Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disney+

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Sep 2019 13:29

Re: Disney+

Savi schreef:
Sam schreef:Wij krijgen geen beeld meer bij onze PS4. Iemand verstand van? We gebruiken dat ding nooit ?

Alle kabels aangesloten en de TV op het juiste kanaal gezet? HDMI 1 bijv. of 2 of 3.


Ja. En zitten allemaal op dezelfde HDMI via receiver. Ook daarin gewisseld. Zo raar.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 13 Sep 2019 15:26

Re: Disney+

Ik kan de app niet vinden! Tenminste, voor de LG televisie niet en ook niet via de Xbox one.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Sep 2019 16:13

Re: Disney+

Bazinga schreef:Ik kan de app niet vinden! Tenminste, voor de LG televisie niet en ook niet via de Xbox one.

Wij kunnen hem ook niet vinden voor de tv maar wel voor PlayStation. Heb je nog een PS liggen ergens? ?

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 13 Sep 2019 16:38

Re: Disney+

Nee, ik wilde een PS maar Thiemo won en nu hebben we een Xbox. Grmbl... Telefoon en tablet doen t wel en we hebben nog een Chromecast liggen. Worst case scenario hang ik die beneden op ipv boven en stream ik wel.

Van de tv vind ik t wel vaag, trouwens! Want het is gewoon een LG. Maar goed, ik kon de app in de eerste instantie ook niet vinden in de Playstore, dus wellicht is ie gewoon nog niet overal goed zichtbaar.

Tobias zit al een poosje Frozen te kijken en is verliefd op Ulsa.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 13 Sep 2019 19:27

Re: Disney+

Ik heb eraan meegewerkt, dus ik ga sowieso ‘t proefabonnement afsluiten om te zien hoe het geworden is, maar ik denk dat ‘t qua films en series niet helemaal mijn ding is.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Sep 2019 22:05

Re: Disney+

Is bij jullie het geluid ook zo zacht? Het volume van m’n tv staat altijd op 10, maar om de films van Disney+ te kunnen volgen moet ik hem minimaal op 25 zetten ?

♥♥
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Sep 2019 11:03

Re: Disney+

Ja maar komt bij ons door kijken via PlayStation. PS geluid is altijd zachter.

F. is ziek en ligt al haar 2e film te kijken. Nu al een succes dus haha!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem277

Bericht 14 Sep 2019 13:49

Re: Disney+

Ja hier kijken we via de tablet maar hij staat op zn hardst en nog slecht te horen. Jammer! Daarna een spelletje en je schrikt je rot :wink:
<<

Anoniem298

Bericht 15 Sep 2019 14:30

Re: Disney+

Hier is het geluid normaal, zowel op de PS als op de iPad. De kinderen zijn nog niet erg enthousiast, ik ben enthousiaster geloof ik :laughcry:
<<

Anoniem279

Bericht 15 Sep 2019 14:35

Re: Disney+

Ik ben nu al fan van het aanbod, ik heb gisteren Boy meets world terug zitten kijken, jeugdsentiment! Het geluid vind ik op de iPad normaal, oo de PlayStation geen idee, m’n vriend vind het vooralsnog niet nodig ‘m daarop te installeren. We kijken tot nu toe steeds op de tablet/iPad, vriend kijkt toch andere dingen dan ik. We zijn we allebei fan, als het over twee maanden nog zo bevalt dan gaan we wel voor het abonnement.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2019 09:06

Re: Disney+

Ik heb net een proefabbo genomen om de Marvel films te kunnen kijken. Mijn vriend heeft mij in deze genre geïntroduceerd en ik moet zeggen het bevalt me wel. Ik moet ze nu alleen wel allemaal gaan kijken om het verhaal te gaan snappen van de laatste film die er van is uitgekomen. Nu alleen nog even kijken op welke volgorde ik ze het beste kan kijken qua verhaallijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Sep 2019 21:01

Re: Disney+

Wij hebben van het weekend de korte Pixar filmpjes gekeken, B lag bij sommige echt blauw van het lachen :laughcry:
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 17 Sep 2019 22:02

Re: Disney+

Silly-One schreef:Ik heb net een proefabbo genomen om de Marvel films te kunnen kijken. Mijn vriend heeft mij in deze genre geïntroduceerd en ik moet zeggen het bevalt me wel. Ik moet ze nu alleen wel allemaal gaan kijken om het verhaal te gaan snappen van de laatste film die er van is uitgekomen. Nu alleen nog even kijken op welke volgorde ik ze het beste kan kijken qua verhaallijn.


https://www.techradar.com/how-to/how-to ... s-in-order

Man en ik houden deze volgorde aan op Captain Marvel na, die kun je beter pas veel later kijken. Chronologisch hoort hij inderdaad als 2e film maar als je buiten Captain America nog niks gezien hebt krijg je heel veel informatie waar je nog niks van snapt.
Wij zouden hem net voor of na Thor Ragnarok zetten in het rijtje.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Sep 2019 11:25

Re: Disney+

Ik heb gister een proef abonnement afgesloten, lekker nog tijdens mijn verlof! Alleen krijg ik nu de audio niet meer op Engels :nopompom: ik kan klikken wat ik wil, het blijft Nederlands en dat is echt tenenkrommend slecht bij high school musical...
december 2016
juli 2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Sep 2019 11:27

Re: Disney+

Niekske schreef:Ik heb gister een proef abonnement afgesloten, lekker nog tijdens mijn verlof! Alleen krijg ik nu de audio niet meer op Engels :nopompom: ik kan klikken wat ik wil, het blijft Nederlands en dat is echt tenenkrommend slecht bij high school musical...


Dit hadden wij met Engels.
Als je nog een keer op Nederlands klikt? En dan pas op Engels?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Sep 2019 13:31

Re: Disney+

Een andere browser werkte ook ?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem298

Bericht 20 Sep 2019 22:24

Re: Disney+

Niekske schreef:Ik heb gister een proef abonnement afgesloten, lekker nog tijdens mijn verlof! Alleen krijg ik nu de audio niet meer op Engels :nopompom: ik kan klikken wat ik wil, het blijft Nederlands en dat is echt tenenkrommend slecht bij high school musical...


Niet alleen bij HSM haha! Wij keken de Muppets in het Nederlands (ivm dochter die meekeek) en dat was niet te doen. Echt vre-se-lijk.

Misschien echt even een domme vraag, maar verandert het aanbod net als op Netflix regelmatig?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2019 15:03

Re: Disney+

Jet schreef:
Niekske schreef:Ik heb gister een proef abonnement afgesloten, lekker nog tijdens mijn verlof! Alleen krijg ik nu de audio niet meer op Engels :nopompom: ik kan klikken wat ik wil, het blijft Nederlands en dat is echt tenenkrommend slecht bij high school musical...


Niet alleen bij HSM haha! Wij keken de Muppets in het Nederlands (ivm dochter die meekeek) en dat was niet te doen. Echt vre-se-lijk.

Misschien echt even een domme vraag, maar verandert het aanbod net als op Netflix regelmatig?[/quote]

Tot hoever dat kan denk ik, praktisch alles van Disney staat er op natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Lejow op 24 Sep 2019 21:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Sep 2019 20:11

Re: Disney+

Ik vraag me inderdaad af of nieuwe films erop komen voor de gratis proefperiode voorbij is. Aladdin met mensen komt volgens mij komende week op dvd uit, dus misschien verschijnt die nog wel. Dumbo is ook al een tijdje op dvd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2019 20:56

Re: Disney+

Lady en de Vagebond komt er na 12 november op.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 26 Sep 2019 09:26

Re: Disney+

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Mrt 2020 15:46

Re: Disney+

Vraagje!
Stopt de gratis trial na zeven dagen echt? Of zit je dan toch nog vast aan een abonnement?
Ik wil komend weekend de trial eigenlijk aanzetten om lekker te Disney bingen in m'n eentje.

Oh en het wisselen tussen Engels en Nederlands gaat dus niet zo soepel?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mrt 2020 15:50

Re: Disney+

Marin schreef:Vraagje!
Stopt de gratis trial na zeven dagen echt? Of zit je dan toch nog vast aan een abonnement?
Ik wil komend weekend de trial eigenlijk aanzetten om lekker te Disney bingen in m'n eentje.

Oh en het wisselen tussen Engels en Nederlands gaat dus niet zo soepel?

Als je niet opzegt zit je idd vast aan een abonnement.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Mrt 2020 15:51

Re: Disney+

Oké dus goed opzeggen. Of m'n man overhalen dat hij een F1 abbo mag en ik dus Disney ?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mrt 2020 16:03

Re: Disney+

Haha. Ja het is gewoon 1 klik in het profiel, maar idd niet vergeten dan.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers