Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen! :)

<<

Anoniem326

Bericht 28 Sep 2019 18:08

Re: Weekendplannen! :)

Ik heb altijd kinderweekenden ?

Vrijdag: met de jongste en mijn zusje en haar jongste twee koffie gedronken bij een soort van indoor speeltuin. Maar dan niet zo’n echte grote. Daarna tweeling opgehaald en geluncht bij een vriendin en haar kinderen. Onze kinderen kunnen goed vinden dus daar zijn we tot 17.00 uur geweest. Avonden ben ik altijd alleen.
Zaterdag: balletles van mijn dochters en daarna is een vriendin met haar dochter bij mij komen lunchen. Verder niks. Kinderen hebben gelukkig toch nog buiten in de tuin gespeeld.
Zondag: ex en zijn oudste dochter komen op bezoek (afzonderlijk). Hoop dat we toch naar buiten kunnen. Anders wordt het een lange dag.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Sep 2019 18:14

Re: Weekendplannen! :)

Leuk Ise, Ik wil er ook aan beginnen maar ben bang dat ik dan niets anders meer doe!

Wij hebben een rustig weekend, mijn vriend is al een paar dagen niet lekker en ik sinds vandaag ook niet dus we doen niet veel.
Gisteravond zijn we thuis geweest en vroeg naar bed gegaan. Vanochtend ben ik met mijn vriend mee gegaan om iets op te halen voor zijn werk. Daarna even langs mijn oma en boodschappen gedaan. Straks gaan we lekker een serie kijken.
Morgen blijf ik lekker thuis, ik denk dat ik er maar een pyjamadag van maak ? misschien iets in het huishouden doen en ik ga lekker sport kijken, er is genoeg!

Fijn weekend allemaal.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 28 Sep 2019 19:00

Re: Weekendplannen! :)

Gister avond heel vroeg naar bed gegaan met een ziek kindje naast me. Vandaag heel de dag gewerkt. Gaan zo een serie verder kijken, verder niks. Ben kapot na een nacht slecht slapen met zo'n gloeiend kind naast me haha. Morgen eigenlijk een verjaardag maar even kijken of dochter dan al opgeknapt. Zo niet, gaat mijn vriend erheen en blijf ik lekker thuis met haar. Suf weekendje zo dus.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Sep 2019 19:45

Re: Weekendplannen! :)

Emma schreef:Leuk Ise, Ik wil er ook aan beginnen maar ben bang dat ik dan niets anders meer doe!


Die kans zit erin haha. Ik heb dit ook lang niet meer gehad bij een serie. Ben al bij seizoen 4, dus heb niet veel meer te kijken ☹️
<<

Kira

Bericht 29 Sep 2019 08:06

Re: Weekendplannen! :)

Weekend is al bijna om, maar dit heb ik gedaan:
Vrijdagavond wat gaan drinken met mijn vriend, was super gezellig.
Gisteren naar zijn moeder op visite geweest en bij mijn ouders gegeten. Zoon had wedstrijd en gewonnen!
Vandaag hebben we repetitie en aansluitend kijken we de race. Als het gezellig is blijf ik nog even in de kroeg na de race en anders ga ik lekker naar huis. Zoon gaat na de repetitie meteen naar huis. Vanavond lekker serie kijken met mijn zoon.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron