Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 25 Sep 2017 20:51

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Marin schreef:On topic, kijken nu de laatste aflevering en het huis van die rijke mensen vind ik mooi! Iig van de buitenkant, dat witte vind ik altijd zo mooi.


Ik heb dat hele programma nog niet eens gezien :nerd:
<<

Anoniem244

Bericht 27 Sep 2017 21:32

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Wat een mooie aflevering vanavond!
Dat zoontje van de rijke papa, wat een heerlijk jochie!
<<

Anoniem236

Bericht 27 Sep 2017 21:51

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Prachtige mensen, zowel de armen als de rijken. Erg leuke kinderen ook allemaal.
Jammer dat moeder moest huilen omdat ze dit haar kinderen niet kon geven, maar dat kunnen de meeste mensen niet.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Okt 2017 21:05

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Zitten er alweer mensen te kijken?

Ik vind deze mensen ook allemaal en stuk voor stuk geweldig! Voor de 'rijken' die alles afdingen op de markt, omdat ze maar slechts 5 euro per dag willen uitgeven om een zakcentje te kunnen achterlaten. En dat kleine meisje dat tegen alles 'lekker' zegt. Heerlijk! :D
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Okt 2017 21:11

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Ja ik kijk, ik vind het leuk! Ik vind die mannen zo leuk, echt top hoe ze hun best doen met dat geld en aan het afdingen zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 04 Okt 2017 21:12

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

O verschrikkelijk enge mannen, maar het aankleden van het huis en afdingen is wel leuk!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem221

Bericht 04 Okt 2017 21:15

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Pippa schreef:O verschrikkelijk enge mannen, maar het aankleden van het huis en afdingen is wel leuk!


Die ene man heeft een heel raar kapsel, maar ik vind hem leuk. Al had ik mijn twijfels of hij zich kon aanpassen, hij doet het goed. En dat hij geen Senseo lust, ik moet ook geen Senseo, dus ik snap hem volkomen.
<<

Anoniem244

Bericht 04 Okt 2017 22:18

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Vond het een hele leuke aflevering.
Die ene man was wel bijzonder om te zien (zijn haar leek nep en gezicht strak getrokken?) maar ik vond het hele leuke mannen... en die moeder met haar kinderen vond ik ook erg leuk.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Okt 2017 23:31

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Radler schreef:Vond het een hele leuke aflevering.
Die ene man was wel bijzonder om te zien (zijn haar leek nep en gezicht strak getrokken?) maar ik vond het hele leuke mannen... en die moeder met haar kinderen vond ik ook erg leuk.


Ik wilde het niet zeggen, maar ik dacht echt hetzelfde over zijn haar. In de laatste minuten had hij het naar mijn mening beter gekamd en zag het er ook echt gezonder uit, maar ik heb bijna de hele aflevering gedacht dat het een pruik moet zijn.

Ik vond het zo leuk om te zien dat steenrijk aan het budgetteren was en dat de oudste man zo genoot van de kringloopwinkel en zelfs daar nog wist te pingelen qua prijs. Dat feestje vond ik ook geweldig! Iedereen bracht drank mee en zij serveerden hele goedkope worst met weet ik wat. Dan denk ik, kun je nog zo 'arm' zijn, een feestje kan altijd. Mijn oma serveerde ook altijd die worst en het is de meest lekkere worst die ik ooit heb gegeten, van oma dan. Mijn moeder moest er niet mee aankomen. :P

Maar dat heb ik ook met chocoladesigaretten gehad. Oma en mama kochten ze beiden bij Hema. Oma's chocoladesigaretten waren niet te evenaren, ook al kocht mam dezelfden. :smile:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Okt 2017 13:37

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Wat een geweldig stel is dat uit de laatste aflevering zeg, lijkt mij echt geweldig om vrienden mee te zijn haha. Ik heb mij echt vermaakt deze aflevering. En het gezin is ook super leuk.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Okt 2019 21:07

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Hé is er nog een topic van 2019? Vind die 2 meiden van de aflevering nu toch zo leuk. Wat staan die leuk in het leven zo.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 25 Okt 2019 12:56

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Popcorn schreef:Hé is er nog een topic van 2019? Vind die 2 meiden van de aflevering nu toch zo leuk. Wat staan die leuk in het leven zo.


Oh ja..? Ik heb me echt dood geërgerd aan die twee. Ik vond het allemaal zo nep en overdreven ‘dankbaar’ voor alles ?
Heb het ook niet uitgekeken dus wellicht oordeel ik te snel..
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem335

Bericht 25 Okt 2019 13:24

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Maar nep... misschien zijn ze echt zo en zijn ze echt dankbaar voor wat ze allemaal hebben.

Ik vond ze ook wel leuk, probeerde het positief te bekijken. Vond alle negativiteit die ze over zich heen kregen best onterecht. Tuurlijk maken ze reclame voor hun eigen product, blijkbaar mag dat ook van het programma.
<<

Anoniem269

Bericht 25 Okt 2019 15:13

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Ik vond die twee blonde meiden ook vreselijk. Heb het ook afgezet, omdat ik me teveel ergerde aan ze.
<<

Anoniem307

Bericht 25 Okt 2019 15:29

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Ik snap wel dat als je tot je 28e bij je ouders op een zolderkamertje hebt geleefd, omdat je wel geloofde in je product, maar er niets aan verdiend, dat je extra dankbaar bent voor alles wat je hebt, wanneer het product eenmaal wel loopt. Wel vond ik sommige uitspraken raar/schokkend, want wat zij stelden, bijvoorbeeld dat ze gewoon naar de bank gingen als ze wat wilden, dat ze daarvoor geen dubbeltje op zak of op de rekening hoeven te hebben, zorgde ervoor dat de familie waarmee ze ruilden in de schuldhulp terecht kwamen. Trouwens, is kort door de bocht, want niet iedereen komt in de schuldhulp door leningen die zij niet kunnen betalen, maar zo'n uitspraak verbaasde me enorm van de dames. Verder vond ik ze niet vreselijk, maar ik vind het hele programma niets meer aan. Geld maakt volgens de arme mensen niet gelukkig, de rijken stellen dat geld wel degelijk meespeelt in het geluk. Het antwoord zal ergens in het midden liggen.
<<

Anoniem269

Bericht 25 Okt 2019 15:46

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Isles schreef:Ik snap wel dat als je tot je 28e bij je ouders op een zolderkamertje hebt geleefd, omdat je wel geloofde in je product, maar er niets aan verdiend, dat je extra dankbaar bent voor alles wat je hebt, wanneer het product eenmaal wel loopt. Wel vond ik sommige uitspraken raar/schokkend, want wat zij stelden, bijvoorbeeld dat ze gewoon naar de bank gingen als ze wat wilden, dat ze daarvoor geen dubbeltje op zak of op de rekening hoeven te hebben, zorgde ervoor dat de familie waarmee ze ruilden in de schuldhulp terecht kwamen. Trouwens, is kort door de bocht, want niet iedereen komt in de schuldhulp door leningen die zij niet kunnen betalen, maar zo'n uitspraak verbaasde me enorm van de dames. Verder vond ik ze niet vreselijk, maar ik vind het hele programma niets meer aan. Geld maakt volgens de arme mensen niet gelukkig, de rijken stellen dat geld wel degelijk meespeelt in het geluk. Het antwoord zal ergens in het midden liggen.

Bij je ouders op een zolderkamertje in een enorme villa waar alles voor je betaalt wordt en je prakkie klaarstaat. Die huizen in de pontsteiger waar zij wonen kosten minimaal een half miljoen. Dat hebben ze echt niet zelf verdient met dat drankje, dat is gewoon door pa betaalt (net als hun gehele bedrijf bekostigt wordt door pa). Ik heb in elk geval nog nooit van het product gehoord en ik begeef me aardig in de kringen van hun doelgroep. Zoveel zullen ze er dus ook (nog) niet aan verdienen.
<<

Anoniem269

Bericht 25 Okt 2019 15:47

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Dat is denk ik ook wat me het meest stoorde. Ze deden zo dankbaar en bla. Uiteindelijk zijn ze gewoon dankbaar naar hun vader die alles voor ze betaalt. Ze deden net alsof ze nu alles zelf verdienden, maar daar geloof ik niks van.
Niet dat daar iets mis mee is, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit. Daardoor was het allemaal zo nep.
<<

Anoniem307

Bericht 25 Okt 2019 16:02

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Dat is ook wat me stoorde aan de meiden: Hebben we iets nodig en we hebben het niet op de rekening of in de portemonnee, dan gaan we naar de bank. Ja, zo werkt het toch niet? Maar als je het zo zegt mogen ze heel dankbaar zijn voor hun ouders, want anders hadden ze op straat gestaan.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2019 20:16

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Ik las nadien de negatieve reacties inderdaad. Wel grappig dat ik dat zo niet ervaren heb. Heb met een scheel oog gekeken maar vond ze wel leuk in het leven staan.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 26 Okt 2019 11:49

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Ik vond ze ook echt irritant en heel overdreven overkomen. En continue die engelse woorden door het Nederlands heen. “Dan kunnen die mensen eens volledig limited leven”.
Maar wie weet zijn het hartstikke leuke meiden, op tv wordt je toch op een bepaalde manier neergezet door knippen en plakken. Hoewel ik wel echt denk dat ze zo zijn was het ook wel overdreven en een grote promotieshow voor dat drankje.
Ze werden op Twitter flink afgekraakt
Juli 2019
<<

Anoniem331

Bericht 29 Okt 2019 23:18

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Het ‘straatarme’ gezin vanavond woont bij mij op de hoek! Ik ken ze verder niet maar dappere mensen. Wanneer alles tegenzit toch zo in het leven staan.
En leuk om bekende straten en bekende mensen zo op tv te zien. Ik had laatst wel gezien dat Henk Dissel in de kroeg kwam maar het linkje nog niet gelegd.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 30 Okt 2019 22:36

Re: Steenrijk, straatarm. Maakt geld gelukkig?

Grappig Popcorn! Ik heb de aflevering net gekeken en zag dat ze op het laatst, dat ze elkaar ontmoeten, hier in het dorp waren
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers