Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kan me helpen? :)

<<

Anoniem282

Bericht 06 Okt 2019 22:41

Wie kan me helpen? :)

Hoi!

Ik ben op zoek naar een regenpak voor dames dat waterdicht en ademend is. Tot dusver vind ik het best prijzig (variërend tussen de 107 en 140 euro). Het liefst zo neutraal mogelijk, dus geen roze jas met witte stippen en paarse broek. Donkerblauw of zwart zou het fijnst zijn. Heeft iemand van jullie toevallig een regenpak dat ik zoek? Als het wordt gedragen is het per keer voor zo'n 45 minuten fietsen. Het zou fijn zijn als het niet de 85 euro overstijgt, maar als dit niet mogelijk is sta ik er zeker voor open. Alvast bedankt! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Okt 2019 07:33

Re: Wie kan me helpen? :)

Een regenpak koop je toch voor een paar tientjes bij de Hema? Ik heb nog nooit zulke dure regenpakken gezien!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem335

Bericht 07 Okt 2019 07:37

Re: Wie kan me helpen? :)

Ik heb een agu regenpak. Bevalt prima. Maar ik gebruik hem op de scooter en niet op de fiets. Schijnt wel ademend te zijn.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Okt 2019 08:20

Re: Wie kan me helpen? :)

Ik heb een lichtblauwe die je wel over mag nemen.
Heb toen een fijne gekocht omdat ik steeds 30min naar m'n werk moest fietsen. Uiteindelijk heb ik hem maar 1x gebruikt omdat ik toen zwanger werd en die afstand niet meer redde voor en na een werkdag.

Ik zal m straks even zoeken en een foto maken en het merk opzoeken.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 07 Okt 2019 09:49

Re: Wie kan me helpen? :)

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 07 Okt 2019 10:32

Re: Wie kan me helpen? :)

Ik vond deze nog, zelf geen ervaring mee maar ik weet wel dat het een kwalitatief goed merk is.
https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/p ... zwart.html

Overigens heb ik nog nooit een regenpak gevonden die echt goed ademend is. Ik heb altijd gehad dat het toch klam en zweterig werd.
<<

Anoniem282

Bericht 07 Okt 2019 14:31

Re: Wie kan me helpen? :)

Dank voor de reacties! Wat lief van jou, Kees. Ik zoek een maat M (als het ook echt als een M valt). Het is voor m'n zus die dagelijks naar haar werk fietst en af en toe doorweekt op kantoor aankomt. Mag ook via PM. :)

Bliss: voor waterdichte en goed ademende regenpakken betaal je veel meer. Die van de HEMA zijn niet van die kwaliteit.
Kexter: Agu schijnt wel goed te zijn. K-way (als ik het goed heb onthouden) ook wel.
Carrie: thanks voor de linkjes. De bovenste had ik zelf ook al gevonden. :)
Jada: thanks voor de link; deze is aanzienlijk goedkoper. Ik ga even de specificaties bekijken!
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 07 Okt 2019 18:53

Re: Wie kan me helpen? :)

Ik zou ook voor agu kijken!
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 08 Okt 2019 07:36

Re: Wie kan me helpen? :)

Ik heb ook een Agu. Die zijn prijzig maar wel heel fijn. Soms hebben fietsenwinkels wel eens een aanbieding, voor mijn pak heb ik €35,- betaald geloof ik.

De mijne is geel met een grijze broek. In eerste instantie wilde ik ook donker blauw of zwart maar de verkoper merkte terecht op dat als je fietst in de regen je heel moeilijk zichtbaar bent ik een donker regenpak. Een gele of rode jas is veel beter zichtbaar.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Okt 2019 11:23

Re: Wie kan me helpen? :)

Thanks, Donut en Pluis!

Ik begrijp wat je zegt over een beter zichtbare kleur, Pluis. Maar dan weet ik nagenoeg zeker dat ze het niet zal dragen en dat vind ik voor die prijs ook zonde. Uiterlijk morgen beslis ik en ik las recensies over Agu en mensen zijn er echt blij mee. Voor die tijd kom ik niet meer bij een fietsenwinkel, maar komt goed met online bestellen. Ik was alleen verbaasd dat het zo prijzig kan zijn; had ik nooit bij stilgestaan. :)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers