Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vliegticket meerdere bestemmingen

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2019 09:22

Vliegticket meerdere bestemmingen

Hi,

Ik wil eigenlijk de hele maand februari op vakantie. Nu kreeg ik toevallig gister een uitnodiging van een vriend uit Australië of ik met hem wil skiën in Japan. Ik stelde voor om daarvoor een roadtrip langs de oostkust van Australië te doen maar hij kan maar max 12 dagen vrij krijgen van z'n werk.
In m'n eentje door Australië reizen wordt te duur dus nu ben ik aan het kijken of ik Japan met strand kan combineren (Filipijnen?). Liefst ga ik dan met hem eerst weekje skiën en dan nog 2 weken strand/cultuur waarvan hij er dan ook nog een week bij is.

Iemand advies in hoe ik dit het beste kan doen qua tickets? Enkele reis Australië is namelijk €600 en retour €800 dus ik heb het idee dat alles nogal duur gaat worden. Retourticket Japan is €500 maar ik wil echt heel graag wat zon zien ook :)

En welke zonbestemming is dan praktisch voor zowel mij als hem i.c.m. Japan?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 17 Sep 2019 09:34

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Thailand of Vietnam misschien?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2019 09:44

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Thailand ben ik al geweest en hoef ik perse naar terug. Vietnam nog niet geweest, mooie stranden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Sep 2019 09:48

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Feline schreef:Thailand ben ik al geweest en hoef ik perse naar terug. Vietnam nog niet geweest, mooie stranden?


Phu Quoc (geloof dat je het zo schrijft) heeft mooie stranden, eiland van Vietnam. Vond de rest van de stranden niet zo.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 17 Sep 2019 10:18

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Ik denk dat Fiji te duur is en niet handig uit Japan... Maar ik wilde het toch even noemen. Leuke plannen!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 17 Sep 2019 10:30

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Marin schreef:
Feline schreef:Thailand ben ik al geweest en hoef ik perse naar terug. Vietnam nog niet geweest, mooie stranden?


Phu Quoc (geloof dat je het zo schrijft) heeft mooie stranden, eiland van Vietnam. Vond de rest van de stranden niet zo.

Wij zijn hier vorig jaar geweest en behalve als je een luxe hotel hebt waar ze het strand goed schoonhouden was het met name vooral vol met afval. Dus als je echt alleen voor een mooi strand komt zou ik daar niet heengaan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2019 10:53

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Oh dank je Dragonfly, ik vond Bali ook al zo ontzettend smerig qua afval. Viel me echt enorm tegen.

Joey, Fiji is inderdaad nog best een eind vliegen :) Heb m'n vriend ook even gevraagd wat voor hem zou werken qua vluchten dus dan heb ik al wat minder keuze!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Sep 2019 10:57

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Dragonfly schreef:
Marin schreef:
Phu Quoc (geloof dat je het zo schrijft) heeft mooie stranden, eiland van Vietnam. Vond de rest van de stranden niet zo.

Wij zijn hier vorig jaar geweest en behalve als je een luxe hotel hebt waar ze het strand goed schoonhouden was het met name vooral vol met afval. Dus als je echt alleen voor een mooi strand komt zou ik daar niet heengaan.


Oh bah wat zonde!
Let's discover the world together.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 17 Sep 2019 16:26

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Marin schreef:
Dragonfly schreef:Wij zijn hier vorig jaar geweest en behalve als je een luxe hotel hebt waar ze het strand goed schoonhouden was het met name vooral vol met afval. Dus als je echt alleen voor een mooi strand komt zou ik daar niet heengaan.


Oh bah wat zonde!

Ja vonden wij ook. Gelukkig hadden we een mooi ruim zwembad bij ons hotel dus zijn daar uiteindelijk meer geweest dan bij het strand. En zelfs het strand waar alle toeristen met tours naartoe gebracht werden was alleen op heel klein stukje schoongemaakt, zodra je iets verder liep dan de gemiddelde toerist was het weer een soort vuilnisbest. Echt zonde zoals ze daar er mee omgaan.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Sep 2019 17:21

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Heb je al gekeken wat voor vluchten er zijn? Ik ga bij dit soort dingen altijd kijken waar vliegtuigmaatschappijen tussenstops maken en dan zo kijken wat een logische/goedkope route wordt. Zo ben een paar dagen in Chicago geweest als overstop naar Latijns-Amerika.
Op sites als cheaptickets kan je ook makkelijk op meerdere vluchten zoeken, dus van A naar B, B naar C en C naar A.
<<

Anoniem269

Bericht 17 Sep 2019 19:08

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Ik boek dit soort vluchten altijd via WTC. Die kunnen met goede/logische connecties komen.
Japan heeft zelf ook mooie stranden, maar is misschien wat koud in februari. Misschien Sri Lanka? Fillipijnen heeft geen rechtstreekse vlucht op Amsterdam waardoor het weer duurder wordt. Goedkoopste zal denk ik Bali zijn...
<<

Anoniem269

Bericht 17 Sep 2019 19:09

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Cambodja nog een optie? Vond ik wel mooie stranden hebben!
Of Dubai? Lijkt me zelf niks, maar heeft wel strand en is een logische stop over.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Sep 2019 09:44

Re: Vliegticket meerdere bestemmingen

Jorja, ja.. dat is ook een goede, zal even kijken.

Claire, dank voor de tips! Ik wil ook al heel lang graag een maandje ergens leren kitesurfen en dat schijn je op de Fillipijnen heel goed te kunnen doen in februari. Misschien kan ik retourtje naar Filli boeken met vanaf daar een weekje Japan. Zou ook heel graag weer maandje door Australië reizen maar dat is echt te duur in m'n eentje aangezien openbaar vervoer te zwaar is voor me.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers