Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wratjes

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Okt 2019 18:39

Wratjes

Wie heeft DE tip om wratjes te laten verdwijnen? Mijn dochter had 1 wratje onder haar voet, onder haar hiel, maar ondertussen zijn het er al 5 :/
Terwijl we het braaf aan laten stippen bij de dokter om de 2 wk..
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 06 Okt 2019 18:50

Re: Wratjes

Niet heel fris, maar ochtendurine werkte bij mij als een tierelier. Even aanstippen en je kan het daarna meteen afspoelen en wassen.
Ik las ergens anders dat het maar moeilijk weggaat en zich zelfs uitbreidt, wellicht kan je eens opzoeken wat er van binnenuit bijvoorbeeld dmv voeding gedaan kan worden.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Okt 2019 19:08

Re: Wratjes

Ik zat er vroeger onder, ik had er echt mega veel op mijn vingers dus super opvallend ook nog. Ineens was er 1 weg en vrij snel volgde de rest. Aanstippen ed alles geprobeerd maar niets hielp.
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Okt 2019 19:38

Re: Wratjes

Verde schreef:Niet heel fris, maar ochtendurine werkte bij mij als een tierelier. Even aanstippen en je kan het daarna meteen afspoelen en wassen.
Ik las ergens anders dat het maar moeilijk weggaat en zich zelfs uitbreidt, wellicht kan je eens opzoeken wat er van binnenuit bijvoorbeeld dmv voeding gedaan kan worden.


Nu je het zegt.. ik weet dat dat bij mij vroeger ook geholpen heeft!

Even stomme vraag.. wat urine opvangen en dan met wattenstaafje oid aanstippen?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 06 Okt 2019 20:05

Re: Wratjes

Biologische appelcider azijn! Echt dat werkt als een tierelier. Beste is op een watje doen en dan dat erop doen met een pleister.
Mijn man had altijd een vrij grote op z’n vinger en had er al van alles aan laten doen, niets hielp behalve dat en het is ook nooit meer teruggekomen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 06 Okt 2019 20:07

Re: Wratjes

Onder haar voet is wel wat lastiger dan maar ik zou het ‘s nachts erop doen en dan in de ochtend nog even aanstippen en aan de lucht laten drogen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 06 Okt 2019 20:34

Re: Wratjes

@Lejow, ik zou het inderdaad opvangen en dan aanstippen met een wattenstaafje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Okt 2019 20:45

Re: Wratjes

Mamsie schreef:Biologische appelcider azijn! Echt dat werkt als een tierelier. Beste is op een watje doen en dan dat erop doen met een pleister.
Mijn man had altijd een vrij grote op z’n vinger en had er al van alles aan laten doen, niets hielp behalve dat en het is ook nooit meer teruggekomen.


Waar vind ik dat?

Volgens internet hielp sudocreme en weken in zout water ook, dus dat doen we nu ook braaf...
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 06 Okt 2019 22:23

Re: Wratjes

Gewoon bij de Ah of jumbo. Appelazijn of appelcider azijn noemen ze het.

https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... gLaR_D_BwE
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 06 Okt 2019 22:28

Re: Wratjes

Je zou trouwens ook nog honing kunnen proberen, daarmee had een kennisje ook succes. Maar goed zelf heb ik alleen ervaring met de azijn.
Laatst gewijzigd door Mamsie op 06 Okt 2019 22:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 06 Okt 2019 22:28

Re: Wratjes

Bij mij zijn ze vroeger weg gegaan door het aanstippen met thuja.
<<

Anoniem298

Bericht 07 Okt 2019 16:37

Re: Wratjes

A had een paar hardnekkige wratten die ook maar niet weg wilden, die heb ik afgeplakt met duct tape, een week (sommige twee weken) laten zitten (nee niet heel fris en ja dat gaat stinken), maar daarna waren de wratten wel weg!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 09 Okt 2019 20:47

Re: Wratjes

Bij ons hielp appelazijn ook goed. Staat bij de olijfolie bij de AH.
Elke avond met een stuk keukenpapier tijdens een filmpje van buurman en buurman erop gehouden. En ineens viel hij eraf.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2019 20:00

Re: Wratjes

Wasmand schreef:Bij ons hielp appelazijn ook goed. Staat bij de olijfolie bij de AH.
Elke avond met een stuk keukenpapier tijdens een filmpje van buurman en buurman erop gehouden. En ineens viel hij eraf.


Dit zijn helaas 'ingetrokken' wratjes, ze zitten in haar huid.

We zijn nu sinds zaterdag bezig met de ducktape! Morgen even vijltje kopen, las dat het er na een week af mag, dan even laten weken in water, laagje eraf vijlen en tape er weer op.

Het laat wel snel los, dus plak elke keer maar opnieuw.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Okt 2019 21:30

Re: Wratjes

Ook tegen ingetrokken wratjes helpt appelazijn goed hoor. Hopelijk heb je snel resultaat, van wat dan ook.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers