Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 30 Sep 2019 12:23

Re: Weekplannen

Fijne week allemaal! Wat zijn we met veel die hun eerste nieuwe werkdag hebben.

Maandag: net zusje en neefje op bezoek gehad, vanmiddag pakket ophalen en vanavond wandelen met zusje. Ook nog beetje les voorbereiden voor morgen.
Dinsdag: eerste werkdag!
Woensdag: nog geen plannen, denk even bij vriendin op bezoek in de middag.
Donderdag: ook nog geen plannen
Vrijdag: kinderen naar kdv, ik op pad voor L zijn verjaardagscadeau (iemand nog tips??)
Zaterdag: in de ochtend met S naar de kapper denk ik, dan krijgen we nog 'kraamvisite' en daarna brengen we de kinderen naar mijn schoonouders omdat wij een feest van vrienden hebben.
Zondag: uitslapen en kinderen ophalen, verder geen plannen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Sep 2019 13:26

Re: Weekplannen

Maandag - vanmorgen moest ik stagebezoek, de rest van de dag werk ik thuis, vanavond niets bijzonders
Dinsdag - thuis met zoontje, ik hoop op beter weer zodat we wel lekker naar buiten kunnen, verder nog geen idee wat we gaan doen, 's avonds ballet
Woensdag - werken en 's avonds ballet
Donderdag - werk ik weer thuis, eind van de middag gesprekje bij de kinderopvang, 's avonds misschien boodschappen doen of anders lekker niks
Vrijdag - weer thuis met zoontje en nog gern plannen
Zaterdag - familiefeestje inclusief eten
Zondag - lekker nog helemaal niets
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Sep 2019 13:49

Re: Weekplannen

Scandic en Bliss, veel succes met jullie eerste werkdagen! Ik ook deze week!
Sarah, jullie wens ik heel veel succes morgen en ik hoop op en duim voor het gewenste resultaat!

Vandaag: Vanochtend gesport, op de namiddag richting het hoofdkantoor van mijn nieuwe werk voor een vervolgintroductie die tot halverwege de avond duurt.

Dinsdag: Vrij. Heb nog geen concrete plannen.

Woensdag: Mijn eerste werkdag op de ambu. Zin in! Maar ook erg spannend!

Donderdag: Vrij. Hopelijk tijd om even te sporten, verder nog een plannen.

Vrijdag: Introductieochtend van mijn opleiding in het U.MCG.

Zaterdag: Vrij. Hopelijk bootcamp en anders naar de sportschool. Ik denk dat we ‘s avonds even uit eten gaan met de kids.

Zondag: Late dienst van 15.00-23.00.

Fijne week allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem290

Bericht 30 Sep 2019 14:06

Re: Weekplannen

Vandaag: vrij, L is thuis. Vanavond moet ik werken (lesgeven, invallen).
Dinsdag: werken, L naar kdv en ‘s avonds geen plannen.
Woensdag: werken,vriend is thuis met L. ‘s Avonds lesgeven.
Donderdag: werken, L naar kdv. ‘s avonds geen plannen, vriend is weg van donderdag tm zondag.
Vrijdag: thuis met L.
Zaterdag en zondag ook thuis met L.
<<

Anoniem269

Bericht 30 Sep 2019 16:30

Re: Weekplannen

Ma : ik moest eigenlijk werken maar ik werd wakker met een mega migraine aanval. Die is sinds half 3 weg en ik heb vandaag dan ook bijna alleen maar op bed gelegen. Vanavond moeten we nog de laatste dingen doen en dan komt morgen de stukadoor, elektricien en de timmerman. We kunnen dan ruim een week niet van de benedenverdieping gebruik maken dus zullen deze week veel bij mijn ouders zijn. We blijven daar eten en rond bedtijd van de kinderen gaan we weer terug naar huis. Zelf gaan we ook vroeg slapen want we hebben een paar dagen geen tv en internet :laughcry:

Di : als de kinderen naar school zijn komen de werklui waar ik nog even een rondje mee door het huis loop en daarna ga ik naar mijn ouders, ik moet nog naar wat winkels en ‘s middags met de jongste naar logopedie.

Wo : ‘s middags zwemles jongste

Do : werken

Vr/Za/Zo/Ma : inpakken voor een weekendje weg. Na school staan mijn man en ik aan school en is het een verrassing dat we een weekend naar een vakantiepark gaan. Hier zijn we t/m maandag want ze hebben studiedag. Kwam dus goed uit!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Sep 2019 20:12

Re: Weekplannen

maandag; gewerkt
dinsdag; werken en naar de kapper
woensdag, in de ochtend werken, smiddags zal er vast her en der gespeeld worden en mijn meiden hebben nog ponyles.
donderdag; werken hele dag ipv halve
vrijdag; mijn dochters een studiedag, we gaan iets leuks doen, zoals het vanavond besproken is wordt het de bios maar dat kan nog veranderen.
zaterdag nog geen concrete plannen.
Zondag, familie bezoeken

In de avonden wil ik eigenlijk verder met fotoboeken en ik moet nog dingen stickeren, maar daar heb ik vanavond nog geen zin in kunnen maken :-)
:heart: :heart: 2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Sep 2019 20:28

Re: Weekplannen

lady bedankt, en jij succes met je nieuwe werk
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Sep 2019 20:42

Re: Weekplannen

Succes Sarah!

Ma: werken
Di: werken
Wo: werken, smiddags met m’n oudste naar ninjaclass
Do: werken. Savonds datenight maar die is gecancelled omdat we een bijeenkomst/borrel hebben met alle ouders van de klas van m’n oudste.
Vr: lezen in groep 3 en 4. Daarna even me-time: m’n man neemt de peuter mee als hij de auto laat repareren.
Za: m’n man gaat vloeren leggen bij m’n zus. Ik ga met m’n jongens naar verjaardag van hun vriendjes
Zo: nog geen plannen
#teammaple🍁
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Sep 2019 20:48

Re: Weekplannen

Sarah succes morgen

Lady succes bij je nieuwe baan en opleiding!

Vandaag gewerkt
Morgen ochtend werken daarna de jongste van de opvang halen en door voor boodschappen. S'middags heeft de oudste haar eerste zwemles.
S'avonds naar de nieuwe buren
Woensdag ochtend werken verder geen plannen. S'avonds een vergadering.
Donderdag ochtend de jongste naar de peuter. Ik denk dat ik dan even de kasten van de meisjes ga uitmesten. S'middags komt er iemand een waterontharder plaatsen.
Vrijdag nog niks op de planning. Man gaat s avonds naar de bios. Dus lekker een avondje alleen.
Zaterdag ochtend werken
Zondag tot 14.00 uur werken
2014 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Sep 2019 22:38

Re: Weekplannen

Maandag: werken.
Dinsdag: werken.
Woensdag: werken.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij. Jongste naar opa en oma, ik alle was doen, boodschappen doen, me-time, oudste van school halen en naar zwemles.
Zaterdag: oudste dansles, verder nog geen plannen.
Zondag: geen plannen.
04-2014
10-2015
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Sep 2019 23:55

Re: Weekplannen

Vandaag: huisarts met de oudste, hardlopen, repetitie
Morgen: werken zowel overdag als s avonds thuis als de kids slapen
Woe: werken, ballet met de jongste,naar de boekhandel en daarna naar turnen met de oudste en savonds zelf sporten
Do werken en vroeg naar bed (hoop ik)
Vrijdag tandarts en speelafspraakjes hier thuis
Zaterdag s ochtends moet dochter trainen en zelf moet ik savonds optreden
Zondag hele dag repeteren
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Okt 2019 06:47

Re: Weekplannen

Gisteren: Gewerkt, toen dochter van het KDV gehaald, gegeten en daarna mijn moeder van het station gehaald.
Vandaag: Werken en uit eten met mijn ouders die vandaag oppassen.
Woensdag:vrij, naar dansles met dochter en daarna bij droog weer naar Artis.
Ik word ook gebeld door de nefroloog met de uitslag van de CT scan die is gemaakt van mijn nieren vrijdag.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij en nog niks
Zaterdag en zondag: geen plannen. Eventueel naar Artis als we woensdag niet zijn gegaan.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 01 Okt 2019 15:07

Re: Weekplannen

Gister gewerkt en mijn ouders bleven eten.
Vandaag vrij, zit met een ziek kind dus ben tussen het spelen en knutselen, bankhangen en snottebellen poetsen door aan het rommelen in huis. Net even samen op de fiets naar de Action gegaan maar dat was toch een beetje teveel van het goede, dus hangen nu weer op de bank met thee. Vanavond even naar een vriendin, mits kind normaal gaat slapen want dat is ook al een week niks.
Morgen weer werken, vriend en kind gaan met familie naar de dierentuin, mits ze opgeknapt is.
Ik ga s'avonds een proefles dansen doen.
Donderdag werken en wil s'avonds verder in mn fotoboek.
Vrijdag kind naar psz en ik poets dan het hele huis.
Zaterdag met mn zus naar een 2ehands kinderbeurs. S'avonds uit eten met vriend en.
Zondag nog geen plannen.
<<

Kira

Bericht 01 Okt 2019 18:00

Re: Weekplannen

Deze week had ik gewoon moeten werken en maandag lesgeven tot 21u maar ik ben geveld door pijn in m'n rug en nek door de artrose dus ik ben thuis gebleven. Maandagavond wel de repetitie gedaan, maar dat was een slecht idee.
Vandaag heb ik thuis aangerommeld.
Morgen hetzelfde maar in de avond repetitie, waar ik heen moet/wil.
Donderdag en vrijdag dan weer werken en vrijdagavond repetitie geven.
Weekend nog weinig plannen, alleen zondag concert geven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers