Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 november!

<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 02 Nov 2019 21:21

Re: 2 november!

Doordeweeks sta ik tussen 6.30-6.45 uur op.
Mijn vriend is om 5.45 uur de deur al uit. De meiden zijn dan ook wakker en gaan alvast naar beneden. Ik spring de douche in, kleed me aan en ga ook naar beneden. Ik dek de tafel, we ontbijten en tegelijkertijd vul ik de brood- en fruittrommels. Na het ontbijt ruim ik alles op en de vaatwasser in. We gaan terug naar boven, kleden ons aan, poetsen de tanden en kammen de haren. Terug beneden schoenen en jassen aan en om 8.25 uur gaan we de deur uit naar school. Daarna met de jongste door naar de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf, peuterzwemmen of terug naar huis.

Op zaterdag doen we het rustiger aan, meestal zitten we tussen 7.30-8.00 uur aan het ontbijt.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem317

Bericht 02 Nov 2019 21:49

Re: 2 november!

Doordeweeks gaat mijn wekker om 06.30 uur en sta ik ook gelijk op. Dan loop ik naar de badkamer om te plassen, gezicht te wassen, make-up op te doen. Dan loop ik terug naar de slaapkamer om me aan te kleden. Ik trek het bed recht en doe m’n haar. Dan loop ik naar beneden. Ik maak een ontbijtje, pak wat drinken en loop naar de woonkamer waar ik ga eten en drinken. Ik vul de eetbak en drinkbak van ons hondje en ruim m’n bord en glas op. Ik haal brood uit de vriezer en ga ondertussen met ons hondje wandelen. Als ik terugkom, smeer ik m’n brood voor de lunch en vul ik m’n werktas. Daarna ga ik de deur uit om te werken.

Op m’n vrije dagen doe ik hetzelfde. Al sta ik dan iets later op en smeer ik m’n brood voor de lunch niet. Verder doe ik zo’n beetje alles hetzelfde.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 03 Nov 2019 17:20

Re: 2 november!

Op mijn werkdagen sta ik om 6.15 uur op, opfrissen, aankleden, tassen inpakken, enz, en dan maak ik mijn kinderen om 6.45 uur wakker en dan zorgen zij zelf dat ze klaar zijn. Dan samen eten en om 7.15 uur breng ik ze naar de bso. Als ik niet moet werken, zijn we rond 7 uur wakker. Op zaterdag vaak ook zoiets, omdat zoon moet voetballen. Op zondag slapen we meestal uit tot half 8, 8 uur.
<<

Anoniem298

Bericht 03 Nov 2019 19:08

Re: 2 november!

Om kwart voor zeven hoor ik de wekker van mijn dochter, dan staat zij gelijk op om te gaan douchen. Mijn man haalt dan koffie voor ons beide die we op ons gemak in bed opdrinken. Daarna gaan wij om de beurt douchen en help ik de jongste met douchen en aankleden. Ik smeer het brood voor op school en zorg dat de tassen ingepakt zijn, mijn man brengt de meiden vervolgens naar school. Op de dagen dat ik moet werken maak ik me dan op mijn gemak op, wacht ik tot mijn man weer thuis is en drinken we nog een kop koffie samen, waarna ik naar mijn werk ga. Op dagen dat ik 's avonds moet werken of vrij ben ga ik eerst sporten, daarna nog een keer douchen en dan pas opmaken.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Nov 2019 10:14

Re: 2 november!

Eerlijk is eerlijk, ik mis het rustige opstaan van voor ik moeder was ontzettend.
Het is nu door de week altijd vlug, vlug, vlug.
Ik overweeg serieus om een half uur eerder (dat betekent dan wel 05:45) opstaan om een halfuurtje in stilte en rust te kunnen theedrinken.
Nu sta ik dus om kwart over 6 op (ik douche 's avonds).
Ik kleed me aan, doe mijn haar en maak me op.
Dan naar beneden en zoon helpen aankleden, dan tassen voor mij en zoon klaarzetten en ontbijt klaarmaken.
Dan ontbijten en zoon steeds aansporen om te eten en te drinken.
Ontbijt gauw opruimen, jassen aan en hop in de auto naar de opvang en dan gauw door naar werk waar ik meestal net op tijd aankom.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers