Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snurken

<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 05 Okt 2019 09:52

Snurken

Argh mijn man snurkt zo erg soms.
Ik kan er echt niet van slapen dan. Hij werkt onregelmatig dus we slapen niet altijd samen maar ik vind het ook irritant als ik wakker word, nog even op mijn telefoon zit te lezen en hij naast me aan het snurken is.

Jaren geleden is hij een soort van bitje gaan dragen. Dat hielp toen maar dat lijkt nu niet meer te helpen.

Wie heeft een gouden tip? Ook voor als de baby er is. Dan moet ik echt de uren die ik kan slapen, goed slapen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 05 Okt 2019 12:55

Re: Snurken

Door laten verwijzen naar de KNO-arts in het ziekenhuis. het kan snurken zijn, het kan zelfs slaapapneu zijn, wat schadelijk is voor zijn gezondheid. En die artsen hebben drie opties: een bitje, een operatie, of een slaapmasker. Allemaal niet leuk, maar als het zijn gezondheid echt raakt, dan is dat toch verstandig, lijkt me.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Okt 2019 13:20

Re: Snurken

Heeft je man overgewicht, rookt hij? Drinkt hij ‘s avonds alcohol? Dat is vaak de oorzaak van snurken en/of maakt het erger.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Okt 2019 13:40

Re: Snurken

Bij ons was de baby juist een oplossing. Sindsdien ben ik altijd zo moe dat ik sowieso in slaap val ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem316

Bericht 05 Okt 2019 13:48

Re: Snurken

Goede oordopjes.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 08 Okt 2019 17:07

Re: Snurken

kerel schreef:Door laten verwijzen naar de KNO-arts in het ziekenhuis. het kan snurken zijn, het kan zelfs slaapapneu zijn, wat schadelijk is voor zijn gezondheid. En die artsen hebben drie opties: een bitje, een operatie, of een slaapmasker. Allemaal niet leuk, maar als het zijn gezondheid echt raakt, dan is dat toch verstandig, lijkt me.


Dit wilde ik ook zeggen :)
<<

Anoniem331

Bericht 08 Okt 2019 18:11

Re: Snurken

Ik slaap om die reden met oordopjes. Kan wel verwachten dat hij er wat aan doet, maar als hij dat niet doet lig ik alsnog wakker.
Je hebt van die op maat gemaakte beugels, maar die deed mijn vriend ergens in dr nacht onbewust af en lag ik weer wakker.
<<

Anoniem307

Bericht 08 Okt 2019 18:29

Re: Snurken

Ik was vandaag bij de drogist voor oordoppen, toen de eigenaar me vroeg of ik de oordoppen nodig had i.v.m. een snurkende man. Nou ja, dat is zo. Kreeg een sample van het één of ander mee en dat moest ik hem laten inhaleren via de neus. Als dat echt werkt, dan maakt hij veel mensen blij in mijn omgeving en kan hij straks de flesjes blijven aanrukken. Ik ben benieuwd. En nee, ik weet nog niet wat het is. ??
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Okt 2019 18:47

Re: Snurken

Ik ben wel benieuwd Isles, laat je het morgen even weten? Ik word ook knetter van m’n snurkende man.
#teammaple🍁
<<

Anoniem307

Bericht 08 Okt 2019 19:05

Re: Snurken

Als het werkt, ga ik terug en dan zijn jullie één van de eersten die erover horen.
<<

Anoniem279

Bericht 08 Okt 2019 19:22

Re: Snurken

Scandic schreef:Heeft je man overgewicht, rookt hij? Drinkt hij ‘s avonds alcohol? Dat is vaak de oorzaak van snurken en/of maakt het erger.

Ik heb inderdaad dezelfde vragen. Mijn vriend kan trouwens ook soms heel erg snurken, vooral als hij verkouden is of nog vlak voor het slapen eet. Ik heb oordopjes op maat laten maken. Flinke uitgave maar nu kan ik er tenminste doorheen slapen en lig ik me niet de halve nacht te ergeren.
<<

Anoniem307

Bericht 08 Okt 2019 21:08

Re: Snurken

Maar als op alles ja wordt geantwoord, wat dan? Je kunt hem moeilijk verplichten af te vallen, te stoppen met roken en om geen alcohol te consumeren. Snap wel dat daar de kern van het probleem zit, maar de oplossing is dan nog altijd niet makkelijk.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 08 Okt 2019 21:28

Re: Snurken

Tsja, kweenie. Ik snurk ook, maar voor mijn vriendin zou ik zelfs zo'n operatie laten doen. Je wilt toch ook dat je partner gewoon zijn of haar rust heeft?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 09 Okt 2019 10:26

Re: Snurken

Isles schreef:Maar als op alles ja wordt geantwoord, wat dan? Je kunt hem moeilijk verplichten af te vallen, te stoppen met roken en om geen alcohol te consumeren. Snap wel dat daar de kern van het probleem zit, maar de oplossing is dan nog altijd niet makkelijk.

Tsja, overgewicht en roken zijn sowieso niet gezond. Teveel alcohol ook niet. Als hij er niets aan wil doen behalve hopen op een wondermiddeltje dan is je enige optie in een andere kamer slapen.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Okt 2019 17:54

Re: Snurken

Isles schreef:Maar als op alles ja wordt geantwoord, wat dan? Je kunt hem moeilijk verplichten af te vallen, te stoppen met roken en om geen alcohol te consumeren. Snap wel dat daar de kern van het probleem zit, maar de oplossing is dan nog altijd niet makkelijk.

Sommige mensen weten ook niet dat dat mede oorzaak kan zijn. Kan ook zomaar zijn dat áls één van die dingen een oorzaak zijn bij de vriend van Lovely, hij ook meteen bereid is er iets aan te doen. Ik heb het ook nooit over verplichten gehad natuurlijk ? Maargoed, voor hetzelfde geld zijn al die dingen niet aan de orde, kan ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Okt 2019 18:29

Re: Snurken

ISLES HEEFT HET GEWERKT EN ZO JA WAT WAS HET

Ik heb vannacht slechts 45 minuten wakker gelegen dus op zich is m’n nood niet heel hoog maar ben toch benieuwd.
#teammaple🍁
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Okt 2019 18:49

Re: Snurken

Ik gok dat het dit is

€ 1,66 10% Off | Siliconen Anti Snurken Apparaat Neus Dilators Apneu Slapen Aid Stop Snurken Stopper Nose Clip Anti-snurken Schone Luchtreiniger #254055
https://s.click.aliexpress.com/e/pS0FGpGG

Heb ik hier ook liggen. Valt uit. En man vind het irritant om ermee in slaap te komen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Okt 2019 18:59

Re: Snurken

Volgens mij is een anti snurk spray. Misschien is dat wat isles had?

45 minuten gesnurk is te lang. Iedere minuut gesnurk is al te lang.
<<

Anoniem307

Bericht 09 Okt 2019 20:13

Re: Snurken

Nog geen idee wat het was, want het heeft niet gewerkt. Of jawel, hij snurkte niet. Nu praatte hij aan één stuk in zijn slaap. :palm: :12:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Okt 2019 09:36

Re: Snurken

Dan heeft het goedje misschien wel gewerkt tegen het snurken ;-) .
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Okt 2019 17:51

Re: Snurken

Oh zo herkenbaar! Mijn vriend heeft sinds een paar dagen een bitje. Tot nu toe helpt het niet, maar hij kan het zelf nog wat verstellen, hopelijk gaat het dan helpen. Hij heeft slaaponderzoek gehad en heeft niet slaapapneu (althans te weinig om er wat aan te doen en ook geen klachten van apneu) en operatie zou ook geen zin hebben. Dus hoop echt dat bitje gaat helpen. Hij heeft geen overgewicht, rookt niet en drinkt ook zelden, dus daar zitten ook geen verbeterpunten helaas. Ben benieuwd of dat goedje van je blijft werken Isles!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Okt 2019 18:53

Re: Snurken

Mijn man gebruikt Breath right neuspleisters. Werken bij hem echt. Want als hij het vergeet dan hoor ik hem echt ademen en licht snurken.
En hij is 20kg afgevallen haha. Toen hij nog zwaarder was kon je echt niet naast hem liggen. Of uberhaubt in hetzelfde huis.
2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Okt 2019 16:33

Re: Snurken

kerel schreef:Door laten verwijzen naar de KNO-arts in het ziekenhuis. het kan snurken zijn, het kan zelfs slaapapneu zijn, wat schadelijk is voor zijn gezondheid. En die artsen hebben drie opties: een bitje, een operatie, of een slaapmasker. Allemaal niet leuk, maar als het zijn gezondheid echt raakt, dan is dat toch verstandig, lijkt me.


Opereren gebeurt zelden nog. Je hebt ook nog een slaaptrainer.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Okt 2019 16:35

Re: Snurken

UN, probeer eens een washandje met een tennisbal erin op zijn pyjama (op zijn rug) vast te maken. Scheelt vaak al veel leed.
Als het echt erg is vragen of de huisarts je door wil verwijzen naar KNO/longarts.
Wij voeren 1500 onderzoeken per jaar uit, dus weet er het een en ander van ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 29 Jan 2020 22:18

Re: Snurken

Mehh, ik schreef hier dat neus pleisters helpen bij mijn man tegen het snurken.
Helaas niet meer ?
KNO arts ziet wel iets een vernauwing in zijn neus maar of dat de oorzaak is.
Hij snurkt ook op zijn zij.
Best gekmakend ☹️
We hebben wel een logeerkamer. Dus als het echt te gek is dan ga ik toch maar ff daar liggen.
2016
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers