Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 41, jouw plannen?

<<

Anoniem271

Bericht 08 Okt 2019 17:41

Re: Week 41, jouw plannen?

Gisteren heb ik een ochtend gewerkt en in de middag het huis schoongemaakt.

Vandaag heb ik met pijn op de bank gelegen. Ben er wel even uit geweest om een stukje te gaan wandelen. Zo koken en vanavond netflix of een boek lezen.

Morgen moet ik de hele dag werken. Even kijken hoe dat gaat dus voor de avond nog geen plannen.

Donderdag werken tot 12:00u. Verder eigenlijk nog niks gepland. Gaan misschien bij mijn ouders eten en misschien ga ik mijn neefje mee uit school halen.

Vrijdag weer de hele dag werken.

Zaterdag wordt het heerlijk weer dus gaan mijn vriend en ik er na de boodschappen lekker op uit. In de avond gaan we naar de opening van de kerstmarkt in een tuincentrum.

Zondag is nog vrij. We zien wel wat we gaan doen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Okt 2019 02:47

Re: Week 41, jouw plannen?

Maandag: Ik had een cursus. 's Avonds gesport.
Dinsdag: Meeting met een paar Wintermama's.
Woensdag: Bloed prikken, 2 cursussen, boodschappen doen, naar de Ikea.
Donderdag: Dagdienst.
Vrijdag: Spullen inpakken en zodra man thuis is en dochter wakker is gaan we een weekend weg met mijn familie.
Zaterdag en zondag: Chillen, zwemmen, genieten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron