Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Londen! Wat te doen?

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Jul 2019 11:55

Re: Londen! Wat te doen?

Ja ik vond het heerlijk om er alleen al rond te lopen! Zou dan ook graag eens naar die grote warenhuizen gaan, daar hadden we nu helemaal geen tijd voor. En we gingen met de trein, dat vond ik ook ideaal :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Jul 2019 12:13

Re: Londen! Wat te doen?

Trein? Interessant! Hoe was de reis?

Ik reis niet met het vliegtuig (vliegangst) en ik probeer nu verder te kijken door inderdaad met de trein naar het buitenland te reizen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Jul 2019 12:44

Re: Londen! Wat te doen?

De reis vond ik prima te doen! We gingen vanaf Rotterdam, heen deden we er 4 uur over omdat we moesten overstappen in Brussel maar terug was het maar 3,5 uur :) Je staat meteen in het centrum.
Vliegen durf ik wel maar ik ga door de topics hier toch meer nadenken over het milieu dus vandaar met de trein. Mijn vriend en willen ook nog eens met de trein naar Berlijn :)
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 22 Okt 2019 10:11

Re: Londen! Wat te doen?

Even een up, dan hoef ik geen eigen topic te openen. Wij gaan volgende maand met de trein en we hebben zo onze vaste dingen die we gaan doen (ik ga elk jaar wel een keer), maar nu ga ik met m'n man en zoek ik wat originele tips. Ik wilde weer eens naar het Hunterian, maar dat is nog gesloten tot 2021 :( We gaan vijf dagen, dus we hebben tijd genoeg.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Okt 2019 13:00

Re: Londen! Wat te doen?

Ik vind Hampstead Heath een leuk wijkje met een mooi park om doorheen te wandelen. Lijkt het net alsof je helemaal buiten de stad bent.
Met de trein naar Brighton, daar lekker strandwandelen en de kroeg in? Al heb ik geen idee hoe dat in de herfst is. In de zomer is het een gekkenhuis.
Als je van craft beers en ciders houdt is het leuk om The Beer Mile in Bermondsey af te gaan. Er zit daar ook een hele lekkere Mexicaan. En je hebt daar een leuke food market, de Maltby Street Market. Weer eens wat anders dan Borough Market wat je dan waarschijnlijk al kent.

Heerlijk, ik ga over twee weken ook weer, voor werk weliswaar maar toch fijn om er te zijn.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 22 Okt 2019 13:51

Re: Londen! Wat te doen?

Ik ga met zoon van 9 een weekendje naar Londen. Op zaterdagochtend vroeg heen en zondagavond laat terug.

Hij wil de wisseling van de wacht graag zien dus die hebben we al geboekt en hij wil graag naar de Lego winkel en Hamleys. Als we tijd over hebben gaan we nog naar de Londen Eye. En verder veel wandelen, eekhoorntjes kijken in Hyde Park
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 22 Okt 2019 14:08

Re: Londen! Wat te doen?

Brighton ben ik al eens geweest, in de herfst is dat volgens mij redelijk verlaten, maar het strand is wel heel leuk als het een beetje een zonnige dag is. Ik denk alleen dat m'n man dat zonde vindt van z'n tijd in Londen, hij is er pas twee keer geweest, maar ik ga 't voorstellen.
M'n man houdt wel van bier en een food market klinkt ook leuk! Hampstead is inderdaad ook een goede tip.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 22 Okt 2019 14:09

Re: Londen! Wat te doen?

Pluis schreef:Ik ga met zoon van 9 een weekendje naar Londen. Op zaterdagochtend vroeg heen en zondagavond laat terug.

Hij wil de wisseling van de wacht graag zien dus die hebben we al geboekt en hij wil graag naar de Lego winkel en Hamleys. Als we tijd over hebben gaan we nog naar de Londen Eye. En verder veel wandelen, eekhoorntjes kijken in Hyde Park


Leuk! Hamleys en de Lego-winkel zal hij vast fantastisch vinden.
<<

Kira

Bericht 22 Okt 2019 15:11

Re: Londen! Wat te doen?

Pluis schreef:Ik ga met zoon van 9 een weekendje naar Londen. Op zaterdagochtend vroeg heen en zondagavond laat terug.

Hij wil de wisseling van de wacht graag zien dus die hebben we al geboekt en hij wil graag naar de Lego winkel en Hamleys. Als we tijd over hebben gaan we nog naar de Londen Eye. En verder veel wandelen, eekhoorntjes kijken in Hyde Park



Leuk! Mijn zoon was 10 toen we een weekend naar Londen waren, wij waren van vrijdag tot zondag. Dat was al best krap.
Wat ook erg mooi is, is de Tower of Londen.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Okt 2019 10:57

Re: Londen! Wat te doen?

Nu we hier toch wat London kenners bij elkaar hebben stel ik ook maar een vraag. Ik zit er dus binnenkort voor werk en heb nog een middagje vrij. Ik ben dan in Kensington want daar drop ik m’n spullen in mijn hotel. Wat zal ik eens met mijn vrije middagje doen? Dingen als Buckingham Palace en Oxford St en Big Ben hoef ik dus niet.
Is Chelsea een leuk wijkje om doorheen te banjeren? Saatchi Gallery? Of andere tips? En misschien een leuk restaurantje in de regio Kensington/Chelsea, of is het echt allemaal duur en saai? Want dan ga ik liever SoHo in maar dat ken ik al vrij goed.
De volgende dag zit ik voor werk in de buurt van Covent Garden, is dat de moeite waard?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Okt 2019 11:19

Re: Londen! Wat te doen?

Ik reageer alleen even op je laatste vraag: ik vind Covent Garden geen reet aan.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 23 Okt 2019 12:04

Re: Londen! Wat te doen?

Goed om te weten :) het leek me al niet iets voor mij maar wellicht was er iets bijzonders wat ik miste.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Okt 2019 14:55

Re: Londen! Wat te doen?

Ik vind 't wel leuk maar 't is wel heul toeristisch. De straatjes er om heen vind ik leuker maar ook meer uit sentiment omdat ik daar graag winkelde vroeger (beetje zelfde winkels als Oxford Street maar minus de massa).

Verder denk ik nog even na voor je.
Let's discover the world together.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 28 Okt 2019 14:02

Re: Londen! Wat te doen?

Ik ga altijd naar Masala Zone bij Earl's Court om Indiaas te eten. Er zit ook een enorme Tesco in Kensington die 24/7 open is. Als je van buitenlandse supermarkten houdt, is dat ook een aanrader. Brompton Cemetery is ook erg mooi, ligt in een park aan de rand van Kensington.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Okt 2019 14:27

Re: Londen! Wat te doen?

Wij hebben vorige keer ook bij Masala Zone gegeten. Was heel erg lekker maar naar wat ik lees niet te vergelijken met Dishoom of Gymkhana. Daar zou ik een volgende keer graag heen willen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2019 14:50

Re: Londen! Wat te doen?

Ah ja ik heb al een lunch reservering bij mijn eigen favoriete Indiase restaurant, maar misschien lukt het me op een van de andere dagen nog wel om bij Dishoom te gaan eten, m'n werklocatie is vlakbij de Covent Garden vestiging.
En volgens mij is m'n hotel vlakbij die grote 24/7 Tesco, kan ik daar rare snacks kopen :smile:
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron