Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar krijg jij energie van?

<<

Anoniem277

Bericht 28 Sep 2019 09:39

Waar krijg jij energie van?

Titel zegt het al. Waar krijg jij energie? Als je heel moe bent, waar krijg jij dan energie van zodat je de dag door komt?
<<

Anoniem268

Bericht 28 Sep 2019 10:20

Re: Waar krijg jij energie van?

Van mijn werk, dat is ook echt wat me nu op de been houdt.

Verder krijg ik energie van mijn kat, gewoon de liefde die ik daar van krijg.

Algemeen krijg ik ook energie van dingen afronden, ergens vooruitgang in zien, me nuttig voelen en doelen behalen (al is het maar iets heel simpels zoals de kruidenla sorteren).

In de ochtend een uitgebreide douche nemen helpt me ook.

Ergens een kop koffie gaan drinken (familie of op het terras).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Sep 2019 11:08

Re: Waar krijg jij energie van?

Het klinkt tegenstrijdig maar ik krijg energie van een pittige workout in de sportschool of een rondje hardlopen. Dat geeft echt een kickstart vind ik. En anders een LEEG huis, zonder man en kinderen om me heen zodat ik op mijn eigen tempo op gang kan komen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Sep 2019 13:10

Re: Waar krijg jij energie van?

Op reis gaan en alles wat daarmee te maken heeft, de voorpret, de reis zelf ook al is het vermoeiend.

Verder voor de dagelijkse orde toch wel wandelen en er op uit gaan.

En voor de rest is er koffie.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Sep 2019 13:17

Re: Waar krijg jij energie van?

Sporten, een stevig uurtje bootcamp of een rondje hollen en m'n energielevel gaat weer omhoog.
Verder als ik echt moe ben en wel samen met E ben dan gaan we eropuit met de fiets of te voet, lekker bezig blijven dan zodat we daarna lekker goed slapen ?

En autorijden, ik vind het heerlijk om voor/na m'n werk een uurtje te moeten autorijden. Een heel fijn begin en einde van de werkdag.
30-04-2017
<<

Anoniem269

Bericht 28 Sep 2019 13:27

Re: Waar krijg jij energie van?

Sporten, mediteren, in bad gaan, tuinieren, het huis opruimen, wandelen.
<<

Anoniem307

Bericht 28 Sep 2019 19:19

Re: Waar krijg jij energie van?

Onze Jack, een drukke dag en plezier in wat ik doe, daar krijg ik energie van.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron