Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar te verblijven in NYC?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 19:58

Re: Waar te verblijven in NYC?

Oooh kutzooi! De Airbnb is gecanceld! ? We waren zo blij dat we iets hadden na dagen zoeken en vergelijken! Nu weer terug bij af en we weten ook niet of we Airbnb nog aandurven.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Nov 2019 20:54

Re: Waar te verblijven in NYC?

Oh balen Bliss!

Misschien ter overweging: AirBnB is eigenlijk illegaal in New York. Woningen mogen niet korter dan 30 dagen worden verhuurd aan eenzelfde verhuurder, tenzij de host zelf aanwezig is. Ik weet niet in hoeverre er tegen wordt opgetreden, je kunt er online vast meer over vinden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem269

Bericht 02 Nov 2019 20:58

Re: Waar te verblijven in NYC?

Klopt Teun, daarom zijn veel airbnb adressen fake in NYC. Dan kom je dus aan en is er helemaal geen huis of een heel ander huis.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 21:08

Re: Waar te verblijven in NYC?

Ja dat wist ik wel, maar het gaat toch ook vaak goed natuurlijk! Maar we zijn nu toch maar naar hotels aan het kijken voor de zekerheid.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 02 Nov 2019 21:18

Re: Waar te verblijven in NYC?

Onze Airbnb in NY was gelukkig wel legaal; de hosts waren eigenaar van het hele pand en zelf ook aanwezig. Heb het ook nog speciaal opgezocht in zo’n real estate lijst haha, mijn broer vertrouwde het niet en wilde de hele boel afblazen vlak voor we weggingen ??
Maar ons appartement was best prijzig, we deelden het met mijn broer en zwager en daarom werd het enigszins betaalbaar. Wel echt een top plek.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2019 21:26

Re: Waar te verblijven in NYC?

Balen zeg!

Is dat Pod hotel van Teun niks? M'n zus heeft ook ooit in zo'n Pod hotel gezeten. Het is volgens mij redelijk basis maar wel prima en handige uitvalsbasis.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 21:27

Re: Waar te verblijven in NYC?

Ja dat scheelt inderdaad, als je de kosten door vier kan delen! Dan zouden wij ook in een heel andere range kunnen zoeken.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 21:28

Re: Waar te verblijven in NYC?

Wat zouden jullie trouwens uit willen geven aan zeven nachten in een hotel in NY?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2019 21:34

Re: Waar te verblijven in NYC?

Bliss schreef:Wat zouden jullie trouwens uit willen geven aan zeven nachten in een hotel in NY?


Afgaande op standaard hotelprijzen in wereldsteden zou ik 200 eu per nacht helemaal niet gek vinden, waarschijnlijk is het meeste duurder. Maar ik keek net op die Pod51 (die noemde Ise, Teun noemde die op Times Square) en die is veel goedkoper! Weet niet wanneer je gaat maar zou zeker naar die hotels kijken. Ze hebben ook met privé badkamers (die was 800 eu voor 7 nachten, dat vind ik voor Manhattan echt niet duur, ik keek in februari).
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 21:40

Re: Waar te verblijven in NYC?

Wij kijken nu inderdaad naar max. 200 euro per nacht, dus per persoon 700 euro in totaal. Vind dat nog oké, maar duurder hoeft voor mij echt niet. We willen graag twee aparte bedden ook. Ik ga nog eens speuren, heb er al wel één op het oog.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 02 Nov 2019 22:01

Re: Waar te verblijven in NYC?

Welke periode zoeken jullie, Bliss?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2019 22:12

Re: Waar te verblijven in NYC?

8 tot 15 april.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2019 10:50

Re: Waar te verblijven in NYC?

Ik heb nog even voor je gekeken en kan best een aantal prima hotels vinden op die data in hartje Manhattan, voor het juiste budget, met privé badkamer. Alleen naar aparte bedden heb ik niet gekeken.

Ik kwam wederom bij zo'n Pod hotel uit (39 dit keer) en echt een paar andere hotels die er prima uit zien voor die prijs. Ik zou echt zoiets boeken als ik jullie was en niet ergens ver weg gaan zitten waarbij je meer tijd bezig bent met de commute. Dat zou ik persoonlijk voor een eerste bezoek aan NYC zonde vinden. En ik kan natuurlijk niet echt in je portemonnee kijken maar ik vind onder/rond de 200 euro per nacht voor een hotelkamer op Manhattan echt behoorlijk schappelijk, het verbaast mij eerder dat dat nog best mee valt hoeveel redelijke hotels daarvoor beschikbaar zijn.

Misschien moet je hier bij die Pod wel in een stapelbed (maar als je toch aparte bedden wilt is dat misschien ook oké?). met m'n man zou ik dat uiterst ongezellig vinden maar met een vriendin prima.
https://www.booking.com/hotel/us/the-po ... al;ucfs=1&

Of deze in SoHo, drie sterren, twin beds:
https://www.booking.com/hotel/us/city-r ... al;ucfs=1&


Hier zelfs een Radisson bij Wall Street voor 1374 eur (=687 pp) met twin beds, dat is een keurig en zelfs luxe vier sterren hotel op misschien niet de gezelligste locatie maar wel super dichtbij alles:
https://www.booking.com/hotel/us/club-q ... al;ucfs=1&


Ik denk dat het echt wel haalbaar is voor nog een beetje kwaliteit en dat verbaast me eerlijk gezegd haast!

Edit: Ik zat zelf in het Broadway hostel aan de Upper Westside. Ik vond de locatie erg leuk, wel op Manhattan maar niet zo druk, maar prima metroverbinding. Dit is bijna tien jaar geleden en sliep toen nog echt in het hostel gedeelte met een vreemde op een kamer en een gedeelde badkamer. Was destijds wel prima maar zou ik nu ook niet meer willen. Ze hebben ook een hotelgedeelte en ik zie dat ze daar een tweepersoonskamer met aparte bedden hebben maar wel gedeelde badkamer voor 800 euro. Nou moet ik wel zeggen dat ik deze er een stuk smoetzeliger uit vind zien dan de hotels die ik hierboven tipte, maar goed het scheelt ook nogal in het budget. Het is ook gewoon maar echt net wat je prioriteiten zijn en wat je bereid bent te spenderen. Ik zou nu zelf liever voor één van bovenstaande hotels kiezen tov dit, maar het is ook maar gewoon net wat je wilt. Qua locatie zou ik dit dus iig wel aan kunnen raden en leuk ontbijten bij de diner op de hoek of ergens in een leuk wijkje richting Central Park.

https://www.booking.com/hotel/us/broadw ... ;ucfs=1&#_
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2019 12:10

Re: Waar te verblijven in NYC?

Een paar van die hotels hebben we ook gezien inderdaad. Zelf neig ik nu het meest naar deze: http://www.booking.com/Share-IKBtzw

Niet op Manhattan, maar wel een stuk dichter bij centraal Manhattan dan bijvoorbeeld vanaf Radisson!
❤ 7 juni 2018
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 03 Nov 2019 12:37

Re: Waar te verblijven in NYC?

Je zou ook nog naar The New York Manhattan Hotel kunnen kijken. Hier heb ik in 2012 iig een goede ervaring gehad (nette ruime kamer, redelijk ontbijt, eigen badkamer en goede locatie). Hij stond destijds niet op de Booking.com website, dus misschien ben je hem nog niet tegen gekomen.
03/2019
11/2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2019 12:44

Re: Waar te verblijven in NYC?

Bliss schreef:Een paar van die hotels hebben we ook gezien inderdaad. Zelf neig ik nu het meest naar deze: http://www.booking.com/Share-IKBtzw

Niet op Manhattan, maar wel een stuk dichter bij centraal Manhattan dan bijvoorbeeld vanaf Radisson!


Ook met de metro?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2019 13:09

Re: Waar te verblijven in NYC?

Marin schreef:
Bliss schreef:Een paar van die hotels hebben we ook gezien inderdaad. Zelf neig ik nu het meest naar deze: http://www.booking.com/Share-IKBtzw

Niet op Manhattan, maar wel een stuk dichter bij centraal Manhattan dan bijvoorbeeld vanaf Radisson!


Ook met de metro?


Ja ik geloof dat je in een kwartier op Manhattan zit, het is behoorlijk dichtbij! Of met de ferry, dat lijkt me ook leuk. Maar we gaan het nog even goed bekijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2019 13:23

Re: Waar te verblijven in NYC?

Oh dat valt mee ja!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2019 15:34

Re: Waar te verblijven in NYC?

Hij is niet meer beschikbaar! ? We zoeken nog even verder.

Kaat, die van jou ligt een stukje boven ons budget!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2019 15:38

Re: Waar te verblijven in NYC?

Bummer!

Als jullie toch naar Queens kijken, deze dan misschien?

https://www.booking.com/hotel/us/long-i ... ucfac=151&
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Nov 2019 18:06

Re: Waar te verblijven in NYC?

Ik zou het Pod hotel dat Marin tips of die in SoHo overwegen! Zeker die laatste, zo’n leuke wijk om te verblijven. En als er ook wat highlights vlakbij liggen scheelt het je echt tijd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2019 08:44

Re: Waar te verblijven in NYC?

OMG. Na de afgelopen week weer zo'n beetje ELK HOTEL in NY tien keer te hebben bekeken (en overal wat op aan te merken te hebben) is het dan toch gelukt: we hebben gisteren iets geboekt! Elke keer dachten we iets gevonden te hebben en toen lazen we de reviews en haakten we weer af. Dit hotel zag ik ineens, zag er mooi nieuw en strak uit en een heel goede locatie. Ik besloot de reviews gewoon niet te lezen haha. Maar toen zei m'n vriendin dat er überhaupt geen reviews op stonden, omdat het hotel pas volgende week geopend wordt! Haha. Nou we hebben besloten er gewoon voor te gaan, tien minuten lopen van Times Square en Bryant Park, in de wijk Hell's Kitchen. Iets heel anders dan we eerst in gedachten hadden, maar ben toch wel echt blij! Lekker lopend naar veel dingen toe, woohooo! Nu al zin in.

Het is dit hotel trouwens: https://www.booking.com/hotel/us/hyatt- ... ype=total&
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Nov 2019 08:51

Re: Waar te verblijven in NYC?

Oh fijn Bliss! Ziet er goed uit en prima plekje.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Nov 2019 09:36

Re: Waar te verblijven in NYC?

Hee daar zat ik vlakbij! Prima uitvalsbasis. Tof zo’n nieuw hotel!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 08 Nov 2019 10:14

Re: Waar te verblijven in NYC?

Oh prima! Fijn dat jullie wat gevonden hebben.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers