Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Okt 2019 12:05

Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Hoe laad jij jezelf op?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Okt 2019 12:07

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Door een warm bad te nemen, of een lekkere bak koffie.
Of in de middag een lekker dutje te doen, hahaha (zo fout, maar zo lekker af en toe)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem284

Bericht 29 Okt 2019 14:21

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Door te lezen, hardlopen/sporten of even ergens rustig lunchen/uit eten. Of gewoon een nacht slapen. Overdag slapen, laad ik juist niet van op.
<<

Anoniem321

Bericht 29 Okt 2019 14:44

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Ik laad op door alleen te zijn.
Soms neem ik bewust een dag vrij van mijn werk wanneer man op werk en zoon op kdv is. Heerlijk vind ik dat.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 29 Okt 2019 15:02

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Ik laad op door alleen te zijn en het idee te hebben dat er op dat moment niks moet. Dat ik dan toch dingen ga doen in het huishouden oid maakt niet uit want daar kies ik dan voor op dat moment.

Ook laad ik op als ik (liefst in de natuur), maakt niet uit met wie, aan het wandelen ben. Vooral als het dan niet te warm is en het niet regent.

Van avondjes samen met mijn man, kaarsjes aan, spelletje op tafel (of op de console), of een film kijken samen, samen in bad.
<<

Anoniem271

Bericht 29 Okt 2019 15:28

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Alleen zijn, mezelf terugtrekken met een goed boek, een stuk wandelen, slapen, knuffelen met de kat (die voelt het als ik dat even nodig heb).

Ik knap ook op van een lekker warm bad, helaas hebben we dat niet.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Okt 2019 15:34

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Eerst alleen van vakantie en de sauna. Lezen in het verleden ook, maar dat lukt me nu al jaren niet meer. Sinds kort heb ik storytel ontdekt en dat blijkt hetzelfde effect te hebben. Heel erg fijn.
Juli 2015
Maart 2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Okt 2019 15:56

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Oja, een stukje wandelen. Soms is een half uurtje door de wijk al genoeg, maar in weekend is het heerlijk om naar het bos te gaan.

En van een dagje (met zijn 2-en of met zijn 4-en) naar de Efteling gaan. Daar kan ik mentaal heel erg van opladen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Geel

Bericht 29 Okt 2019 16:22

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Momenteel laadt alleen slapen mij op.
<<

Anoniem321

Bericht 29 Okt 2019 17:35

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Ik heb nog een aanvulling. Vaak heb ik na een werkdag de muziek uit in de auto. Dan laad ik ook altijd weer even op en kom ik rustig thuis.
<<

Anoniem277

Bericht 29 Okt 2019 17:43

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Momenteel mee bezig. Friet halen :wink: even alleen de deur uit als ze moe en huilerig zijn doet echt wonderen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Okt 2019 18:43

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Een dag Efteling als oplaadmoment! Ik geloof je hoor Anelisan, maar ik zit me met ogen als schoteltjes voor te stellen hoe dat is ? Zaken als de Efteling zijn voor mij een mega energie-lek. Ik vind dat zó heftig (en niet leuk), ben er echt een dag kapot van naderhand :)

Hoe ik oplaad: echt alleen. Ook zonder partner. Gewoon alleen. Geen muziek aan. Stilte om me heen, een hele dag (liever langer) waarin ik niet hoef te praten. Na zo’n dag heb ik er liever nog eentje waarin ik dan wel muziek draai maar nog steeds geen mensen om me heen heb.

Ik laad dus ook veel te weinig op in m’n leven (want: gezin).

Volgende week ga ik een week in m’n eentje weg. Dat zal fijn zijn.
#teammaple🍁
<<

Anoniem271

Bericht 29 Okt 2019 18:57

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Wat een heerlijk vooruitzicht UN, geniet ervan!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 29 Okt 2019 20:57

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Dagje alleen met een boek, bank, kopje thee en een mooie boswandeling tijdens zonsondergang.
Carpe Diem
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 30 Okt 2019 09:04

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Ik laad mezelf ook het liefst alleen op, lekker een dag thuis zonder man en kids. Beetje omrommelen in huis, een boek lezen of televisie kijken.
Van wandelen word ik ook altijd erg blij, en heel af en toe boek ik een sauna dagje voor mezelf maar de laatste keer pakte dit helemaal verkeerd uit. Het was druk en net een kippenhok, te veel geklets om me heen en ik raakte helemaal overprikkeld en ben met hoofdpijn (vroegtijdig) vertrokken ?

Een weekend weg helemaal alleen staat al jaren hoog op mijn wensenlijst maar op één of andere manier komt het er niet van. Schuldgevoel tegenover mijn gezin/man en denk toch ook een beetje ‘bang’ voor reacties van de mensen om ons heen.... ?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem277

Bericht 30 Okt 2019 20:28

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Urban Naked schreef:Een dag Efteling als oplaadmoment! Ik geloof je hoor Anelisan, maar ik zit me met ogen als schoteltjes voor te stellen hoe dat is ? Zaken als de Efteling zijn voor mij een mega energie-lek. Ik vind dat zó heftig (en niet leuk), ben er echt een dag kapot van naderhand :)


Haha ik las dit en dacht, dit is toch niet op mij? Ik heb mijn stuk 2x gelezen, nee geen Efteling en ook niet iets wat erop lijkt.
Vervolgens heb ik 3x alle reacties gelezen, dacht niemand had het toch over de Efteling. Pas de laatste keer zag ik achteraan bij dora opeens Efteling staan.

Weer een teken voor mij dat het beter is als ik ga slapen :wink:
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Okt 2019 20:57

Re: Nieuwe dag, nieuwe vraag (29-10)

Vroeg in bed met een boek of lekker een eind lopen op het strand

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers