Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijd voor weer een nieuwe vraag; 5-11

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Nov 2019 08:33

Tijd voor weer een nieuwe vraag; 5-11

Wie zou je graag persoonlijk willen bedanken?

Mag hem zelf invullen hoe je wilt (iemand die overleden is/onbereikbaar/wel dichtbij maar je het eigenlijk nooit tegen zegt/....)
Laatst gewijzigd door High Heels op 05 Nov 2019 08:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Nov 2019 08:35

Re: Tijd voor weer een nieuwe vraag; 5-11

Mijn ouders vanwege hun steun en hulp.

Mijn partner; omdat ze er voor me is.

De Backstreet Boys omdat hun muziek mij altijd heel veel steun en rust geeft.

Mijn (ex)kat(ten); daar kreeg ik altijd zoveel liefde van!
De hond van mijn ouders; daar krijg ik ook zo veel liefde van
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem271

Bericht 05 Nov 2019 09:22

Re: Tijd voor weer een nieuwe vraag; 5-11

Mijn ouders/schoonouders/familie/vrienden die ons allemaal zo fijn hebben geholpen in ons nieuwe huis. Ik vind het heel moeilijk om hulp te vragen, had het liefst alles zelf gedaan, maar zonder deze mensen hadden we in 2020 nog niet hier gewoond.

Mijn vader dat hij ons vroeger zo goed heeft opgevangen toen mijn moeder eigenlijk geen moeder was. Ik heb dat toevallig laatst ook tegen hem gezegd omdat we het over vroeger kregen, maar die man verdient wat mij betreft een lintje voor wat er toen allemaal is gebeurd.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 05 Nov 2019 09:32

Re: Tijd voor weer een nieuwe vraag; 5-11

Mijn ouders, dat zij naar Nederland zijn gekomen zodat mijn broers en ik een beter leven zouden hebben, ik heb zo’n fijn leven in Nederland, zeker als ik zie hoe het nu in mijn thuisland is en de landen eromheen, dus ik ben ze daar heel dankbaar voor. Ik moet dit echt eens tegen ze zeggen eigenlijk, want ik denk het wel heel vaak. En ze zijn er altijd voor mij en mijn broers, echt altijd. ❤️

Mijn vriend, dat hij altijd zo lief en geduldig blijft wanneer ik last van mijn PMS heb. ? Dit zeg ik wel regelmatig tegen hem. En ook in het algemeen, hij maakt me echt gelukkig.

Mijn beste vriendinnen, voor zoveel jaren vriendschap, dat heeft verder niet echt een speciale reden.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers