Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eet jij minder vlees dan 5 jaar geleden?

<<

Anoniem317

Bericht 18 Okt 2019 20:49

Re: Eet jij minder vlees dan 5 jaar geleden?

Wij eten minder vlees dan 5 jaar geleden. Ik denk dat we het de helft van de week wel eten en de helft van de week niet eten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Okt 2019 09:43

Re: Eet jij minder vlees dan 5 jaar geleden?

Over het onderwerp van de vorige bladzijde kwam ik net nog een artikel tegen, het is natuurlijk alleen maar de vraag of dit klopt :)


Waarom laten we ons niet door feiten overtuigen? Dat ligt aan ons brein
https://www.nu.nl/weekend/6005078/waaro ... brein.html
#teammaple🍁
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Okt 2019 18:57

Re: Eet jij minder vlees dan 5 jaar geleden?

UN, ik denk wel dat dat kan kloppen en kan dat ook wel begrijpen. Houden veel mensen zich sowieso niet vast aan hun gewoontes en wat zij geloven.

Dit weekend heb ik trouwens de documentaire The Game Changers gezien (via Netflix), aanrader! https://www.esquire.com/nl/mantertainme ... m-trailer/
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Okt 2019 19:43

Re: Eet jij minder vlees dan 5 jaar geleden?

Wij aten 7 dagen per week vlees. We zijn beide ook opgevoed met veel vlees en zuivelproducten. Wij eten nu met ons gezin zo'n 5x per week nog vlees. Ik eet het minder. Ik kan prima zonder en lust net zo graag vis of bv een stuk geitenkaas.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers