Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Too Good To Go

<<

Anoniem273

Bericht 26 Okt 2019 17:26

Re: Too Good To Go

Carrie, anders jouw AH even aan je favorieten toevoegen, dan zie je die in een aparte strook. Heel handig vind ik ☺️
<<

Anoniem279

Bericht 26 Okt 2019 17:28

Re: Too Good To Go

Carrie schreef:Mijn ah doet eindelijk mee. Maar hoe kan ik nou selecteren alleen op mijn woonplaats? Ik klik mijn woonplaats aan maar zie vooralsnog alleen plaatsen op 15 kilometer afstand of zelfs verder weg in de lijst.

Ik klik onderin altijd door naar ‘lijst’. Dan staan alle deelnemers gesorteerd op afstand van de locatie waar je je op dat moment bevind.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 26 Okt 2019 18:21

Re: Too Good To Go

Carrie schreef:Mijn ah doet eindelijk mee. Maar hoe kan ik nou selecteren alleen op mijn woonplaats? Ik klik mijn woonplaats aan maar zie vooralsnog alleen plaatsen op 15 kilometer afstand of zelfs verder weg in de lijst.


Kun je niet via de kaart zoeken?

Ot: mijn Hema pakket:
Bakje filet
Pak karnemelk
Kant en klare bami
Bakje kipspiesjes
Bakje balletjes
Eislaatje
Pak voorgegaarde pannenkoeken

Paar dingen waren tht vandaag dus voor de zekerheid weggedaan. Had waarschijnlijk wel gekund maar better safe than sorry.
Jammer genoeg geen gebak haha. Volgende keer maar weer voor de bakker gaan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 26 Okt 2019 18:51

Re: Too Good To Go

Tom, tht vandaag heb je heel vaak met tgtg. Eigenlijk zonde om dan meteen weg te gooien zonder te kijken/ruiken/proeven.

Ik heb mijn broer en schoonzus inmiddels ook aangestoken. Deze week ga ik zelf niets halen, heb weer een weekje Hello Fresh.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 26 Okt 2019 18:52

Re: Too Good To Go

Zeker zonde, dat is juist het idee van TGTG.
Alles met THT vandaag kan je vandaag nog eten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 26 Okt 2019 18:55

Re: Too Good To Go

Flo schreef:
Carrie schreef:Mijn ah doet eindelijk mee. Maar hoe kan ik nou selecteren alleen op mijn woonplaats? Ik klik mijn woonplaats aan maar zie vooralsnog alleen plaatsen op 15 kilometer afstand of zelfs verder weg in de lijst.

Ik klik onderin altijd door naar ‘lijst’. Dan staan alle deelnemers gesorteerd op afstand van de locatie waar je je op dat moment bevind.

Zo doe ik het ook idd. En ik heb zo’n lijst als Azi. Handig als ik niet in buurt ben en wel een pakket zou willen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2019 20:08

Re: Too Good To Go

Aziraphale schreef:Carrie, anders jouw AH even aan je favorieten toevoegen, dan zie je die in een aparte strook. Heel handig vind ik ☺️

Hoe kan ik mijn ah vinden? Ik begrijp op een hartje klikken maar dan moet ik eerst die winkel voorbij zien komen in die lijst denk ik? Niet te doen dit, wat stom!

Edit: ik dit is gelukt! Heb ‘laat alleen locaties zien waar vandaag eten beschikbaar is uitgevinkt en toen kwam deze wel naar voren. Oké dat scheelt.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 26 Okt 2019 20:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2019 20:08

Re: Too Good To Go

Thunder schreef:
Flo schreef:Ik klik onderin altijd door naar ‘lijst’. Dan staan alle deelnemers gesorteerd op afstand van de locatie waar je je op dat moment bevind.

Zo doe ik het ook idd. En ik heb zo’n lijst als Azi. Handig als ik niet in buurt ben en wel een pakket zou willen.

Ik klik ook steeds op lijst. De dichtstbijzijnde is op dit moment 45 kilometer ?
<<

Anoniem279

Bericht 26 Okt 2019 20:13

Re: Too Good To Go

En als je bovenin die lijst op de groene balk klikt en daar opnieuw de juiste locatie of ‘gebruik mijn huidige locatie’ invoert?
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2019 20:18

Re: Too Good To Go

Flo schreef:En als je bovenin die lijst op de groene balk klikt en daar opnieuw de juiste locatie of ‘gebruik mijn huidige locatie’ invoert?

Ja nu ik ‘laat alleen locaties zien waar vandaag eten beschikbaar’ uit heb gezet gaat het al beter!
<<

Bobby

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 23 Okt 2019 10:14

Bericht 27 Okt 2019 13:59

Re: Too Good To Go

Je kunt bij Tgtg geen wensen aangeven he? Ik eet geen vlees en vind het dan zo zonde als ik bij een supermarkt heel veel vlees krijg. Daarom heb ik tot nu toe alleen nog maar iets bij bakkers gehaald.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Okt 2019 14:14

Re: Too Good To Go

In Breda is er een zaak/restaurant(?) die alleen maar biologisch, vegetarisch en vegan aanbied.

Edit: Restaurant LOFF

En in de buurt van Roosendaal doet er een boerenwinkel mee; Boer, winkel van het land (www.boerwinkelvanhetland.nl)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 27 Okt 2019 17:44

Re: Too Good To Go

Bobby schreef:Je kunt bij Tgtg geen wensen aangeven he? Ik eet geen vlees en vind het dan zo zonde als ik bij een supermarkt heel veel vlees krijg. Daarom heb ik tot nu toe alleen nog maar iets bij bakkers gehaald.


Ik heb bij een supermarkt toevallig gezien dat ze ook vegetarische box doen!
Edit: volgens mij was het een AH in Zaandam
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bobby

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 23 Okt 2019 10:14

Bericht 28 Okt 2019 06:50

Re: Too Good To Go

Oh dat is mooi Tom! Misschien gaan meer supermarkten dat doen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Okt 2019 08:34

Re: Too Good To Go

Regio Nijmegen heeft een bedrijf er tussen zitten wat vegan producten aanbied. Dus ik verwacht wel dat ook die bedrijven het steeds meer gaan vinden.

Plus een Coop in Nijmegen heeft twee pakketten. Waarvan eentje veganistische.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Nov 2019 20:54

Re: Too Good To Go

Ik kan morgen een pakket ophalen bij een bakkerij. Ben benieuwd!
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 08 Nov 2019 22:08

Re: Too Good To Go

Wij hadden afgelopen week voor het eerst een pakket opgehaald en waren echt aangenaam verrast. We hadden een pakket van de Coop:
Een spitskool
Tomaten
Zakje sla
Limoenen
Snack wortels
Yoghurt
Griekse yoghurt
Pakje fricandeau
2 verse fruitsappen
2 repen gevulde speculaas
2 vegan hazelnoottoetjes (waren niet te eten trouwens ?)

Gaan we zeker vaker doen!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 10 Nov 2019 13:34

Re: Too Good To Go

Krijgen jullie trouwens nog pop ups als er wat beschikbaar is?
Sinds de update krijg ik deze niet meer en mis nu vaak net mijn favorieten :palm:

Ik heb vanmorgen ontbijtje opgehaald bij een hotel hier in de stad.
We hadden zak met broodjes, croissants, chocolade broodjes, bruine bol, roerei met spek en versje jus.
Dit was voor 2,50 :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Nov 2019 11:22

Re: Too Good To Go

Ik heb de push berichten nog nooit gehad terwijl ik deze optie wel aan heb staan.

Wij zijn vooral aan het proberen om op vrijdag of zaterdag een pakket van de Makro te pakken te krijgen. Maar die gaan zooooo enorm snel weg.
Heel soms halen we er 1 bij de Jumbo. En mijn vriendin haalt er graag bij de bakker waardoor we nu omkomen in het brood.
En ik wil er in Roosendaal nog 1 van een groenteboer zien te krijgen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 11 Nov 2019 12:06

Re: Too Good To Go

Volgens mij krijg je alleen een push bericht als er bij 1 van je favoriete winkels nog een pakket over is als de ophaal tijd al is begonnen of bijna begint
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2019 12:50

Re: Too Good To Go

Ik kijk elke ochtend rond 7.30 uur bij mijn 3 favorieten en dan staat er 'uitverkocht sinds 18.06 uur' Ik snap niet hoe dat kan!
<<

Anoniem336

Bericht 11 Nov 2019 12:51

Re: Too Good To Go

Omdat die waarschijnlijk al rond dat tijdstip (18.06) beschikbaar komen.
De supermarkt bijvoorbeeld, komt elke dag rond 20.15 vrij. De bakker daarentegen, om 18.15.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2019 12:52

Re: Too Good To Go

Elja schreef:Omdat die waarschijnlijk al rond dat tijdstip (18.06) beschikbaar komen.
De supermarkt bijvoorbeeld, komt elke dag rond 20.15 vrij. De bakker daarentegen, om 18.15.

Ah, ok! Sorry snap het niet helemaal, hoe laat zou ik dan het beste kunnen kijken, 18.00 uur?
<<

Anoniem336

Bericht 11 Nov 2019 13:00

Re: Too Good To Go

Ik vermoed dat ze dan om 18.00 in de verkoop gaan. Ik zet soms weleens de wekker voor een bakkerbon, anders vergeet ik het. Gaat soms zo snel, vooral nu het veel meer bekendheid heeft gekregen.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2019 13:11

Re: Too Good To Go

Elja schreef:Ik vermoed dat ze dan om 18.00 in de verkoop gaan. Ik zet soms weleens de wekker voor een bakkerbon, anders vergeet ik het. Gaat soms zo snel, vooral nu het veel meer bekendheid heeft gekregen.


Ok, dan verplaats ik de reminder naar 18.00 uur. Dank je :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers