Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trap bekleden

<<

Anoniem300

Bericht 02 Nov 2019 16:29

Trap bekleden

Ik zoek inspiratie om onze trap te bekleden, het is een trap in een nieuwbouwhuis dus er is nog niks aangedaan behalve fabriek afgelakt maar zo super lelijk.
Iemand ook een idee van de kosten? Kan dit op internet nergens vinden.
Foto's zijn welkom.
<<

Anoniem335

Bericht 02 Nov 2019 16:38

Re: Trap bekleden

Wij hebben het bekleed met pvc. Zelf gedaan maar dat was wel werk.
<<

ChiQ

Bericht 02 Nov 2019 17:14

Re: Trap bekleden

Onze trap wordt maandag 'gerenoveerd' we krijgen dichte treden en houten treden. Zal je foto laten zien als t af is.
<<

Anoniem269

Bericht 02 Nov 2019 17:32

Re: Trap bekleden

Wij hebben dit een paar maanden geleden laten doen. Met pvc. Ik heb toen diverse offertes gevraagd bij winkels en deze was ver weg de goedkoopste. Scheelde bijna 400 euro met de één na goedkoopste. Ze waren binnen een halve dag klaar en het ziet er erg netjes uit. We hebben toen wel zelf de trap geschuurd en geschilderd aan de zijkanten. Als je vlakbij Eindhoven woont wil ik hun Facebook pagina best pm-en.

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Nov 2019 18:52

Re: Trap bekleden

Wij hebben hem zelf met pvc bekleed. Valt heel erg mee hoe lastig dat is. Het lastigste is het maken van de mal.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Nov 2019 21:11

Re: Trap bekleden

Wij hebben 'm met de vloer mee laten bekleden door de vloerenboer.

Afbeelding
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem300

Bericht 02 Nov 2019 23:12

Re: Trap bekleden

Jip schreef:Wij hebben 'm met de vloer mee laten bekleden door de vloerenboer.

Afbeelding


Ooh dat is ook mooi, ik zal dat wel eens na vragen aan onze vloeren man of die dat ook kan (wij hebben pvc)
<<

Anoniem300

Bericht 02 Nov 2019 23:12

Re: Trap bekleden

ChiQ schreef:Onze trap wordt maandag 'gerenoveerd' we krijgen dichte treden en houten treden. Zal je foto laten zien als t af is.


Ik zie de foto graag tegemoet
<<

Anoniem300

Bericht 02 Nov 2019 23:13

Re: Trap bekleden

Ava schreef:Wij hebben dit een paar maanden geleden laten doen. Met pvc. Ik heb toen diverse offertes gevraagd bij winkels en deze was ver weg de goedkoopste. Scheelde bijna 400 euro met de één na goedkoopste. Ze waren binnen een halve dag klaar en het ziet er erg netjes uit. We hebben toen wel zelf de trap geschuurd en geschilderd aan de zijkanten. Als je vlakbij Eindhoven woont wil ik hun Facebook pagina best pm-en.

Afbeelding


Wauw! Ik heb je een pb gedaan
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Nov 2019 20:25

Re: Trap bekleden

Newby9 schreef:
Jip schreef:Wij hebben 'm met de vloer mee laten bekleden door de vloerenboer.

Afbeelding


Ooh dat is ook mooi, ik zal dat wel eens na vragen aan onze vloeren man of die dat ook kan (wij hebben pvc)


Wij hebben ook pvc.

In het vorige huis laminaat en toen hebben we het zelf met een pakket van de praxis (CanDo) gedaan. Destijds ook de stootborden. Ik vind zoals we het nu hebben mooier.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 03 Nov 2019 20:47

Re: Trap bekleden

Wij hebben het laten doen door de plaatselijke vloerenzaak. Kosten voor echt hout was €1900, voor pvc zo’n €500 minder.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Jan 2020 12:27

Re: Trap bekleden

Up voor Caulfield! Misschien haal je hier nog tips uit.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem300

Bericht 24 Mei 2020 18:48

Re: Trap bekleden

Even een uppje voor deze.
Onze trap is eindelijk af, toch gekozen voor vloerbedekking, super bij ermee.

Afbeelding
<<

Anoniem336

Bericht 24 Mei 2020 20:44

Re: Trap bekleden

Netjes newby. Wij hebben gisteren enigszins spontaan onze trap gestript. Waren we al wel van plan (al jaren :)) maar zagen op tegen de klus. Vandaag lijm eraf gehaald, viel op zich mee. Nu laten drogen, en vd week de trap en zijkanten schuren.

We willen een 'doe het zelf' pvc set van de karwei gebruiken.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers