Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

<<

Anoniem16

Bericht 18 Nov 2013 22:07

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Jeetje wat een opmerkingen inderdaad. Misschien is ze juist ook wel eenzaam en zoekt ze op een verkeerde manier naar contact.

Ik heb nooit dat soort opmerkingen gehad maar er was weinig op te merken denk ik;), ik was niet te jong, R was ruim 2.5 jaar, we zijn getrouwd en dat lijken soms wel de '' eisen'' wel te zijn dus daar voldeden we goed aan.
<<

Anoniem 42

Bericht 18 Nov 2013 22:19

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Rare opmerkingen, maar zelf reageer je ook nogal hatelijk.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 18 Nov 2013 22:33

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Destijds bij de acupuncturist. Ik vertelde daar al vrij vlot dat ik zwanger was omdat ik dacht dat ze de behandeling dAn moest aanpassen. Het enige wat ze zei "als je maar wel weet dat 70% van de zwangerschappen voor de 12 weken eindigt in een miskraam". En bedankt, ik ben daarna ook niet meer bij haar geweest, hork.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem272

Bericht 18 Nov 2013 22:57

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Eens met Susan en ChiQ: die collega zegt misschien vreemde dingen tegen jou, maar jij zegt ook vreemde dingen over haar. En ontopic: ik heb nooit vreemde opmerkingen gehad eigenlijk, behalve dat iemand me uit het niks tips ging geven over aambeien en poepen tijdens de bevalling :laughcry:
<<

Anoniem27

Bericht 19 Nov 2013 00:11

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Wat naar om te zien dat zulke opmerkingen direct als autistisch worden bestempeld. Vind jou ook erg raar overkomen Milou. Ik vind de opmerkingen erg ongepast en die van jou heel kinderachtig.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Nov 2013 00:21

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Dat zou ik ook erg vervelend vinden als dat gezegd zou worden. Hier nooit zulke of vervelende opmerkingen gekregen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem272

Bericht 19 Nov 2013 00:28

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Milou, heette jij eerst Muurvlindertje toevallig, of is dat een heel verkeerde gok?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 19 Nov 2013 08:54

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Susan schreef:Waarom zou ze nou weer autistisch zijn? Denk je dat autistisch een synoniem is voor onbeschoft of zo?
precies!

Ik vind het ook heel raar van je collega maar dat van autisme ed vind ik gemene opmerkingen van jou.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Nov 2013 14:16

Re: Rare/vervelende opmerkingen zwangerschap

Ook eens met wat al eerder is gezegd. Vervelende opmerkingen van die collega, zeker. Maar andersom van jou ook vind ik.

De vreemdste opmerking die ik tot nu toe heb gehad was van iemand uit de schoonfamilie, voordat ik 20 weken was kon het buikje echt nog niet van de baby komen hoor. Prima, maar waar dan van? Diegene wist namelijk ook dondersgoed dat het bijvoorbeeld niet kwam doordat ik me volvreet ofzo, aangezien ik pas net een beetje begin te bekomen van het ziek zijn en de misselijkheid. Maar ik heb braaf mijn mond gehouden en de opmerkingen genegeerd, laat maar denken hoor.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One

cron