Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken van de maand oktober

<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Nov 2019 20:43

Statistieken van de maand oktober

Dag oktober, hallo november!
De eerste winterse dagen hebben we inmiddels achter de rug, hebben jullie ook alweer het ijs van de autoramen moeten krabben? Ook de klok is afgelopen weekend een uur terug gegaan, dat betekent dat de avonden weer vroeg donker zijn, veel bladeren zijn al van de bomen gevallen en met het donkere van de avonden brengt dat een hoop winterdipjes teweeg. Heb jij er ook last van? Of vind je het juist lekker die knusse avonden?
Afbeelding

De Europese Commissie wil de halfjaarlijkse wisseling tussen zomer en wintertijd afschaffen, dit zal echter niet eerder gebeuren dan april 2021 omdat het geen instemming kreeg van de lidstaten. Hoe sta jij hier tegenover, daarover kun je meepraten in het topic wintertijd, deze is geopend in onze nieuwe pijler! Ja ja, we hebben er een nieuwe pijler bij.

Nieuws en actualiteiten is onze nieuwste aanwinst. Alles met betrekking tot de huidige actualiteiten, discussies over nieuws en binnen- en buitenlandse politiek en verkiezingen mogen jullie voortaan in deze pijler plaatsen.

Dat brengt ons gelijk op wat forumnieuwtjes die we graag nog even met jullie willen delen.

Jarig
Eerst willen we graag beginnen met de felicitaties voor onze jarige jetten deze maand! September, Fantine, Elska, Cinn, Bazinga, Liv, Zora, Pannenkoek, Meneer de Uil, Taeda, Whatever, SoGood, Tabbie en Sofie, allemaal nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Afbeelding

Zwanger en babynieuws
Ook hebben we weer heel wat positieve testen gehad op het forum deze maand! Pioen, Savi, Ster, Bobby, BluePhone, Jezzie en Verlee zijn zwanger! We duimen voor jullie dat jullie straks een mooie (eerste) echo krijgen. Qua babynieuws was het stilletjes deze maand, alleen Koko en Joontjuh zijn bevallen. Gefeliciteerd met jullie kleine hummeltjes.

Huizennieuws
Zowel JustMeDaan als Newby9 en Ise hebben in de afgelopen weken de sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Van harte gefeliciteerd met jullie huis, we wensen jullie daar veel geluk. Zijn jullie nog/al druk aan het klussen? We vinden het namelijk altijd erg leuk om foto's van de voortgang te zien dus mochten jullie zin en tijd hebben, deel het vooral met ons!
Afbeelding

Raven opende in juni een topic over verhuizen voor je werk, inmiddels is het zover en is zij met haar gezin vanuit Brabant verhuisd naar Noord Holland. Ze hebben hun eigen huis verkocht en zitten nu in een tijdelijke woning. Van daaruit zijn ze opzoek naar een koopwoning, dat lijkt zelfs al te zijn gelukt! We wensen jullie een mooi en fijn leven toe daar aan de andere kant van Nederland.

Banennieuws
We lazen afgelopen maand ook nog leuke banennieuwtjes!
Islesheeft per 11november een nieuwe baan gevonden. Zora kreeg onlangs te horen dat zij bij haar huidige werkgever een vaste aanstelling krijgt in het nieuwe jaar! Gefeliciteerd beide. Jezzie liet ook iets doorschemeren over een aangeboden baan, we zijn benieuwd hoe dat afloopt!

Sterkte
Ook deze maand willen we stil staan bij verdrietige dingen die forummers hebben mee gemaakt, een overleden familielid, de sterfdag van een dierbare of je gezondheid die niet mee werkt. Anousch, Janedoe, Bazinga, Bliss en Elliot, we denken aan jullie en wensen jullie sterkte!

Afbeelding

De maand oktober is Flo de forumster van de maand en zij heeft een heel leuk en uitgebreid verhaal over zichzelf geschreven. Heb jij dit nog niet gelezen, dan kun je het nu alsnog lezen! Flo heeft voor de komende maand Dee genomineerd, dit bericht zal 15 november online komen!

Veranderingen op het forum
Zoals al eerder vermeld, is er afgelopen maand een nieuwe pijler bijgekomen. Dat bracht ons op het punt, wat doen we met het logo van deze nieuwe pijler? Of, is het misschien tijd voor een heel nieuwe banner en pijlerlogo's? We vroegen jullie mee te denken en mee te ontwerpen. Jorja heeft al gereageerd en aangegeven eventueel te willen helpen met ontwerpen. Echter vraagt zij om hulp. Wie vindt het leuk om samen met haar te brainstormen en ideeën uit te werken? Of misschien is er iemand die het toch liever alleen doet en al leuke ideeën heeft, tell us!

Zoektermen
Deze maand zijn dit de zoektermen die naar voren gekomen zijn:
    * spel met collega's
    * 40 weken zwanger forum
    * afvallen na stoppen met borstvoeding
    * als ik met wsw indicatie normale werkgever ontslag krijg kan ik dan in sociale werkplaats aan het werk
    * argumente waarom we trots moet zijn op de boer
    * baan wel of niet nemen
    * bedankt cadeautje therapeut
    * beschrijf jezelf in 100 woorden
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Pietje Paniek

Bericht 01 Nov 2019 21:31

Re: Statistieken van de maand oktober

Leuk weer om te lezen!
En wat lief dat ik er zelfs twee keer in sta.
Ik heb de andere baan en begin volgende week al.
29 augustus 2012
27 februari 2016
juni 2020

Mijn blog
Mamajezzblog
Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

HoofdPiet

Bericht 01 Nov 2019 21:35

Lief dat ik genoemd word, thanks!

Heb helemaal gemist dat er over nieuwe banners etc wordt nagedacht, maar ik ben voor. Ben de huidige best zat eigenlijk!
<<

Flo

Rijmpiet

Bericht 02 Nov 2019 00:09

Ik dacht altijd dat Bazinga een dag vóór mij jarig was, in november. Kan dat kloppen?
Leuk, de link naar mijn stukje trouwens!
<<

Savi

Gebruikers-avatar

Sinterklaas

Bericht 02 Nov 2019 07:26

Bazinga is idd jarig in nov!
29032018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Nov 2019 08:01

Flo schreef:Ik dacht altijd dat Bazinga een dag vóór mij jarig was, in november. Kan dat kloppen?
Leuk, de link naar mijn stukje trouwens!

Dan zullen jullie beiden er volgende maand minimaal 1 keer in staan 😉
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 02 Nov 2019 14:53

Hee wat lief die dubbele felicitatie. Bedankt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 02 Nov 2019 20:01

Lief, dankjullie 💕
D. 27-06-2018
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Rijmpiet

Bericht 02 Nov 2019 20:52

Leuk! Bedankt voor de felicitatie.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 06 Nov 2019 11:22

Erg leuk weer
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

HoofdPiet

Bericht 06 Nov 2019 11:56

Koko is in september al bevallen zag ik op Instagram! Ik hoop nog steeds op een update hier op het forum!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Pietje Paniek

Bericht 07 Nov 2019 13:13

Bliss schreef:Koko is in september al bevallen zag ik op Instagram! Ik hoop nog steeds op een update hier op het forum!

Reken er niet teveel op. 😉
Ik kreeg een appje met iets in de trant van 'ik heb geprobeerd het forum weer bij te houden, maar tevergeefs.'
Geboren om voor altijd lief te hebben! 08♡02♡2018

Afbeelding

Terug naar Forumzaken