Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Den Bosch, overnachting

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 20 Sep 2019 20:48

Den Bosch, overnachting

Wij zijn op zoek naar een hotel, airbnb of b&b voor 26 juni.
Graag in de buurt van de Brabanthallen zodat we er eventueel in beschonken toestand makkelijk terug naar het hotel kunnen.
We hoeven niet veel, een bed, douche en eventueel ontbijt zou fijn zij

Wie wilt er mee zoeken of heeft tips? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 23 Sep 2019 19:51

Re: Den Bosch, overnachting

Echt vlakbij zit denk ik niks. Althans, volgens mij is het al snel 2/3 kilometer en dat kan ik niet in beschonken toestand lopen ?.

De Brabanthallen liggen wat "achteraf". Weet niet wat voor evenement het is maar wellicht is er zo'n parkeerplaats waar je een pendelbus kunt nemen (die gaan dan 's nachts ook weer terug) en zit daar wat vlakbij.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Sep 2019 22:56

Re: Den Bosch, overnachting

Brabanthallen kun je vanaf het station naar toe lopen. Dat heb ik ooit gedaan en als je dan bijv na afloop de trein neemt naar een volgend station in welke richting dan ook, dan heb je veel meer keus qua overnachtingen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 24 Sep 2019 06:35

Re: Den Bosch, overnachting

Het dichtstbij is het Little Duke Hotel, 1 kilometer lopen, gaat dat nog in beschonken toestand? :)
Ik associeer de Brabant Hallen altijd met de Margriet Winterfair, benieuwd hoe je in die hallen beschonken kunt raken :)
<<

Anoniem271

Bericht 24 Sep 2019 07:04

Re: Den Bosch, overnachting

kerel schreef:Het dichtstbij is het Little Duke Hotel, 1 kilometer lopen, gaat dat nog in beschonken toestand? :)
Ik associeer de Brabant Hallen altijd met de Margriet Winterfair, benieuwd hoe je in die hallen beschonken kunt raken :)


Aangezien het om 26 juni gaat gok ik dat het gaat om de Foute Party van Q-Music ?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 24 Sep 2019 07:52

Re: Den Bosch, overnachting

Ik ben er ooit geweest voor een 90's festival met oa gigi en andere dj's. Behoorlijk hardcore werd er oa gedraaid. Waren toen aardig wat mensen onder invloed van xtc etc...
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Sep 2019 08:07

Re: Den Bosch, overnachting

Ise schreef:
kerel schreef:Het dichtstbij is het Little Duke Hotel, 1 kilometer lopen, gaat dat nog in beschonken toestand? :)
Ik associeer de Brabant Hallen altijd met de Margriet Winterfair, benieuwd hoe je in die hallen beschonken kunt raken :)


Aangezien het om 26 juni gaat gok ik dat het gaat om de Foute Party van Q-Music ?


Klopt helemaal! Een kilometer of meer lopen gaat dan nog wel. Het is niet dat we ladderzat willen zijn, maar wel niet hoeven te denken van, oppassen want er moet nog auto gereden worden. Dus we een paar glazen meer dan normaal kunnen drinken
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Sep 2019 08:07

Re: Den Bosch, overnachting

En de Margriet winter fair is volgens mij in Utrecht ?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 24 Sep 2019 08:52

Re: Den Bosch, overnachting

Je kunt toch ook gewoon een taxi pakken naar je hotel.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 24 Sep 2019 21:27

Re: Den Bosch, overnachting

Dora schreef:En de Margriet winter fair is volgens mij in Utrecht ?


https://www.margrietwinterfair.nl nee nee, check maar, dat is bij ons in de buurt, Den Bosch :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Sep 2019 21:32

Re: Den Bosch, overnachting

kerel schreef:
Dora schreef:En de Margriet winter fair is volgens mij in Utrecht ?


https://www.margrietwinterfair.nl nee nee, check maar, dat is bij ons in de buurt, Den Bosch :)


Oke, dan is de locatie denk ik gewijzigd. Ben een jaar of 12 terug met mijn moeder en tante in de jaarbeurs in Utrecht naar de winterfair geweest van magriet
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Okt 2019 07:52

Re: Den Bosch, overnachting

Toet schreef:Je kunt toch ook gewoon een taxi pakken naar je hotel.

Dit zou ik ook doen.
#teammaple🍁

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers