Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bento lunchbox

<<

Anoniem279

Bericht 07 Nov 2019 17:57

Bento lunchbox

Ik wil op mijn verlanglijstje voor kerst een lunchbox met meerdere vakjes zetten. Daarin wil ik m’n brood voor m’n werk meenemen en in de vakjes nog wat extra’s, maar net wat we op dat moment in huis hebben. Ik wil vooral een niet al te grote lunchbox, in principe heb ik verder fruit etc op mijn werk, het gaat echt om onbelegde desemboterhammen en wat extra’s. De grote bentoboxen vallen dus af.

Ik heb nu deze van Mepal in gedachten:
https://www.melaminegoed.nl/mepal-bento ... -midi.html

Afbeelding

Maar ik ben bang dat die nét te klein is om mijn brood aan de ene helft te leggen en één van de twee bakjes aan de andere helft (één boterham is qua grootte vergelijkbaar met een flinke cakeplak). Maar echt heel veel groter wil ik ook niet gaan. Wie heeft er zin om mee te zoeken?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 07 Nov 2019 19:03

Re: Bento lunchbox

Je kunt bij deze broodtrommel precies twee boterhammen dubbel gevouwen kwijt. Ik heb hem ook. Is dat niet voldoende? Je hebt van mepal deze ook in een groter formaat, maar die is idd wel meteen echt groter.

Edit, sorry, je eet ander soort brood lees ik nu!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Nov 2019 19:19

Re: Bento lunchbox

Sistema heeft fijne lunch boxen.

Deze bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/p/sistema-to-go- ... 087602037/
30-04-2017
<<

Anoniem279

Bericht 07 Nov 2019 20:18

Re: Bento lunchbox

Kees die van Sistema heb ik vanmiddag bij de Blokker in handen gehad! Idd een leuke maar ik weet niet zo goed of ik me praktisch vind voor mezelf. Vind hem eigenlijk ook nét te groot voor alleen brood en wat lekkers.
<<

Anoniem279

Bericht 07 Nov 2019 20:21

Re: Bento lunchbox

Pure* schreef:Je kunt bij deze broodtrommel precies twee boterhammen dubbel gevouwen kwijt. Ik heb hem ook. Is dat niet voldoende? Je hebt van mepal deze ook in een groter formaat, maar die is idd wel meteen echt groter.

Edit, sorry, je eet ander soort brood lees ik nu!

Haha geeft niet. Ik vind de indeling wel echt ideaal en met een beetje mazzel kan ik aan de ene kant nét wat boterhammen kwijt en aan de andere kant één van de bakjes. Maar weet dus niet zeker of het past. Heb deze vanmiddag ook bij de Blokker in handen gehad en hij oogt toch net wat aan de kleine kant. Maar qua indeling zoek ik eigenlijk dus echt zoiets als dit. Alleen dan net een paar cm groter.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Nov 2019 20:41

Re: Bento lunchbox

En die van IKEA?
Volgens mij hebben ze een blauw grote en een iets kleinere oranje. Moet je even zoeken op IKEA lunchbox.
Ik heb de oranje en die is heel fijn.
2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Nov 2019 20:45

Re: Bento lunchbox

Flo schreef:Kees die van Sistema heb ik vanmiddag bij de Blokker in handen gehad! Idd een leuke maar ik weet niet zo goed of ik me praktisch vind voor mezelf. Vind hem eigenlijk ook nét te groot voor alleen brood en wat lekkers.

Ik moet zeggen dat ik hem ook groot vind hoor. Ik heb nog de 'oude' waar de boterhammen in de deksel gaan, die is nog wat hoger dus.
Maar hij is wel fijn verder. Heb er ook de saladebox van. Die gebruik ik echt heel veel.
30-04-2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Nov 2019 20:56

Re: Bento lunchbox

En wat zijn die dingen duur van Sistema en Mepal.
Die van IKEA was maar 3.99 oid (kleine)Ik heb er dan ook 2. Ideaal.
https://www.ikea.com/be/nl/p/ikea-365-lunchbox-met-inzetten-vierkant-80388714/
2016
<<

Anoniem279

Bericht 07 Nov 2019 21:19

Re: Bento lunchbox

Die van Ikea zou ik misschien kopen als ik ‘m zelf zou kopen. Maar voor op m’n lijstje voor kerst durf ik wel een wat luxere te vragen, die vind ik ook mooier ☺️ Ik denk ook niet dat m’n familie (wie mijn lootje ook trekt) nog bij de Ikea in de buurt komt. Mocht ik ‘m niet krijgen, dan zal ik uiteindelijk toch zelf wat kopen en hou ik die van Ikea zeker in gedachten!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Nov 2019 21:20

Re: Bento lunchbox

Snap ik hoor. Maar die sluiting van Mepal is gewoon kwetsbaar. En ik werk meerdere dagen achter elkaar. Dan is het ideaal dat je er 2 hebt .
2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 07 Nov 2019 21:29

Re: Bento lunchbox

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Nov 2019 22:53

Re: Bento lunchbox

Ik heb een curver lunchbox, vierkant en niet te groot. Onderin kan brood en bovenin is een bakje voor andere dingen.

Deze, maar dan in een leukere kleur:

https://www.frank.nl/curver-smart-to-go-lunchset-bestekset-sauscup/1526106?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=28799
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers