Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Nov 2019 13:39

Re: Weekendplannen!

Ik zou ook lekker thuis blijven Ise. Snapt iedereen prima.
Fijn weekend allemaal!

Mijn vriend vertrekt straks voor een weekend weg met vrienden en daarna gaat hij meteen door naar het buitenland voor werk dus ik heb de komende dagen het rijk alleen. Vanavond komen er oud-collega's/vriendinnen eten, morgen ga ik heeerlijk uitslapen, sporten, uitgebreid douchen en beetje relaxen. Er is nog een kastje dat ik wil verven dus misschien doe ik dat wel. 's Avonds ga ik naar een vriendin. Haar nichtje van 10 komt logeren en we gaan een meidenavondje houden. Zondag hockeyen en verder niks! Super relax.

Edit: oh nee, we hebben volgende week een belangrijke pitch met werk dus ik moet zondag sowieso nog even werken. Maar prima!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2019 14:47

Re: Weekendplannen!

As we speak lig ik in bed, even een dutje doen tegelijk met m'n dochter hopelijk. We zijn hier allemaal aan het kwakkelen steeds. Vanavond finale van Dance Dance Dance kijken met m'n stiefdochter.
Morgen wil ik naar Ikea, maar alleen als ik me wat beter voel.
Zondag hebben we een etentje met de schoonfamilie in zo'n wokrestaurant.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 01 Nov 2019 16:00

Re: Weekendplannen!

Ik blijf inderdaad lekker thuis. Net boodschappen gedaan en lekkers meegenomen, dus vanavond lekker op de bank met tv of Netflix.

Beterschap Bliss!

Fijn weekend allemaal!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Nov 2019 16:21

Re: Weekendplannen!

Goede keuze Ise! Geniet ervan.

Vanavond heb ik een avondje niks, hopelijk slapen de kinderen goed en kunnen we lekker een wijntje drinken en een serie kijken.

Morgen gaan we met vrienden en hun kinderen een kabouterpad lopen in het bos. Tenminste, als de tweeling weer een beetje is opgeknapt want ze hebben de griep (koorts, veul snot en hoesten). Natuurlijk tegelijk ?.

Zondag heb ik een babyshower van een vriendin die samen met haar vrouw een kindje krijgt. Zo fijn voor ze dat het is gelukt, want het was best een lang traject. We verrassen ze samen, als twee aanstaande moeders ?. Daarna ga ik misschien met een vriendin die daar ook is nog even borrelen met onze gezinnen ergens in een kroeg met speelhoek.

Fijn weekend allemaal!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Nov 2019 17:58

Re: Weekendplannen!

Ik had vanochtend kennismaking met een gastouder en vanmiddag gesprek op mijn nieuwe werk. Daarna nog even met de kinderen de stad in geweest.
Morgenochtend heeft de oudste zwemles.
Verder behalve in huis klussen en opruimen geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem291

Bericht 01 Nov 2019 21:30

Re: Weekendplannen!

Vanavond moet ik nog wat dingen voor werk afmaken

Morgenochtend boodschappen doen en s middags naar de verjaardag van schoonvader en blijven daar eten. Zoon blijft logeren want s avonds hebben we een housewarming.

Zondag zoon weer ophalen en naar de verjaardag van mijn moeder.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Nov 2019 00:28

Re: Weekendplannen!

Vanavond lekker serie gekeken samen; morgen dagje met zoon, vriend heeft personeelsuitje en is de hele dag weg & zondag fijn met zijn drieën en in avond pannenkoeken eten met vrienden en hun kinderen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem307

Bericht 02 Nov 2019 04:24

Re: Weekendplannen!

Dit weekend is een gewoon weekend. We doen het lekker rustig aan. Misschien vandaag even naar de markt, maar ik heb eigenlijk alles al in huis en het hoeft niet. Wel moet ik dit weekend aan de slag met mijn huidige cv. Ik weet niet wat ik met het document heb gedaan, maar ik kan hem niet openen. Dus dan maar even opnieuw.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 02 Nov 2019 08:51

Re: Weekendplannen!

Goede keuze om thuis te blijven Ise!
Hier een rustig weekend. Gisteren heb ik gewerkt, vandaag ga ik ook een paar uur werken en ik heb Vis a vis ontdekt dus ik kom de dagen wel door :smile: Tussendoor nog iets in het huishouden doen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Nov 2019 09:35

Re: Weekendplannen!

Ik had gisteren al weekend. Overdag was ik thuis met zoontje, 's avonds ging ik uit eten met een vriendin.
Zometeen gaan man en ik naar Nijmegen waar we gaan lunchen en daarna bowlen met vrienden. Mijn ouders komen oppassen en die blijven ook eten.
Morgen als het weer ok is misschien wel een keer even kijken bij het voetbal van mijn man (eerst maar even kijken waar ze überhaupt spelen). Verder boodschappen doen en verder niks bijzonders.
<<

Kira

Bericht 02 Nov 2019 10:12

Re: Weekendplannen!

Ik was gisteren pas om 22u thuis na een drukke vrijdag dus heb gedouched en serie gekeken en ben gaan slapen.
Straks heeft zoon basketbal wedstrijd, en daarrna moet ik even repeteren voor en begrafenismis. Vanavond komt mijn vriend en zoon heeft Halloween hier in de wijk, die zal wel laat thuis zijn.
Morgen hebben we repetitie tot 14u en daarna heb ik meerdere opties. Dus ik weet het nog niet.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers