Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Behang gezocht

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Okt 2019 12:40

Re: Behang gezocht

E. heeft dus wel een stuk van haar behang eraf getrokken.. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dat stukje ook niet helemaal goed vastgeplakt zat.
Gelukkig geen bijzonder behang, maar wel gedoe om zo'n stukje netjes te herstellen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Okt 2019 19:44

Re: Behang gezocht

Zora, ik ben me ook een beetje aan het oriënteren voor een kamermuur van F en toen kwam ik dit tegen, lijkt me goedkoper en makkelijker dan behangen.

Afbeelding

Edit: ik begrijp niks van het plaatsen van afbeeldingen, sorry.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Okt 2019 19:57

Re: Behang gezocht

Haha sogood. Welke van de tips die daar genoemd worden bedoel je precies?

Ik ben op zich niet zo bang voor het kapot maken. Dat zou T niet doen. Wel misschien dat hij het ooit niet meer mooi vindt maar daarom vond ik deze dus juist wel mooi tijdloos!

Thanks UN ik ga kijken!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Okt 2019 19:58

Re: Behang gezocht

En haha OLL dat is denk ik zeker zo!! Maar de verbouwing is zoooo veel duurder uitgevallen dan begroot (echt 10.000’en euro’s) dat we ons dit soort dingen eigenlijk echt niet kunnen permitteren ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Okt 2019 20:13

Re: Behang gezocht

Zora schreef:Haha sogood. Welke van de tips die daar genoemd worden bedoel je precies


Tweede afbeelding! Stralend wit wordt het genoemd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Okt 2019 20:53

Re: Behang gezocht

Zora schreef:En haha OLL dat is denk ik zeker zo!! Maar de verbouwing is zoooo veel duurder uitgevallen dan begroot (echt 10.000’en euro’s) dat we ons dit soort dingen eigenlijk echt niet kunnen permitteren ?


Snap ik. Met verbouwen vliegt het geld er uit ?

Ik zou dan denk ik even sparen voor dit behang in plaats van geld aan een ‘tweede keus’ uit te geven.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 21 Okt 2019 20:53

Re: Behang gezocht

SoGood schreef:
Zora schreef:Haha sogood. Welke van de tips die daar genoemd worden bedoel je precies


Tweede afbeelding! Stralend wit wordt het genoemd.

Deze bedoel je denk ik?
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 21 Okt 2019 21:00

Re: Behang gezocht

Wauw tof behang heb je gevonden!
Het is inderdaad wel idioot duur, voor 1 muur honderden euro's kwijt.

Misschien kun je nog als tussenoplossing de muur verven en dan later, als je spaarrekening weer wat meer gevuld is, het behang alsnog bestellen?

Voor de kamer van de jongste had ik ook heel gaaf, heel duur behang gevonden. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan, ik vond de verhuizing toen ook al duur genoeg. Daarnaast was het voor de jongste, toen nog baby, die zou dat extra mooie behang zelf ook niet waarderen.
We hebben toen gekozen voor een geverfde lambrisering in combinatie met muurstickers.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers