Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Films op de iPad zetten...

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Sep 2013 16:18

Films op de iPad zetten...

Hé meiden!

Ik heb een iPad 3 en ik wil daar graag films opzetten voor als we volgende week op vakantie gaan.. Maar ik ben echt een sulletje wat betreft elektronica en dit soort dingen dus kan dat zónder iTunes? Want volgens mij heb ik geen iTunes op mijn iPad staan :oops: Tenminste ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.. Op mijn laptop staat zowieso geen iTunes maar wie is hier een Apple kenner en kan mij helpen? :D

EDIT: Ik heb iTunes gevonden :oops: en ook geïnstalleerd op mijn laptop.. maar wat nu? Want als ik op ''Bestand aan bibliotheek toevoegen'' klik en dan een film aanklik gebeurt er niets..
Wat als het lukt
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2013 17:26

Re: Films op de iPad zetten...

Als je zelf films op je computer hebt staan moet je die omzetten naar een mp4 bestand. Anders moet je de films kopen via itunes. Je kan ze omzetten door het programme handbreak te downloaden en via dat programma omzetten. Hoe of wat precies moet je even op internet zoeken, want vaak doe ik een hoop films tegelijk en dan moet ik iedere keer weer even zoeken. Het werkt wel heel goed. Want ik heb met wintersport toen een stuk of 7-8 films omgezet en op de ipad meegenomen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem173

Bericht 05 Sep 2013 17:49

Re: Films op de iPad zetten...

Of je download ze gewoon gelijk via bittorent in mp4 formaat. Mss vind je niet alle films ervan in dat formaat maar wel veel!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Sep 2013 17:59

Re: Films op de iPad zetten...

@ Silly-One: Ik had inderdaad al via google handbrake gevonden maar hij doet het niet.. Want ik moet een ''Destination File'' aangeven maar die pakt hij niet :(

@ Atelier Madame: Dat is ook een idee! Ik heb al vrij veel films als AVI bestand maar misschien kan ik ze ook zo vinden..ga meteen even kijken!
Wat als het lukt
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Sep 2013 18:31

Re: Films op de iPad zetten...

Goed..ik ben nu zover dat ik aan aantal films in MP4 formaat heb én ze in iTunes op de laptop heb staan.. hoe krijg ik ze nu op mijn iPad?
Wat als het lukt
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2013 18:52

Re: Films op de iPad zetten...

I itunes laten, daar in je bieb zetten en vanuit daar naar je ipad. Misschien lukt mailen naar jezelf ook. Met boekenkanhet wel, dus dat is misschien ook een optie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Sep 2013 19:12

Re: Films op de iPad zetten...

Hoe zet ik ze in mijn bieb dan? Ik snap er echt niks meer van! Ze staan 'ergens' in iTunes..als ik wifi aan heb zie ik hem op mijn iPad ook maar als de wifi uit staat niet en in het vliegtuig is geen wifi :P

Naar mijzelf mailen had ik al geprobeerd maar dat kan niet omdat het bestand te groot is.. Maar het moet toch lukken? Heel veel mensen kunnen dit, dan moet ik het ook kunnen toch?!
Wat als het lukt
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2013 19:29

Re: Films op de iPad zetten...

Itunes openen, Bestand aan bieb toevoegen. Dan komen ze in je bieb te staan.
Vervolgens kan je ze vanuit de bieb naar je ipad slepen. Je moet dan wel een bepaalde functie aan hebben staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Sep 2013 19:54

Re: Films op de iPad zetten...

Ik ga morgen weer verder met proberen haha
Maar moet ik ze dan slepen naar de iPad button ín iTunes? Of moet ik ze slepen naar Computer - iPad?
Wat als het lukt
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2013 21:03

Re: Films op de iPad zetten...

Vanaf de bieb van itunes naar je ipad. Maar je moet wel aan hebben staan dat het kan. Hoe of wat dat moest geen idee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 06 Sep 2013 15:08

Re: Films op de iPad zetten...

Oke ik word gek. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar! Ik heb serieus heel google doorgespit en na duizend ideeën en tips lukt het nog steeds niet! Ik kan hier zo niet tegen! Ik hou van mijn iPhone en iPad maar nu is het even k*tApple! Alles altijd zo omslachtig en moeilijk :confused:
Wat als het lukt
<<

Itsmemaris

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Sep 2013 15:33

Re: Films op de iPad zetten...

Hoe jullie het via itunes proberen weet ik ook niet hoe het moet, maar zelf zet ik films op de ipad via een app; CineXPlayer, deze kan je gewoon vinden in de appstore.
Als het goed is zit hier een vrij duidelijke uitleg bij hoe je de films erop zet, maar zo even uit mijn hoofd gaat het als volgt:

Je download de app in de app store
Je synchroniseert je ipad met itunes
In itunes kan je ook de apps terugvinden, hier zoek je CineXplayer, vervolgens kan je bestanden toevoegen.
Het uploaden duurt wel vrij lang, maar uiteindelijk staan ze dan op de ipad, en kan je ze zonder wifi bekijken.

Eventuele films oid met ondertiteling worden ook ondersteunt, mocht je een losse ondertitel gedownload hebben, verander de naam dan exact in de naam van de film, en voor zover ik weet speelt hij het dan met ondertitels af.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

Heel veel succes in ieder geval, en alvast een hele fijne vakantie!!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Sep 2013 10:53

Re: Films op de iPad zetten...

Aahh..ik ga het zo even proberen!
Wat als het lukt
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Sep 2013 12:24

Re: Films op de iPad zetten...

Jaaaa het is gelukt!! Ik had de moed al bijna opgegeven.. maar eindelijk :D
Dankjulliewel!
Wat als het lukt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron