Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verstopte neus

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Sep 2019 20:08

Verstopte neus

Mijn neus is verstopt en het snot loopt er zo uit (sorry..). We hebben xilometa...spray thuis, maar die gebruik ik liever niet omdat die zo veel pijn doet. Zelfs na drie uren nog.

Wat is een tip om te gebruiken? Zoutoplossing werkt niet zo..
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Sep 2019 20:34

Re: Verstopte neus

Ik heb ooit van de huisarts de tip gekregen om mijn neus ‘door te spuiten’; met een spuitje waar je water en keukenzout in zuigt via je ene neusgat je andere (en dus je bijholte ook) uitspuiten. Komt vaak wel troep mee dan bij mij.
Een neusdouche doet geloof ik iets soortgelijks.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Sep 2019 20:49

Re: Verstopte neus

Een Rhinohorn gebruiken om je neus te spoelen. Ik heb nogal vaak bijholteontstekingen en oorontstekingen dus ik doe dit dagelijks. Maar als ik erg snotterig ben en alles doet pijn dan biedt dit ook verlichting. Alleen als ik echt helemaal verstopt zit dan loopt het water er gewoon niet door, dan werkt een gewone neuspray toch beter.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Sep 2019 21:33

Re: Verstopte neus

Netipot helpt goed als je dat regelmatig doet! Soort neusdouche. Zelf ben ik momenteel weer verslaafd aan neusspray. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 28 Sep 2019 22:07

Re: Verstopte neus

Jip schreef:Mijn neus is verstopt en het snot loopt er zo uit (sorry..). We hebben xilometa...spray thuis, maar die gebruik ik liever niet omdat die zo veel pijn doet. Zelfs na drie uren nog.

Wat is een tip om te gebruiken? Zoutoplossing werkt niet zo..


Misschien de kinderversie proberen? Die is wat minder heftig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Sep 2019 22:54

Re: Verstopte neus

Ja ik gebruik inderdaad ook kinderneusspray tegenwoordig.
❤ 7 juni 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 29 Sep 2019 07:04

Re: Verstopte neus

Bliss schreef:Ja ik gebruik inderdaad ook kinderneusspray tegenwoordig.

Probeer 1 neusgat te doen alleen voor de nacht. Wel steeds bijvoorbeeld alleen rechts.
Dan zul je na week ofzo merken dat links weer afgekickt is ?
En dan moet je dus stoppen en ff een week met 1 dicht neusgat leven. Zoutoplossing gebruiken.

Ik ben ook jaren er aan verslaafd geweest.
Corticosteroïden hielpen niet eens.
Toen heb ik echt een paar weken moeten bikkelen.
2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Sep 2019 07:47

Re: Verstopte neus

Helpen die spoelingen ook bij een fikse verkoudheid? Dat is het waar ik last van heb.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Sep 2019 08:22

Re: Verstopte neus

Ik gebruik ook de kinderversie tegenwoordig. Zo’n neusspoeling kan wel even verlichting geven maar bij mij werkt het vaak niet goed.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem277

Bericht 29 Sep 2019 12:34

Re: Verstopte neus

Bij mij is het chronisch. Een neusspray kan verslavend werken en ervoor zorgen dat het weer dicht gaat.
Ik gebruik altijd een zoutoplossing spray, zit niets in dus werkt niet zo verslavend.
Ik ga ook zo'n kannetje kopen.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers