Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Biechttopic #2

<<

Lovely

Kwebbel

Bericht 03 Nov 2019 11:29

Re: Biechttopic #2

Oh jemig, ik herken dit zo erg. Wel fijn dat jullie de tijd hebben afgebakend.

Ik hoop dat het je lukt om je ding te doen.

Hm.. Hier heb je niet zoveel aan, maar ik ken de werking van oxazepam niet goed genoeg om daar een advies over te geven.
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Nov 2019 13:07

Ik vind dat niet gek hoor Lady! Heb ook veel moeite met mensen in m’n huis dus snap helemaal dat zoveel kinderen extra ‘stress’ geeft. Vier ook nooit m’n verjaardag maar snap dat dat met een kind geen optie is.. geen idee hoe ik dat ooit op zou lossen maar een pannetje klinkt als een prima idee om eens te testen :)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Nov 2019 13:27

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik kan het aan niemand kwijt.

Ik ben 2 dagen geleden aangerand door mijn ex vriend.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is. Ik had hem gewoon nooit binnen moeten laten.
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Nov 2019 13:38

Aanranding is nooit je eigen schuld, Biechtje. Hij zit fout.
Waarom kun je het aan niemand kwijt? Ik zou je willen aanraden dat wel te doen. En contact op te nemen met je huisarts en de politie.
Veel sterkte en blijft hier gerust praten.
En aangezien ik doe aan waarheidsbevinding, ik weet dat wat ik zeg klopt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Nov 2019 13:38

Dat het je eigen schuld is? Wat een onzin.

Wat vreselijk dat het je is overkomen. Kun je aangifte doen?
Kun je het er met niemand over hebben, ouders of vrienden?
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Nov 2019 13:53

Biechtje, nooit maar dan ook nooit mag iemand aan je zitten als jij dat niet wil. Dus ook al heb je hem binnen gelaten, dat geeft hem nog niet het recht om aan je zitten. Dus dit is echt niet jouw schuld!
En je zegt dat je het aan niemand kwijt kunt, maar ik raad je aan om er juist over te praten. Het heeft mij in elk geval wel geholpen om het te kunnen verwerken. Je mag mij altijd PM'en, ik heb helaas op dat vlak ook wel het één en ander meegemaakt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Nov 2019 17:35

Biechtje schreef:Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik kan het aan niemand kwijt.

Ik ben 2 dagen geleden aangerand door mijn ex vriend.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is. Ik had hem gewoon nooit binnen moeten laten.

Al sta je naakt voor hem, hij heeft geen enkel recht aan jou te zitten als jij dat niet wil. Straf jezelf daar niet voor!

Verder eens met de rest. Sterkte ook vooral!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Nov 2019 20:44

Bedankt voor jullie reacties. Ik had niet meer gereageerd omdat ik het wat ongepast vond na de biecht na mij. Maar ik heb toch een tablet ingenomen en dat was echt een goede zet. Ik voelde me niet onder invloed maar wel veel relaxter dan normaal bij zulke feestjes. Ik heb er ook nog twee wijntjes bij gedronken dus toen was het effect helemaal aanwezig :smile: .

Biechtje na mij, wat ontzettend heftig dat jou dit is overkomen. Ik hoop dat je de kracht en moed en het vertrouwen vind om jezelf hier niet teveel de schuld van te geven. Caro verwoordt het heel mooi. Neem iemand in vertrouwen en hopelijk die je aangifte. Veel sterkte!
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 17:25

Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb er vandaag met iemand over gepraat en dat maakte eigenlijk alleen maar meer emoties los.

@jada wat naar dat je ook zoiets hebt meegemaakt.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Nov 2019 22:22

Dat is ook niet gek dat de emoties los komen! Fijn dat je er met iemand over hebt kunnen praten! Blijf dat ook vooral doen! Kun je al wat meer inzien dat het niet je eigen schuld is?
Vorige

Terug naar Persoonlijk