Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Okt 2019 09:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ohja, dat is wel herkenbaar Caro. Met mijn zwangerschap smaakte ook echt niks. Uiteindelijk at ik graag (en veel) appels. En als ik er al een paar op had die dag dan snee ik ze in blokjes en deed ik er suiker en kaneel overheen, dat was het enige wat me kon bekoren ☺️
30-04-2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Okt 2019 19:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Hier waren het peren ? m'n oudste vindt ze niet lekker, overdosis in de buik gehad denk ik
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Okt 2019 19:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Bolus26 schreef:Hier waren het peren ? m'n oudste vindt ze niet lekker, overdosis in de buik gehad denk ik


Hahaha E eet ook geen appels idd ?
30-04-2017
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 13 Okt 2019 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal dat ik een verkoudheid op voel komen denk ik. Mijn keel voelt een beetje dicht aan.
<<

Anoniem307

Bericht 13 Okt 2019 20:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van mijn man. Écht!

Hij is sinds zes weken aan het werk en het valt hem zwaar. Niet alleen valt het hem zwaar, maar het blijkt dat hij het schilderen is verleert. De werkgever is dan ook alles behalve tevreden over zijn werk. Ja, hij weet dat mijn man vier jaar ziek is geweest, maar daarom verdient hij ook een paar euro minder dan zijn collega en heeft hij weinig echte druk. Maar zijn werk is gewoon drie keer niks en absoluut niet de standaard die de werkgever hanteert. Maar de werkgever heeft een hart van goud, echt, daar valt geen slecht woord over te zeggen, en wil hem alle mogelijke manieren bijstaan (scholing, cursussen e.d.), maar mijn man verschiet thuis in een slachtofferrol. En dat is echt heel erg vervelend. Als ik iets zeg over zijn werk, dan moet ik niet zo janken. Ik moet sowieso niet zo janken, want alles wat niet normaal is, is vervelend. Het zijn echt die momenten waarin ik terug verlang naar 'ik tegen de wereld', want ik vind hem momenteel echt een klootzak en ik ben echt niet afhankelijk (financieel, emotioneel) van hem. Maar dat houden van hè.... :palm:

Hij vindt trouwens dat ik hem altijd afkraak, maar volgens mij hemel ik hem altijd enorm op. Ik heb verder geen onvertogen woord over hem, behalve dan dat hij zijn werk nog niet perfect doet en soms een enorme klootzak is. :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 13 Okt 2019 20:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Hé wat lastig Isles! Staat hij wel open voor de cursus en bijscholing die zijn werkgever hem aanbied?
<<

Anoniem307

Bericht 13 Okt 2019 20:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Carrie schreef:Hé wat lastig Isles! Staat hij wel open voor de cursus en bijscholing die zijn werkgever hem aanbied?


Hij heeft het zelf gevraagd, nog voor het hem werd opgelegd. Dus gelukkig staat hij er voor open. Ik vind het heel vervelend voor hem dat zijn werk niet goed genoeg is, maar dat betekent niet dat hij op elk vlak faalt. Hij is geen waardeloos persoon of man of vader of baas van onze hond, hij is gewoon even vergeten hoe hij goed moet schilderen. Over twee weken mag hij VCA halen, in de komende drie maanden glaszetten en houtrot en in het begin van 2020 gaat hij 24 weken naar school met behoudt van zijn IVA. Daarna krijgt hij hetzelfde loon als zijn andere collega's en heeft hij zelfs nog de mogelijkheid zijn rijbewijs te halen via zijn werkgever. Even investeren en dan weer door. Maar dat zielige gedoe. En dan vindt hij dat ik zielig doe. Ok, tuurlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Okt 2019 08:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wel fijn dat hij zoveel opties krijgt om er weer goed in te worden, en dat hij die kansen grijpt! Wel jammer van het gemopper op jou ja.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2019 08:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat lastig Isles. Klinkt alsof hij ook behoorlijk met zichzelf in de knoop zit. Vervelend dat hij dat op jou afgereageerd. Hopelijk vindt hij gauw z'n draai weer op z'n werk, krijgt hij er weer plezier in als hij merkt dat het weer verbetert en is daarmee de druk ook van de ketel thuis.

Ik baal dat ik zo moe ben de laatste tijd en zoveel hoofdpijn heb. Zit ik mentaal eindelijk weer wat beter in m'n vel, laat m'n lichaam steken vallen. Ik baal dan echt dat ik de dag/week alweer vermoeid en met pijn begin. Vervelend!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat onze verbouwing van de benedenverdieping nog steeds niet klaar is. Het zou een week duren en we zijn nu al twee weken verder en het is nog niet af. Op z’n vroegst donderdag. Overal (van de garage tot de zolder) ligt stof en troep. Echt om gek van te worden! We leven nu overdag bij mijn ouders en slapen thuis. Opzich wel fijn dat het zo kan maar ik mis echt mijn eigen thuis..

Marin ik heb precies hetzelfde. Erg moe en hoofdpijn. En dan zitten de spieren in mijn bovenrug ook nog een vast. Echt balen! Ik hoor het om mij heen ook veel dat mensen klagen dat ze hoofdpijn hebben en moe zijn. Echt weer even de tijd van het jaar denk ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2019 09:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ja joh ik lag op vrijdag echt al vóór negen uur in bed en gisteravond zijn we ook gewoon rond tienen al naar bed gegaan. En dit is helaas van die hoofdpijn waarbij pijnstillers niet helpen. Gelukkig heb ik donderdag weer een massage, want ik zit inderdaad ook helemaal vast. Eet verder gezond, veel groenten, kom veel buiten, slik vitaminen etc. Volgende week lekker een weekje vrij en vakantie met mijn familie. Hopelijk helpt dat beetje!

Vervelend dat jij er ook zo'n last van hebt. En zo vervelend van jullie verbouwing. Dat duurt gewoon áltijd langer dan geplanned. Fijn dat je inderdaad ergens anders kan slapen want in de stof zitten (en tussen de bouwvakkers) is ook niet echt heel prettig. Hopelijk is het gauw af en kan je mooie foto's hier showen.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Okt 2019 10:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Vervelend Isles! Altijd rot als mensen dingen op je projecteren alsof het jouw probleem is..

Hier ook verkouden en hoofdpijn, dus ik snap jullie Ava en Marin!
En ook met de vertraging op de verbouwing.. We zijn er hier ook echt aan toe om weer naar ons eigen huis te kunnen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Okt 2019 12:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Heel herkenbaar, dat gekwakkel steeds! Verkouden, hoofdpijn, pijn in m'n lichaam etc. Het is echt herfst, dat is niet m'n beste seizoen.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Okt 2019 16:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik vind mijn werk op het moment echt zoooo stom, ga echt met lood in mijn schoenen en zit de hele dag te balen. Ik weet waar het door komt en als het goed is is dat over 2 maanden over, maar dan voelen 2 maanden echt heel erg lang. Blegh.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 14 Okt 2019 17:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Vervelend Isles, maar wel heel fijn dat hij deze kans krijgt!
Harrison, dan kunnen 2 maanden lang duren! Succes.
Marin, herkenbaar, ik ben ook heel moe en hoe lang ik ook slaap, ik rust niet uit. Nog 4 weken en dan gaan we een weekje op vakantie dus ik tel af ? Fijne vakantie met je familie!
Ava en Arwyn, succes met jullie verbouwingen!

Ik baal van mijn schoonmoeder en mijn vriend. Mijn vriend is al weken verkouden en gaat niet naar de dokter. Dan moet je er ook niet over zeuren vind ik, doet hij ook niet meer. Maar nu belde mijn schoonmoeder vanmiddag naar mij dat dit niet normaal is en dat hij echt naar de dokter moet. Ja dat is ook zo, maar jij bent zijn moeder, ik niet ?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Okt 2019 17:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Jemig Emma, alsof jij daar over gaat. Laat haar lekker met haar zoon bellen dat ie moet gaan :)
#teammaple🍁
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 14 Okt 2019 17:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Urban Naked schreef:Jemig Emma, alsof jij daar over gaat. Laat haar lekker met haar zoon bellen dat ie moet gaan :)


Ja dat vond ik dus ook! Ging ze doen dus ben benieuwd of hij er iets over zegt als hij straks thuis komt.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 14 Okt 2019 17:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Vandaag moest ik naar het ziekenhuis. Het liep al allemaal uit, maar goed, dat kan gebeuren.

Ik moet nu medicijnen gaan slikken en die kon ik ophalen bij de ziekenhuisapotheek. Daar een halfuur moeten wachten en toen ik eindelijk aan de beurt was, bleek dat het recept daar niet doorgegeven was. “Misschien bij uw eigen apotheek,” zei de apothekersassistente.
Nou... niet dus.

Daar moet ik morgen dus achteraan bellen. En ik heb al helemaal geen zin om die pillen te slikken, omdat ik het geheid ga vergeten en er vervelende bijwerkingen aan zitten. Ik had zó gehoopt op een andere oplossing, maar daar wil de arts (nog) niet aan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem277

Bericht 14 Okt 2019 18:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal dat mijn man ziek was vandaag. Het zou een leuke dag worden, we zouden een dagje weggaan met de kinderen maar dat ging dus niet door.
Een speciale dag vandaag die mij gruwelijk is tegengevallen. En ik kan niets anders doen dan hem verwijten terwijl hij er ook niets aan kon doen. Maar ik baalde gewoon zo erg, deze dag betekend veel voor mij en nu was hij gewoon een rot dag.
En mijn man had maar 1 dag vrij in de vakantie dus we kunnen het deze week niet over doen. Volgende week is de vakantie weer voorbij.

En ik baal dat ik niets van mijn vriendinnen heb gehoord terwijl het andersom wel altijd zo is. Dus ik ben er even klaar mee.
Ik merk dat er een afstand komt tussen mij en mijn vriendinnen. Ik weet waar het aan ligt maar ik kan er niets aan doen. Een beetje begrip en aandacht van hun kant zou wel fijn zijn.
En nu weet ik niet wat ik hiermee ga doen. Heb geen zin in eenrichtingsverkeer.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2019 19:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Och Anelisan, wat stapelt alles zich soms ineens tegelijk op :(
Ik snap je gevoel richting je man wel, ook al kon hij er niets aan doen.

Gaat hij morgen wel weer werken?
Daar had mijn ex een handje van... Als hij ziek was, was het op zijn vrije dag, inderdaad, ook wel eens als we wat zouden gaan doen. Dan kon hij niets en was hij ziek, zwak en misselijk. Om de dag erna vrolijk weer te gaan werken. :nopompom:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Okt 2019 22:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat jammer anelisan! Kon je niet zelf met de kinderen weg?
#teammaple🍁
<<

Anoniem277

Bericht 15 Okt 2019 04:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Hij is inderdaad gewoon werken want ziek melden was echt niet nodig. Dit gezeur is echt iedere keer. Niet ziek genoeg om thuis te blijven van het werk. Maar als hij een dag vrij is toevallig, wel de hele dag zielig doen en niets kunnen.
Als ik ziek ben, moet ik ook gewoon door voor de kinderen dus kan daar gewoon niet tegen.

Un de kinderen wilden bij papa blijven. Dus ik ga deze week wel iets doen met de kinderen.
Maar dat versterkt mijn gevoel weer dat ik heel veel alleen doe met de kinderen. Maar ja, komt goed.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Okt 2019 05:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik weet precies wat je bedoelt! Onwijs frustrerend.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Okt 2019 05:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat stom Harrison! Heb jou volgens mij nooit negatief gehoord over je werk. Gelukkig is het probleem eindig. Succes!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 15 Okt 2019 09:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Zora schreef:Wat stom Harrison! Heb jou volgens mij nooit negatief gehoord over je werk. Gelukkig is het probleem eindig. Succes!

Lief van je, dank je wel! Ja gelukkig is het eindig, maar voor nu denk ik ongeveer 2x per dag dat ik op moet zeggen haha. Nouja, komt goed!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers