Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

<<

Anoniem271

Bericht 06 Okt 2019 15:21

Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Wij krijgen dus bijna de sleutel van ons nieuwe huis. We hoeven niet super veel te doen om er te kunnen wonen (verven is de grootste klus) dus hadden we bedacht om die dag de verf en dergelijke te halen, alles vast af te plakken en dan in de avond gezellig samen in ons nieuwe huis te zijn. Beetje wennen, proosten op deze nieuwe stap enz. Maar nu wil een vriend van mijn vriend die avond langs komen en mijn vriend vindt dat oké. Ik merk alleen dat ik zelf die dag/avond gewoon liever samen ben, heb dit ook uitgesproken. Mijn vriend vindt dit goed en wil zijn vriend een andere dag laten komen. Heel lief natuurlijk, maar ben ik nou zo’n zeikerd dat ik graag samen wil zijn? Het voelt voor mij echt als een grote stap naar een fijne toekomst samen na alle ellende van het afgelopen jaar, die wil ik het liefst alleen met hem inluiden.

Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken. ?
<<

Anoniem316

Bericht 06 Okt 2019 15:36

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Dat snap ik heel goed, zou ik ook hebben. Ik vind je dus geen zeikerd!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Okt 2019 15:50

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik snap je ook goed hoor en fijn dat je vriend het ook begrijpt en dat die vriend een andere keer komt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Okt 2019 15:50

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik snap dat ook hoor! Gewoon even een momentje van maken samen!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Okt 2019 16:39

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik snap je ook hoor, is helemaal niet raar en leuk juist om dat samen te doen! Tegelijkertijd snap ik je vriend ook wel dat hij daar niet bij na heeft gedacht in eerste instantie, en dus ja heeft gezegd toen die vriend hem benaderde.

Prima toch dat je vriend het gaat verzetten zodat jullie lekker samen kunnen zijn die dag ☺️

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Okt 2019 16:51

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik snap beide, ik vond het fantastisch en vond het ook super leuk als mensen wilden komen kijken. Ik geloof dat op dag 1 mijn ouders, broertje en beste vriendin al zijn komen kijken.
2015 💙
<<

Anoniem271

Bericht 06 Okt 2019 17:55

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik snap het inderdaad ook dat hij enthousiast is en mensen wil laten komen om te kijken. Maar hij zou dan niet komen kijken, maar echt langer blijven omdat hij niet in de buurt woont. Maar we hebben het erover gehad en nu met jullie reacties vind ik mezelf al iets minder een zeikerd. ?
<<

Anoniem307

Bericht 06 Okt 2019 19:45

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Wij hebben het samen gedaan. Sleuteloverdracht en 's avonds samen op de bank. Pas later is familie komen kijken. Vandaag zelfs nog de familie van mijn man. Hebben we Chinees gehaald. Maar op de dag zelf alleen wij tweeën.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Okt 2019 20:41

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik wilde juist graag het huis aan iedereen laten zien. Maar je moet vooral doen waar jullie je fijn bij voelen.

Ise, ben jij een oude bekende?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem317

Bericht 06 Okt 2019 20:51

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Bij ons kwamen er ook veel mensen de eerste dag kijken en wij vonden het juist leuk. Tussendoor hadden we ook samen genoeg tijd. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.
<<

Anoniem284

Bericht 06 Okt 2019 21:37

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Ik was ook enthousiast en mijn vriend gelukkig ook dat we gelijk wel mensen hebben ontvangen. Beter ook die eerste dag al, want daarna wilden we aan de slag en werden we een beetje gek van de bezoekjes steeds (hoe lief bedoeld ook). Ik denk als mijn vriend er anders in had gestaan ik wel een beetje teleurgesteld was geweest en misschien wel had gedacht van nou, wat is nou het probleem. Als hij dan had uitgelegd graag samen te willen zijn, had ik het uiteindelijk wel begrepen denk ik. Maar als jullie het zo besproken hebben, is het goed toch!
Laatst gewijzigd door Anoniem284 op 06 Okt 2019 21:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Okt 2019 21:38

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Wij hebben ook bijna de sleuteloverdracht van ons nieuwbouwhuis. Iedereen is super nieuwsgierig, maar we willen dit toch echt even samen doen.
<<

Anoniem271

Bericht 06 Okt 2019 21:50

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Sam schreef:Ik wilde juist graag het huis aan iedereen laten zien. Maar je moet vooral doen waar jullie je fijn bij voelen.

Ise, ben jij een oude bekende?


Ik kom hier al wel een flinke tijd ja. Ook heel wat namen gehad waarvan ik er een hoop niet eens meer weer. Auxo en Meneer Nilsson zijn (denk ik) de bekendste.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Okt 2019 10:47

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Leuk Ise, nu weten we weer wie je destijds was. Fijn dat je nu een betere periode mee maakt dan eerst.
Krijgen wij hier ook nog foto's te zien van je nieuwe woning?
<<

Anoniem271

Bericht 07 Okt 2019 13:29

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Dat weet ik nog niet eigenlijk. Ben niet zo van de foto’s ?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 07 Okt 2019 17:35

Re: Dag van de sleuteloverdracht; samen of mensen erbij?

Je bent echt geen zeikerd hoor. Ik zou het ook samen willen en niet met mensen erbij.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers