

Re: Velp

Caro schreef:Maar, ga je dan echt vanwege de mogelijkheid tot een gratis diner op je verjaardag ergens eten wat je eigenlijk niet eens zo lekker vindt?

Het blijft wel Fred hè :P
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Nov 2019 15:13

Re: Velp

Als je daar met kinderen naar toe gaat Burn snap ik het wel hoor. Voor kids zit er een groot speelgedeelte bij.

En ja, ik kom daar dus al 20 jaar. Voor de verbouwing was het echt slecht. Toen was het alleen Amerikaans eten (veel vette zooi dus) en was het dus veel kleiner van opzet. Het zitten en buffet was kleiner.

De verjaardagskaart is tot een maand na je verjaardag geldig, dus ik hoef er niet op mijn verjaardag gebruik van te maken. Dat doe ik namelijk nooit. Vroeger gingen we er wel 2x per jaar toe vanwege die kaarten...

Ik eet dan voornamelijk vis dus, rondje sushi, rondje zalm/haring, rondje diverse warme vis, mosselpannetje, rondje vis laten wokken in het chinees gedeelte. Kijken naar wat de specials (hoeft niet persé vis te zijn) zijn en die eventueel uitproberen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2019 16:03

Re: Velp

We gaan zonder kind. Nouja, 1tje in de buik. Maar die hobbelt wel mee, haha.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Nov 2019 16:46

Re: Velp

Nog sterker ik kom er al veel langer dan 20 jaar. Vroeger zat daar (wat nu de parkeerplaats is en nog een stuk groter) een speeltuin. Mijn ouders namen ons daar mee naar toe. Bij het stoplicht daartegen over zit frituur Koolen. Daar kregen we na het spelen dan wel eens een frietje. Recent was die nog in het nieuws omdat die zaak dicht moet omdat er een rotonde gaat komen.

Veel plezier en het wordt voor jouw dus helaas geen rauwe vis (zalm) neem ik aan. Genoeg andere zaken die je wel kunt eten dan.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 07 Nov 2019 21:17

Re: Velp

Ha, maar dan kunnen we de Fred-meeting dus ook in het ABC restaurant in Velp doen?
<<

Anoniem269

Bericht 07 Nov 2019 21:21

Re: Velp

Fred ben je ook ooit bij het Wapen van Rosmalen geweest?

En waar is Etenstijd een beetje mee te vergelijken? Een soort uitgebreide wok ofzo?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Nov 2019 22:06

Re: Velp

@ Ava, Wapen van Rosmalen ben ik geweest... Is een erg goede wok (al is het veel meer dan een normale wok)! Zit zo ongeveer aan de snelweg A59. Etenstijd in Uden is recent open en is toevallig van dezelfde eigenaar als van het Wapen van Rosmalen, dus ik verwacht er veel van. Ik wil er graag een keertje naar toe. Als het goed is zit je bij Etenstijd wat mooier dan het Wapen van Rosmalen. Je kunt namelijk daar aangeven in welke ruimte je wilt zitten. Het zit midden in Uden op de eerste etage waar de V&D (die kortslopende vestiging) heeft gezeten.
<<

Anoniem269

Bericht 07 Nov 2019 22:25

Re: Velp

Oh daar! Ik wil daar een keer heen met een vriendin. Wij zijn beide dus fan van het Wapen dus dan komt het bij Etenstijd ook vast wel goed.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Nov 2019 09:02

Re: Velp

Het pannenkoekenrestaurant vlakbij ABC is ook een aanrader!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers