Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ludiek cadeau voor leidinggevende

<<

Anoniem326

Bericht 05 Nov 2019 09:31

Ludiek cadeau voor leidinggevende

Mijn leidinggevende gaat weg. Nou ja, hij is eigenlijk al weg. Zijn afscheid is over 9 dagen en ik moet hem dan een ludiek cadeautje geven. Ik ben niet zo goed in het bedenken van ludieke cadeautjes. Kan iemand me helpen? Het mag 10 tot 15 euro kosten. Hij houdt van die flauwe fotocollage teksten. Ik heb eventueel ook een groepsfoto van ons team. En hij is een op en top Brabander. Hij houdt van carnaval en bier. En belangrijker hij is de beste manager ooit. Iemand, iemand een idee? Ook voor zo’n grappige fotocollage tekst? Ik vind dat niet zo grappig, dus ik kan denk ik geen leuke uitkiezen. Bedankt alvast!

En nou maar hopen dat -ie niet meeleest op het yesforum.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 05 Nov 2019 10:19

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Jeetje, wat lastig zeg. Als 'ludiek' cadeau zou ik op bol.com zo'n stom delfs tegeltje met tekst bestellen, zij hebben ontzettend veel keuze.

Ik heb bij een mannelijke collega die wegging dit geprint en op het cadeau van het team geplakt (omdat ik wist dat hij echt zou walgen van de slijmerige teksten van collega's in de kaart). En ja, ook in jouw geval dus de naam laten staan.


Afbeelding
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 05 Nov 2019 11:01

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Bij ikea Eindhoven verkopen ze deurmatten met daaropde brabantse vlag en houdoe! Kosten 10 euro dacht ik.
https://www.google.com/amp/s/www.omroep ... -Eindhoven
Juli 2015
Maart 2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Nov 2019 15:20

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

In Breda verkopen ze die ook ?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem269

Bericht 05 Nov 2019 20:53

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Aangezien de kerst/sinterklaas periode aanbreekt zou je 'm een gekke/opzienbarende kerstbal kunnen geven. Iets wat goed bij hem past. Met een kaartje erbij waarom deze kerstbal je aan hem doet denken.
Ze hebben momenteel bij HEMA bijvoorbeeld hele leuke, bijzondere maar vast ook in allerlei andere winkels.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Nov 2019 22:23

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Bedankt voor het meedenken!

Reva die van jou durf ik niet aan. Denk dat het ongemakkelijk wordt.

De deurmat heeft hij al. Dus dat was een leuke geweest.

De kerstbal vind ik leuk.

Ik zat zelf te denken aan worstenbroodjes, recept voor worstenbroodjes en een flauwe tekst in het Brabants over de chef. Chef is Brabants voor baas. We hebben tijdens teamoverleg weleens gehad over Brabant = worstenbrood en polonaise.

Ik vind het vooral flauw en weinig ludiek. Dus dan maar opzoek naar een kerstbal.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2019 22:33

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

https://bakkerijroyal.nl/lifestyle/ heeft wel een worstenbroodjesshopper en Bossche bollen kersthangers (maar ja... niet de juiste stad waarschijnlijk), maar geen worstenbroodjeskersthanger.

Hier hebben ze ook veel leuke kersthangers, maar geen worstenbroodje natuurlijk. Wel een hotdog maar dat is vast vloeken in de kerk in Brabant.
https://www.debijenkorf.nl/kerst/kerstb ... rs/vondels

Ludiek is ook al zo snel flauw. Maar je doet je best, dus het komt vast goed. Als hij het maar leuk vindt.
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Nov 2019 23:49

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Misschien niet echt ludiek, maar een etiket laten drukken op een fles bier?
<<

Anoniem326

Bericht 06 Nov 2019 00:25

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Ook een goede tip Girli. Volgens mij houdt hij van bier.

Marin je hebt me geholpen. Zoiets vind ik leuk, maar het is helaas te ver weg. Maar het deed me wel denken aan dit https://houbenworstenbrood.nl/producten/sterrenbox/

Dat is toch het beste van Brabant? Wel boven budget. Ik ga even bij de organisatie navragen of dat oké is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Nov 2019 00:27

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Leuk, hopelijk mag het! Ik vind zoiets allang leuk als iemand (zoals jij nu dus) er daadwerkelijk moeite in steekt.
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 06 Nov 2019 14:58

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Geheel offtopic, maar ik ben blij voor je dat je tips hebt gekregen, want het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag, was: HG en ludieke cadeau’s gaan echt niet samen. :D
<<

Anoniem326

Bericht 06 Nov 2019 15:12

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Lonely Goatherd schreef:Geheel offtopic, maar ik ben blij voor je dat je tips hebt gekregen, want het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag, was: HG en ludieke cadeau’s gaan echt niet samen. :D


Arme man. Hij krijgt toch een truffel worstenbroodje. Een maar, want ik hoorde vandaag dat het vrijwel niks mag kosten. En dan schrijf ik een kaartje met iets in de trant van lunch voor morgen en polonaise met je nieuwe team.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Nov 2019 16:38

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Ik moet ook nog denken aan het liedje van Guus Meeuwis (Brabant), maar daar houdt m’n inspiratie ook weer op haha. Het is te kort tijd denk ik om een coupletje zelf te schrijven.
<<

Anoniem269

Bericht 06 Nov 2019 20:47

Re: Ludiek cadeau voor leidinggevende

Waarom mag t niks kosten? Gewoon ff met de pet rond. Als iedereen 5 euro in legt heb je zo een leuk cadeau bedrag.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers