Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 19 Okt 2019 06:50

Re: Weekend!

Wij hebben weinig plannen dit weekend.
Mijn vriend is ziek en mijn dochter is verkouden en werd vannacht wakker met oorpijn.
We doen het rustig aan.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 19 Okt 2019 07:48

Re: Weekend!

Een weekend zonder plannen hier, heerlijk!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem291

Bericht 19 Okt 2019 07:52

Re: Weekend!

We zijn gisteravond naar André Hazes in Ahoy geweest, vanmorgen beetje rustig aan en dan haal ik vanmiddag zoon op bij mijn ouders.
Morgen lunchen met een vriendin.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Okt 2019 09:37

Re: Weekend!

Ik ben gisteren om 21.00 gaan slapen en heb eindelijk wat langer geslapen dan de 3 uur van de nachten er voor.

Vandaag zou ik naar een pannenkoekenrestaurant gaan met m’n man en zoons, en schoonfamilie. Maar ik heb me afgemeld. Ben nog te vermoeid, overprikkeld.
Vandaag dus een dagje in m’n uppie. Ik ga zo hardlopen en even wandelen naar de stad.

Vanavond ga ik met een vriendin naar een theatervoorstelling van vrienden, in zoetermeer. (https://stadstheater.nl/s72028/Dit_is_Z ... n_der_Burg)

Morgen nog niks gepland maar ik denk iets met m’n man en zoons. Zwemmen ofzo.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2019 12:03

Re: Weekend!

Jezzie schreef:
Savi schreef:Ik ga vanavond naar de bingo bij jou in het dorp Jezzie!
.


Ik zag het ergens voorbij komen. Wat leuk dat je daar heen gaat. Ik wist helemaal niet dat dat hier was haha.

Elke maand in de winterperiode. Ik stuur je de data wel even!
<<

Kira

Bericht 20 Okt 2019 12:13

Re: Weekend!

Weekend is al bijna om maar goed :P
Ik had afgelopen week vakantie dus vrijdag ook al vrij gehad, ben bij vrienden op visite geweest met mijn vriend en zoon, daarna bij familie op visite geweest en daarna zijn vriend en ik samen wat gaan drinken met andere vrienden. Was erg gezellig.
Gisteren had ik een brak dagje, lekker thuis serie gekeken en gewandeld, soep gemaakt en een film gekeken met zoon.
Vanochtend had mijn zoon repetitie, normaal hebben we fanfare repetitie maar die gaat niet door, en dus was ik al weer op tijd thuis en heb ik alles gepoetst. Ga zo even met mijn moeder naar het tuincentrum en ik wil lekker op tijd op de bank zitten om de LBM concertconcoursen te volgen. En daarbij eet ik dan een pizza taco met een glas wijn :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Okt 2019 12:20

Re: Weekend!

Helaas wel hè kira!

Vrijdagavond zijn we samen thuis geweest en heb ik nog het een en ander in het huishouden gedaan.
Gisteren heb ik opgepast op het dochtertje van vrienden van ons. Daarna heb ik even een middagdutje gedaan ? en verder niets.
Vandaag ook lekker niets! Ik zit nog in mijn pyjama en ben van plan ook nog even zo te blijven zitten. Straks nog even het bed verschonen en wat wassen draaien. Heerlijk! Heb het idee dat ik de laatste tijd alleen maar bezig ben om het anderen naar de zin te maken dus ik kan hier echt even van genieten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 20 Okt 2019 12:38

Re: Weekend!

Hier afsluiting van de vakantie dit weekend. Gisteren appels wezen plukken in de boomgaard met vrienden en hun kids en daarmee appelmoes/appelflappen/appeltaart gemaakt. Vandaag pyamadag voor de kids. Zij zijn lekker aan het spelen en ik aan t werk aan de keukentafel.

Vanavond ga ik met m'n moeder en zusje naar een openlucht spektakel
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 20 Okt 2019 13:43

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Ik ben gisteren om 21.00 gaan slapen en heb eindelijk wat langer geslapen dan de 3 uur van de nachten er voor.

Vandaag zou ik naar een pannenkoekenrestaurant gaan met m’n man en zoons, en schoonfamilie. Maar ik heb me afgemeld. Ben nog te vermoeid, overprikkeld.
Vandaag dus een dagje in m’n uppie. Ik ga zo hardlopen en even wandelen naar de stad.

Vanavond ga ik met een vriendin naar een theatervoorstelling van vrienden, in zoetermeer. (https://stadstheater.nl/s72028/Dit_is_Z ... n_der_Burg)

Morgen nog niks gepland maar ik denk iets met m’n man en zoons. Zwemmen ofzo.

We zijn niet gaan zwemmen, ik mocht uitslapen tot 8.45 en daarna zijn we naar de opstapplek van de boot naar het Muiderslot gereden. Superleuk, je vaart dan langs Pampus en Vuurtoreneiland (daar ga ik binnenkort eten met m’n man dus dat was leuk om even te zien). Muiderslot was heel leuk, ik was er nog niet eerder geweest. Nu weer op de terugtocht.
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers