Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Massages

<<

Anoniem290

Bericht 30 Sep 2019 12:51

Re: Massages

HollyGolightly schreef:Ik heb nog nooit een massage gehad. Ik vind het idee alleen al dat iemand vreemds aan me zit al (meer dan) naar. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik naar een fysio zou moeten.



Dit heb ik ook. Ik vind het echt afschuwelijk. Ooit heb ik een hamam behandeling gehad (met veel schuim en doeken ofzo) en ik lag alleen maar te wachten tot het voorbij was. Nooit meer. Na het helse eerste half jaar nadat L was geboren, was ik ook fysiek compleet vastgelopen door alle stress en niet slapen, dat ik body stress release therapie heb gehad. Zij drukte vooral tegen mijn ruggenwervel aan, met handen en met een houten pin ofzo. Best pijnlijk, maar dat vond ik niet zo vervelend. Dat was vooral mijn rug herstellen. Maar een “ontspannende” massage vind ik echt naar.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 30 Sep 2019 19:25

Re: Massages

Wel eens gedaan, maar dat was voor vastzittende spieren.
Echt voor ontspanning alleen ooit een gezichtsmassage met nek gehad. Dat vind ik wel fijn!
En door vriend gemasseerd worden ook
Alleen is mijn probleem dat ik niet genoeg krijg van gemasseerd worden, dus om dan veel geld neer te leggen en nog geen 'bevredigend gevoel' te hebben vind ik dan ook weer zo iets ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Sep 2019 21:15

Re: Massages

Ik vind het heerlijk en hoe vaker ik het doe hoe minder ongemakkelijk ik het ook vind. Ik doe het voor de knopen in mijn nek en schouders en heb daarbij ook het idee dat het goed is voor je gezondheid, dat het emoties losmaakt en afvalstoffen afvoert waardoor je weer schoon bent.

Ik doe het te weinig. Het is duur vind ik.

Ik ben trouwens wel jaloers op alle masserende partners. Ik vraag dat weleens maar het gaat altijd met moeite na vaak vragen en dan zegt ie: zo goed dan? Niet echt ontspannend.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Sep 2019 21:47

Re: Massages

Mijn vriend heeft al heel veel bij geleerd op het gebied van masseren. Mijn onderrug kan hij inmiddels ook kraken. Nou ja eigenlijk is het gewoon een mobilisatietechniek en kraakt het bij mij nogal makkelijk. Maar over het algemeen ben ik vooral de persoon die masseert wat natuurlijk ook niet gek is gezien mijn achtergrond.

Binnenkort maar weer eens boeken, fullbody met voetmassage van 90 minuten kost maar 60 euro hier in de stad en dat is best goedkoop voor zo lang masseren. Of ik maak een afspraak bij de zweefmasseur van mijn beste vriendin dat is ook een goede optie. Wel duurder maar die is wel heel goed.
2015 💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 01 Okt 2019 14:58

Re: Massages

Bij ons komt twee keer per maand een bedrijfsmasseur langs. Dat zijn echt geen ontspannende massages, maar wel heel fijn als je de hele week achter een bureau zit.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Okt 2019 15:31

Re: Massages

Ik ga om de week naar de fysio voor dry needling en massage. Volgende week ga ik voor het eerst een shiatsu massage doen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Okt 2019 15:29

Re: Massages

Nou ik had vandaag de eerste massage van deze man en het was een wonder. Het klopte gewoon precies wat hij zei en deed, wist precies waar het pijn zou doen. Het was een combi van triggerpoint en shiatsu en m'n schouderbladen heeft ie nog even gecupt (wtf dat moest ik even googlen daarna), maar het lijkt wel gewoon echt geholpen te hebben. Had het daarna wel echt enorm koud (niks voor mij) maar voel me verder prima, veel water gedronken, en hij appt morgen even of ik denk dat het helpt en of ik een vervolgafspraak wil maken. Ik denk het wel! Voel me echt soort lichter en losser ofzo.
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Okt 2019 15:34

Re: Massages

Klinkt goed Marin en wat fijn dat je nu al merkt dat het geholpen heeft voor je.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Okt 2019 13:13

Re: Massages

Ik heb om de 6 weken een rug-schouder-nek massage van 30 minuten. Ivm mijn werk een soort van preventief. Ze maakt al mijn spieren lekker los, zodat alles weer lekker soepel is. Merk het altijd meteen als ik een massage gehad heb.

Fijn dat het jou zo goed bevallen is!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Okt 2019 16:09

Re: Massages

Lekker Marin! Heeft ie ook gezegd hoe vaak je dit het beste kunt laten doen?

Ik heb vorige week ook een triggerpoint behandeling gehad maar heb het als zeer heftig ervaren. Geloof dat het dry needling heet? In ieder geval naalden in m’n rug met stroom erop maar m’n lichaam heeft zolang pijn gehad dat ik heel gevoelig ben geworden. Huid werd ook direct helemaal rood rondom de naalden. Nu maar hopen dat het iets oplevert ??
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Okt 2019 16:31

Re: Massages

Ja heb nu over twee weken weer een afspraak staan maar op termijn wel langer ertussen.

Oei jeetje dat klinkt best heftig! Hoop voor je dat het dan iig iets doet ja!
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 06 Okt 2019 16:37

Re: Massages

Feline schreef:Lekker Marin! Heeft ie ook gezegd hoe vaak je dit het beste kunt laten doen?

Ik heb vorige week ook een triggerpoint behandeling gehad maar heb het als zeer heftig ervaren. Geloof dat het dry needling heet? In ieder geval naalden in m’n rug met stroom erop maar m’n lichaam heeft zolang pijn gehad dat ik heel gevoelig ben geworden. Huid werd ook direct helemaal rood rondom de naalden. Nu maar hopen dat het iets oplevert ??


EPTE, dry needling is echt alleen een naald
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Okt 2019 16:43

Re: Massages

Oh, dankjewel Minx!

Ja, hoop het ook! Afgelopen week kon ie de stroom maar op 1.2 zetten (normaal minimaal 7) dus hoop dat ik komende week minstens naar 2 kan!
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers