Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 39; plannen?

<<

Anoniem321

Bericht 23 Sep 2019 07:49

Re: Week 39; plannen?

Ik wil iedereen een hele fijne week wensen! Marin, hoop dat je je gauw weer beter voelt!
Gympie, nog even nagenieten van de vakantie en van je vrije week.
Kreeft, wat een heerlijk vooruitzicht, alvast fijne vakantie gewenst.

Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan vertrek ik woensdag heel vroeg met het vliegtuig naar PIsa. Daar wil ik de toren even afvinken en dan door met de trein naar Florence! Ik blijf daar tot volgende week maandag!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 23 Sep 2019 08:06

Re: Week 39; plannen?

Fijne week allemaal!

Bliss, gefeliciteerd!
Lady, gek zo, maar geniet lekker van je weekje vrij.
Beterschap Marin!
Teun, veel plezier in New York! En wat een geweldige regeling, zo met die vrienden :)
Kreeft, werkse nog even! En fijne vakantie voor daarna.
Ise, succes en veel plezier bij je nieuwe werk!

Maandag / Nu lekker thuis met N. Vanmiddag als T. uit school is gaan we nog even op verlate verjaardagsvisite bij het dochtertje van een vriendin. Vanavond misschien nog even een rondje wandelen.
Dinsdag / In de ochtend moet ik naar de speelotheek. N. is een dagje extra naar de opvang. Als T. uit school is, halen we N. op en gaan we naar De Olmenhorst om T. zijn boom leeg te halen. Samen met Oreo, die gaat foto's maken.
Woensdag / Werken en 's avonds met een vriendin naar Lakwerk, lekker onze nagels laten doen.
Donderdag / Werken
Vrijdag / Werken, daarna oppassen bij een vriendin.
Zaterdag / 's Morgens een date met de mama's en kindjes van de yoga. Verder geen plannen.
Zondag / Man loopt de halve marathon in H'lem. Met een beetje goed weer gaan we hem aanmoedigen/opwachten bij de finish.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 23 Sep 2019 08:38

Re: Week 39; plannen?

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, boodschappen doen en nieuwe schoenen kopen.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: personeelsuitje, begint al in de ochtend en in de avond na het diner nog even de kroeg in met zijn allen.
Zaterdag: ochtend naar mijn ouders (zijn 40 jaar getrouwd), middag/avond heb ik een neven- en nichtendag.
Zondag: middag/avond 40 jaar huwelijksfeest van mijn ouders.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem298

Bericht 23 Sep 2019 09:04

Re: Week 39; plannen?

Fijne week allemaal!
UN, sterkte op kamp!
Bliss, gefeliciteerd met je verjaardag! ?
Teun, wat gaaf, naar NY! Veel plezier!
Elliot, leuk vooruitzicht om een paar dagen weg te gaan. Al een idee waar jullie heen willen?
Lady, heerlijk zeg zo’n weekje vrij. Geniet van je nachtje weg met je man!
Marin, beterschap!

Mijn week is saai:
Vandaag: vrij, ga zo denk ik muffins bakken, verder geen plannen.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: overdag sporten, ‘s avonds werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: misschien naar een verjaardag, als ik dat nog trek. Vijf dagen werken hakt er meestal wel in.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Sep 2019 14:00

Re: Week 39; plannen?

Lady schreef:Ise, veel succes met je nieuwe baan. Spannend! Ik sta er volgende week ook zo voor. Gedeelde smart, halve smart ?.
.


Het was inderdaad spannend, maar ging al snel goed! Nou is het ook niet een hele moeilijke baan natuurlijk, maar je weet toch nooit waar je precies terecht komt. Heb nu wel mega hoofdpijn, denk van alle indrukken, zo na mijn pauze nog maar 50 minuten voor vandaag!

De rest ook allemaal bedankt voor jullie succes, lief!
<<

Anoniem284

Bericht 23 Sep 2019 17:46

Re: Week 39; plannen?

Olifant schreef:Ik wil iedereen een hele fijne week wensen! Marin, hoop dat je je gauw weer beter voelt!
Gympie, nog even nagenieten van de vakantie en van je vrije week.
Kreeft, wat een heerlijk vooruitzicht, alvast fijne vakantie gewenst.

Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan vertrek ik woensdag heel vroeg met het vliegtuig naar PIsa. Daar wil ik de toren even afvinken en dan door met de trein naar Florence! Ik blijf daar tot volgende week maandag!


Jij ook een fijne week, veel plezier in Italië zo te lezen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Sep 2019 19:36

Re: Week 39; plannen?

Bedankt voor de felicitaties!

Ise, fijn dat het goed ging! Wat voor soort winkel is het?
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers