Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ineens niet meer zindelijk?

<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 09 Okt 2019 07:57

Ineens niet meer zindelijk?

Mijn dochter is al een paar maanden zindelijk snachts. Vorige week is ze ziek geweest, en sindsdien plast ze elke nacht in bed. Toen ze ziek was begreep ik het nog, maar ze mankeert nu niks meer en het bedplassen blijft maar door gaan. Na een ruime week elke nacht bedden en pyjama's verschonen, incl steeds kussen en dekbed wassen, ga ik zo maar weer een pak luiers kopen want hier valt niet tegen aan te wassen. Iemand dit ook gehad en hoe heb je het opgelost? Of ging het vanzelf weer over?
Ze slaapt daarna ook niet goed meer, dus komt dan uiteindelijk maar weer tussenin liggen. Wij lopen ondertussen op ons tandvlees door het slechte slapen, en zelf heeft ze ook vreselijke wallen ondertussen. Help!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 09 Okt 2019 08:30

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Och dat is niet prettig. Voor jullie niet maar voor haar ook niet. Hoe oud is ze? Ik zou voor de nacht tijdelijk luierbroekjes doen, totdat ze weer een aantal nachten droog is. En ondertussen een gesprekje met haar aanknopen. Wie weet wat er na het ziek zijn in haar hoofdje omgaat. Ik wens jullie veel droge nachten toe! ?
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 09 Okt 2019 15:35

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Hoe oud is ze? Is er misschien iets, wat toevallig samenvalt met haar ziekzijn, wat ze spannend vindt of wat veranderd is?
Wel vervelend hoor, zowel voor jou alz voor haar.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 09 Okt 2019 19:35

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Nee heb al zitten denken of er iets anders is dan anders maar dat is er niet. Ze is 3. Heb haar nu een luier aangedaan, hoop dat ze nu iig een nacht door slaapt.
<<

Anoniem279

Bericht 10 Okt 2019 07:51

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Gaat het overdag wel allemaal goed qua zindelijkheid?
Ik zou voor de nacht gewoon een luier(broekje) aan doen, voor alle partijen fijner en rustiger. Ik hoor van veel ouders terug dat sommige kinderen tot hun vijfde nog een luier droegen ‘s nachts, dus dat het met drie jaar ineens niet meer lukt, is helemaal niet erg. Vind het wel knap dat ze het wel een tijdje kon!
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 10 Okt 2019 07:58

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Nou wat denk je, vannacht een luier om gedaan.... kurkdroog!

Vannacht dus maar weer zonder proberen..
<<

Anoniem279

Bericht 10 Okt 2019 08:04

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Waarom moet ze per sé in de nacht zindelijk zijn, waarom die druk? Is het echt heel erg om haar nog even een tijdje een luier om te doen? Ik bedoel, als je ze dan toch in huis hebt...
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 10 Okt 2019 10:09

Re: Ineens niet meer zindelijk?

Er is geen druk, ze wilde een paar maanden geleden zelf zonder luier slapen (overdag is ze al vanaf 2.5 zindelijk), dan ga ik niet zeggen dat dat niet mag. En het ging gelijk goed, geen ongelukje meer gehad. Dus snap ik niet waarom het nu niet meer ging. En je wil niet weten wat een strijd ik gister met haar heb gehad om die luier aan te krijgen. Ze wil het zelf ook niet. Mij maakt het niet uit om haar weer met luier te laten slapen. Maar ze kan het dus gewoon wel.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron