Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handbagage bruiloft

<<

Anoniem290

Bericht 14 Okt 2019 12:01

Handbagage bruiloft

Donderdag tm zaterdag zitten we in Italië voor een bruiloft. Ik heb denk ik plaatsgebrek in mijn koffertje! We gaan 3 dagen naar Italië, overdag 24 graden, ‘s nachts 13. Dus zowel lange als korte mouwen nodig. Plus de outfit die ik aan moet tijdens de bruiloft (incl pumps en sneakers en slippers). De dag erna een stadswandeling, de avond ervoor nog een gezellig samenzijn. Wat neem ik in vredesnaam mee?? Ik heb dus minimaal 3 outfits nodig. Ik zweet snel, dus 2x hetzelfde aan is niet echt een optie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Okt 2019 12:04

Re: Handbagage bruiloft

Lokaal zeep kopen zodat je iig wat kan uitwassen?

Zoveel mogelijk aandoen in het vliegtuig helpt ook al. Daar kan je dan iig een vestje aandoen + je sneakers. Ik zou gaan voor spullen die compact in te pakken zijn, dus geen grote rokken maar simpele jurkjes + rokken.
<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 12:07

Re: Handbagage bruiloft

Ik zou de in het vliegtuig een lange broek, sneakers, shirtje met lange mouwen + jasje aan doen. Dat jasje kun je dan steeds in de avond gebruiken.
Meenemen:
- jurk + pumps
- 3 t-shirts
- 1 korte broek
- 1 rokje
- slippers
- bikini?
- ondergoed/sokken

Ik zou geen koffertje meenemen, maar een tas/rugzakje. Je jurk + pumps in zo'n speciale zak doen. Als je geen rolkoffertje hebt zijn ze altijd veel chiller als je nog een extra zak bij je hebt.
<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 12:08

Re: Handbagage bruiloft

Zomerkleding kun je allemaal klein oprollen/vouwen. Wat ook fijn is is om sjaals mee te nemen. Die doe je gewoon om in het vliegtuig, maar fungeren ook als jas, jurkje, rokje, strandhanddoek etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2019 12:12

Re: Handbagage bruiloft

Ik zou dan dus een koffer bij boeken.
Zweet je ook in je vestjes of alleen de onderste kleding? Anders heb je aan één of twee vestjes misschien wel genoeg.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 12:35

Re: Handbagage bruiloft

Marin schreef:Ik zou dan dus een koffer bij boeken.
Zweet je ook in je vestjes of alleen de onderste kleding? Anders heb je aan één of twee vestjes misschien wel genoeg.

Dit zou ik eigenlijk ook doen :-)
<<

Anoniem290

Bericht 14 Okt 2019 12:37

Re: Handbagage bruiloft

Alleen al met mijn toilettas (make-up, Lenzenvloeistof, bril) en pumps en slippers heb ik zo’n koffertje al vol. Dus ik boek er denk ik een koffer bij. Mijn outfit is een plissérok en kanten topje, dus dan kan wel lekker klein. Maar hoe moet mijn vriend zijn pak en 2 andere outfits erin proppen? Scheelt weer een hoop stress en duur was het toch al.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2019 15:47

Re: Handbagage bruiloft

Dan had ik dus allang een koffer geboekt haha.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Okt 2019 15:53

Re: Handbagage bruiloft

Ik geloof dat ik het probleem ook niet zo snap. Dat kan je toch bedenken bij het boeken Of als je gaat inpakken? Ik begrijp geloof ik de gedachtegang niet helemaal :smile:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Okt 2019 16:24

Re: Handbagage bruiloft

Dat past toch allemaal makkelijk in een handbagage koffer? Ik ga soms langer weg en heb dan ook geen extra koffer nodig. Ik zou gewoon kijken wat je per dag aandoe, en je vest en jas en grootste schoenen aandoen in het vliegtuig.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Okt 2019 18:38

Re: Handbagage bruiloft

Hoe klein is jouw koffertje of welke maat schoenen heb je dat daarmee zo'n koffertje al vol zit?
Wij hebben 3x een bruiloft in het buitenland gehad met alleen handbagage en dat ging echt prima! Je moet alleen een beetje handig vouwen en eventueel ergens strijken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers