Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


31-10; jou eerste liefde

<<

Anoniem316

Bericht 31 Okt 2019 22:22

Re: 31-10;

Oh ja... brings back memories.

Het was geloof ik 2003/2004. Ik zat in de 2e klas van de havo en had ook een jongen in de klas waar ik wel goed mee omging. We trokken wel naar elkaar toe maar niet op het gebied van liefde ofzo.
Tot op een dag ik mijn oppashondjes aan het uitlaten was en hem tegen kwam. Opeens was het er, ik werd echt smoooorverliefd op hem. Op dat moment draaide ook nog love you more van Racoon op mijn mp3 speler. Ik kon niet wachten tot de zomervakantie voorbij was. We bleven maar wat om elkaar heen draaien en zochten elkaar ook wel op maar het kwam niet veel verder. In 2007 had ik nog een relatie maar was ik met hem op stap en toen was de spanning echt voelbaar maar is er niks gebeurd, op wat kusjes na. Zo heeft het nog wel een paar jaar gesluimerd totdat ik in 2009 een relatie kreeg met mijn (nu) man. We zagen elkaar regelmatig met muziek en ik heb altijd nog wel een zwak voor hem gehad. Maar sinds een aantal jaren, eigenlijk sinds de komst van mijn dochter, negeert hij me. Contact hebben we dus niet meer.. Maar goed, hij is en blijft mijn eerste echte liefde. Blijft leuk om daar an terug te denken.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 31 Okt 2019 22:29

Re: 31-10;

Toen mijn beste vriendinnetje in de kleuterklas ging verhuizen, kwam er een nieuwe jongen in de klas. Lang en blond en hij moest naast mij zitten. Ik was in de zevende hemel, ik ben mijn hele basisschool tijd verliefd op hem geweest ongeveer. Onbeantwoord helaas...

Mijn eerste echte liefde was mijn vakantie vriendje op mijn 15e. Een Franse jongen, hij stond met zijn oom en tante en kleine nichtje tegenover ons op de camping. Hij papte aan met mijn broertje over voetbal om met mij in contact te komen ? het was zo romantisch, hij kon alleen echt niet zoenen. Ik had daarvoor één keer eerder gezoend en dat was ook niet zo'n succes, dus ik dacht toen nog dat dat zo hoorde ??‍♀️ beetje wasmachine effect zeg maar... maar hij was super lief en ik vond het ook mega interessant. Hij vertrok eerder dan wij en ook zijn oom en tante en nichtje bleven nog, dat meisje heeft nog een hele tijd om mijn nek gehangen en bleef maar zeggen 'tres triste' omdat ik zo verdrietig was ?
december 2016
juli 2019
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Nov 2019 07:13

Re: 31-10;

Mijn eerste liefde had ik op mijn 16e. Na 2 maanden maakte ik het uit maar kreeg daar later spijt van. Een half jaar later gingen we weer 2 maanden met elkaar. Daarna kwamen we elkaar nog regelmatig tegen en werden we allebei altijd heel verlegen van elkaar maar dan had altijd wel een van ons een partner. Nu zie ik hem nooit meer maar ik weet dat hij al jaren getrouwd is en 2 kindjes heeft
<<

Anoniem307

Bericht 01 Nov 2019 07:49

Re: 31-10;

Mijn eerste echte liefde leerde ik kennen op een voetbaltoernooi waar we beiden vrijwilliger waren. Hij was iets jonger en de zoon van de beste vrienden van mijn ouders, maar ik vond hem geweldig. Niet in eerste instantie, want te jong en vrienden van mijn ouders, maar naarmate we meer samen gingen werken, ging ik meer voelen. Tijdens een live optreden van Van Dik Hout met het nummer Stil in mij, snapte ik dat ik hem mistte en toch echt verliefd was. Die avond moest ik met mijn moeder mee naar huis, ik was 16 jaar, en ik had hem al de hele avond nog niet gezien. Ik wilde nog niet naar huis, want ik moest hem mijn liefde verklaren. Eenmaal thuisgekomen bleek mijn broertje nog niet thuis en dat was voor mij dé reden om de deur weer uit te lopen, toen mijn moeder even naar het toilet moest. Al met al vond ik hem op de terugweg en hebben we gezoend. Mijn moeder was daarentegen in alle staten en ze hebben me zelfs gezocht in de bosjes. Achteraf echt een puberactie, zonder na te denken of de consequenties te overzien, maar ik ben blij dat ik de herinnering heb. Verkering heeft een half jaar geduurd, zo ongeveer. Het ging uit omdat ik had gezoend met zijn beste vriend... Tja.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5682

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Nov 2019 09:46

Re: 31-10;

Lady schreef:Leuk topic trouwens! Ik zou de topictitel even aanpassen, komt er vast veel meer reactie!



Doe ik
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Nov 2019 10:11

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste echte liefde was toen ik 15 was. Hij was toen nog net 14 en ik weet nog dat ik dat zo’n afknapper vond haha. Maar ja, hij was zó leuk. Uiteindelijk heb ik het na 2 jaar uitgemaakt. Hij was veel te lief en stiekem heel erg saai.

Als ik in m’n oude woonplaats ben kom ik ‘m soms nog tegen. Altijd leuk om even kort hallo te zeggen en te vragen hoe het met ‘m gaat maar voor de rest doet ie me helemaal niks meer haha. Totaal niet (meer) mijn type.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Nov 2019 10:21

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste vriendje was een vakantieliefde, toen was ik 12. Wat een verdriet toen we naar huis toe moesten zeg! Hij is nog wel een keertje bij mij langs geweest maar de verkering duurde niet lang.

Mijn eerste echt serieuze relatie kreeg ik toen ik 15 was en duurde 4,5 jaar. Uiteindelijk ging dat over omdat hij er aan toe was om samen te gaan wonen en alles, maar ik nog niet. Hij was ook wel wat jaartjes ouder. Ik spreek hem nooit meer maar heb zijn moeder en een oom en tante van hem nog wel op FB.
10.04.17
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 01 Nov 2019 10:24

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste echte liefde was denk ik mijn ex, die leerde ik kennen op mijn 22e. Daarvoor wel relaties en scharrels gehad maar mijn ex was echt de eerste grote liefde in mijn leven. Deze relatie heeft zo'n 4,5 jaar geduurd. We passen echt totaal niet bij elkaar en inmiddels ben ik meer dan 7 jaar met mijn huidige vriend.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Nov 2019 09:21

Re: 31-10; jou eerste liefde

Dora schreef:Wie was jouw eerste liefde?

Mijn man :heart:
Tenminste, hij was m’n eerste echte vriendje. Op de peuterspeelzaal had ik wel verkering met Wouter, maar dat heeft geen stand gehouden ?

Overigens zijn we tussendoor wel een aantal jaar uit elkaar geweest, dus hij is niet m’n enige liefde geweest.

♥♥
<<

Anoniem269

Bericht 02 Nov 2019 10:51

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste echte liefde (na Nick van BSB) was de buurjongen van een vriendinnetje. We hebben een knipperlicht verkering gehad van m'n 15e tot m'n 18e. We hadden verschillende achtergronden en hij had daar meer moeite mee dan ik. We spreken elkaar nog altijd op onze verjaardagen. Ik ben heel blij dat hij mijn eerste liefde was, ik geef nog steeds veel om hem (op een andere manier natuurlijk).
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 02 Nov 2019 22:55

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste kalver liefde was op de basisschool met klasgenoot/overbuurjongen. We waren onafscheidelijk en deden heel veel samen. Na een half jaar was 't over want ik ging verhuizen haha. Wel goede herinneringen, de flarden die ik me herinner.

Eerste echte serieuze vriendje was toen ik 15 was, heeft twee jaar geduurd. Hij ging wel vreemd maar toch koester ik die periode. Zoveel leuke dingen ook met hem samen gedaan en ik verafschuw hem niet. Als ik hem nu nog eens tegen kom dan hebben we altijd een leuk gesprek vol humor, vind het nog steeds een leuke man om te zien en te spreken. Maar het vreemdgaan doet toch wel af.

Verder heb ik tot 5 jaar geleden altijd een heimelijke crush op een oude buurjongen gehad. Heel ingewikkeld verhaal en we werden altijd tot elkaar aangetrokken maar fases in ons leven bemoeilijkten de relatie. Tot 5 jaar geleden dat we beide in een fase waren waarin we er voor gingen, toen bleek hij echter hele vervelende trekjes te hebben. Heb toen na 3 maanden daten de stekker er uit getrokken, vond 'm zo niet meer aantrekkelijk en leuk. ? Hij bleef maar opscheppen over dat hij het zo goed voor elkaar had (dat was in zijn situatie ook zo, maar hij bleef het herhalen en opscheppen). En toen hij nog in paniek raakte omdat ik een vaas had verschoven op de tafel toen zag ik een hele nare toekomst voor me en ben er mee gestopt ?.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 02 Nov 2019 22:56

Re: 31-10; jou eerste liefde

Mijn eerste kalver liefde was op de basisschool met klasgenoot/overbuurjongen. We waren onafscheidelijk en deden heel veel samen. Na een half jaar was 't over want ik ging verhuizen haha. Wel goede herinneringen, de flarden die ik me herinner.

Eerste echte serieuze vriendje was toen ik 15 was, heeft twee jaar geduurd. Hij ging wel vreemd maar toch koester ik die periode. Zoveel leuke dingen ook met hem samen gedaan en ik verafschuw hem niet. Als ik hem nu nog eens tegen kom dan hebben we altijd een leuk gesprek vol humor, vind het nog steeds een leuke man om te zien en te spreken. Maar het vreemdgaan doet toch wel af.

Verder heb ik tot 5 jaar geleden altijd een heimelijke crush op een oude buurjongen gehad. Heel ingewikkeld verhaal en we werden altijd tot elkaar aangetrokken maar fases in ons leven bemoeilijkten de relatie. Tot 5 jaar geleden dat we beide in een fase waren waarin we er voor gingen, toen bleek hij echter hele vervelende trekjes te hebben. Heb toen na 3 maanden daten de stekker er uit getrokken, vond 'm zo niet meer aantrekkelijk en leuk. ? Hij bleef maar opscheppen over dat hij het zo goed voor elkaar had (dat was in zijn situatie ook zo, maar hij bleef het herhalen en opscheppen). En toen hij nog in paniek raakte omdat ik een vaas had verschoven op de tafel toen zag ik een hele nare toekomst voor me en ben er mee gestopt ?.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 02 Nov 2019 23:16

Re: 31-10; jou eerste liefde

Ik was voor het eerst echt verliefd op m’n 12e, hij vond mij ook wel leuk maar er waren ook nog andere meisjes in hem geïnteresseerd dus we hebben maar kort wat gefladderd. Toen ik hem later niet meer leuk vond, was hij toch ineens wel verliefd op me, helaas voor hem want ik was toen samen met mijn eerste echte vriendje.
Met hem ben ik 1,5 jaar samen geweest en we waren ook elkaars eerste. Toen het uit ging waren we nog steeds goed bevriend en mede door hem heb ik mijn partner leren kennen. Helaas is hij op 20 jarige leeftijd overleden.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Nov 2019 23:59

Re: 31-10; jou eerste liefde

Onbeantwoord:
Bram. Hij kwam in groep 7 bij mij in de klas, verhuisd vanaf Aruba. Hij kon net als ik zeilen en was ontzettend aardig. We hebben nog jaren samen op zeilen en scouting gezeten en ik heb hem ook ook fb. Ik heb me jarenlang stom gedragen als hij in de buurt was omdat hij zo leuk en knap was (is hij nog steeds haha ?)

Beantwoord:
Dennis. Ik was 15 en hij 17 en tot ik 2,5 jaar later ging verhuizen hebben we op en af wat gehad. De eerste 1,5 jaar ging heel goed maar hij en z'n vader gebruikten heel veel drugs en ik deed dat nooit. Ook speelde hij altijd op z'n gitaar en ik vond dat bloedirritant, ik hou nog steeds niet van gitaarmuziek. Hij deed wel veel voor me en was ook echt heel lief, hij kocht altijd van zn stufi afbakbroodjes en verstopte die zodat er altijd wat te eten was in huis. Er was daar nooit geld of eten, best wel schrijnend maar hij was voor mij de stoere jongen die dat allemaal wel aankon. Ook hem heb ik op fb maar hij is heel vaag, ook een aantal jaar dakloos geweest etc. Fantastisch hart, op de verkeerde plek geboren.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers