Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

<<

Anoniem300

Bericht 15 Sep 2019 10:25

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Ziggo, 60 euro per maand
<<

Anoniem279

Bericht 15 Sep 2019 10:28

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

KPN alles in 1, incl gratis pluspakket en fox eredivisie, €84 per maand. Wel duur maar er hebben alles van KPN (ook mobiele abonnementen) dus het levert ook weer voordelen op. Eigenlijk wil ik Fox opzeggen maar m’n vriend kijkt het nog te graag ?
<<

Anoniem279

Bericht 15 Sep 2019 10:31

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Hoe bellen jullie trouwens voor korting, ik bedoel, wat zeggen jullie dan? Ik heb dat ooit eens geprobeerd nav dingen die (volgens mij) Fred hier ooit zei, maar ik werd nog net niet uitgelachen aan de telefoon. En geen korting dus.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Sep 2019 11:05

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Ik heb vorig jaar ook gebeld naar de KPN. Ze hadden toen overstap weken. Ik vroeg hoe zit het met de mensen die bij jullie blijven na al die jaren. Hebben jullie daar nog een actie voor. Hij ging kijken wat hij voor me kon doen en uiteindelijk kreeg ik mooie korting. Betaalde 6 maanden maar de helft, dus ik was er blij mee.
Zou het gewoon nog eens proberen. Als je het niet doet, krijg je niks.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 16 Sep 2019 07:49

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Zo heb ik het ook gedaan Japie. Gezegd dat ik het gek vond dat je als jarenlange trouwe klant nooit beloond wordt maar nieuwe klanten leuke aanbiedingen krijgen, daarnaast aangegeven heel tevreden te zijn en liever klant te blijven maar door de hoge kosten en mooie korting elders ik wel genoodzaakt was eventueel over te stappen.

1x werkte het niet, kreeg een flutaanbieding van ze, dus had me aangemeld bij de concurrent, dan krijgen ze automatisch je opzegging en 2 dagen later belden ze me al nav die opzegging.
Toen aangegeven waarom ik overstapte, ik al gebeld had om te kijken of er iets mogelijk was en dat was toen niet. Toen gaven ze aan dat zij (andere afdeling) wel een betere aanbieding konden doen omdat ik opgezegd had. Toen heb ik dezelfde prijs/korting gekregen als dat ik bij de concurrent zou krijgen. (Scheelde ruim 200 euro in 1 jaar) En binnen 14 dagen kon ik dat nieuwe abonnement bij de concurrent nog annuleren.
Laatst gewijzigd door Sawadee op 16 Sep 2019 11:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem307

Bericht 16 Sep 2019 08:10

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Ik doe het al jaren. Ik bel KPN, zeg dat mijn contract bijna ten einde is en of ze nog leuke aanbiedingen hebben. Moet ik wel zeggen dat ik vroegah meer kreeg dan tegenwoordig, maar standaard altijd de korting die nieuwe klanten ook krijgen. Voorheen kregen we ook nog zes maanden Foxsport gratis, maar dat is ten einde helaas.

Edit: Mijn ouders hebben nog een oud KPN-pakket waarbij Spotify gratis is. Die vervalt tegenwoordig wel als je korting wilt. Wij gebruiken geen spotify, maar mijn ouders wel en dat is voor hun de keuze om geen korting te krijgen als trouwe klant. Ze willen hun gratis spotify namelijk niet verliezen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Sep 2019 08:55

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Sawadee schreef:Zo heb ik het ook gedaan Japie. Gezegd dat ik het gek vond dat je als jarenlange trouwe klant nooit beloond wordt maar nieuwe klanten leuke aanbiedingen krijgen, daarnaast aangegeven heel tevreden te zijn en liever klant te blijven maar door de hoge kosten en mooie korting elders ik wel genoodzaakt was eventueel over te stappen.

1x werkte het niet, kreeg een flutaanbieding van ze, dus had me aangemeld bij de concurrent, dan krijgen ze automatisch je opzegging en 2 dagen later belden ze me al nav die opzegging.
Toen aangegeven waarom ik overstapte, ik al gebeld had om te kijken of er iets mogelijk was en dat was toen niet. Toen gaven ze aan dat zij (andere afdeling) wel een betere aanbieding konden doen omdat ik opgezegd had. Toen heb ik dezelfde prijs/korting gekregen als dat ik bij de concurrent zou krijgen. En binnen 14 dagen kon ik dat nieuwe abonnement nog annuleren.

Exact dit ja. Blijft jammer dat het zo moet, maar ik vind KPN regulier veel te duur.
Betaal nu 9 maanden lang 41,50. Daarna iets van 63,50. Voor tv/internet/2 ontvangers en opnemen pakket.
<<

Anoniem284

Bericht 16 Sep 2019 09:07

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Isles schreef:Ik doe het al jaren. Ik bel KPN, zeg dat mijn contract bijna ten einde is en of ze nog leuke aanbiedingen hebben. Moet ik wel zeggen dat ik vroegah meer kreeg dan tegenwoordig, maar standaard altijd de korting die nieuwe klanten ook krijgen. Voorheen kregen we ook nog zes maanden Foxsport gratis, maar dat is ten einde helaas.

Edit: Mijn ouders hebben nog een oud KPN-pakket waarbij Spotify gratis is. Die vervalt tegenwoordig wel als je korting wilt. Wij gebruiken geen spotify, maar mijn ouders wel en dat is voor hun de keuze om geen korting te krijgen als trouwe klant. Ze willen hun gratis spotify namelijk niet verliezen.


Maar dat laatste moet wel opwegen tegen de eventuele korting toch? Anders ben je alsnog een dief van je eigen portemonnee. Dan kan je beter kiezen voor de korting en zelf spotify afnemen.
<<

Anoniem307

Bericht 16 Sep 2019 09:38

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Gympie schreef:
Isles schreef:Ik doe het al jaren. Ik bel KPN, zeg dat mijn contract bijna ten einde is en of ze nog leuke aanbiedingen hebben. Moet ik wel zeggen dat ik vroegah meer kreeg dan tegenwoordig, maar standaard altijd de korting die nieuwe klanten ook krijgen. Voorheen kregen we ook nog zes maanden Foxsport gratis, maar dat is ten einde helaas.

Edit: Mijn ouders hebben nog een oud KPN-pakket waarbij Spotify gratis is. Die vervalt tegenwoordig wel als je korting wilt. Wij gebruiken geen spotify, maar mijn ouders wel en dat is voor hun de keuze om geen korting te krijgen als trouwe klant. Ze willen hun gratis spotify namelijk niet verliezen.


Maar dat laatste moet wel opwegen tegen de eventuele korting toch? Anders ben je alsnog een dief van je eigen portemonnee. Dan kan je beter kiezen voor de korting en zelf spotify afnemen.


Klopt. Meestal krijg je een pakket van zo ongeveer 70 euro 6 maanden voor 35 euro. Dat is toch 210 euro. Dat is wel exclusief extra zenders. Spotify kost 9.95 per maand? Of is dat al duurder geworden? Maar goed, ik wist wel wat ik zou kiezen. Dan betaal ik die Spotify zelf wel. Maar ik heb er sowieso niets mee, dus ik was er niet rouwig om, om het te verliezen.

En je gaat elk jaar een jaarcontract aan met KPN. Die na een jaar maandelijks opzegbaar wordt. Als je elk jaar rond contractverloop belt en zegt dat je je oriënteert op televisieaanbieders, krijg je elk jaar dezelfde korting die op dat moment ook geldt voor nieuwe klanten.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Sep 2019 10:57

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Nav dit topic heb ik even gekeken wanneer mijn contract afloopt en dat is morgen.
Heb naar KPN gebeld en de eerste man kon niks voor mij betekenen. Hij had geen actie lopen nu. Toen ik zei dat ik dan wel bij Ziggo ging kijken, kreeg ik een collega aan de lijn.
Heb nu een korting van 25 euro per maand voor 3 maanden gekregen. Toch weer mooi meegenomen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem307

Bericht 16 Sep 2019 19:56

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Ik scherm altijd -heel slecht- met retentie. Heeft absoluut geen meerwaarde, maar zorgt wel dat ik gelijk naar de juiste afdeling word doorverbonden. Mooi meegenomen die 25 euro per maand. Niet bellen is niet krijgen. :)
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 16 Sep 2019 20:40

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Wij zijn recent overgestapt van Telfort naar tmobile. Telfort had alleen nog maar problemen vooral met de WiFi. Echt vreselijk irritant.

Omdat wij beide tmobile mobiel hebben, kregen we natuurlijk een leuke korting. Per maand 12,50 korting klant voordeel en daarmee hebben we unlimited data op mobiel. Tv en internet met fox sport. (vooral voor mijn vriend heeeeeeel belangrijk hahaha) we betalen nu 43 euro per maand incl 4 tv boxen a 5 euro per box. En over 6 maanden wordt dit 63 euro. Alleen nu ga ik 2 boxen terug sturen omdat we tv gaan casten. Dus betalen we nu 33 euro en dadelijk 53 euro.
Super snelle internet. ✌️
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Anoniem294

Bericht 20 Sep 2019 07:24

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Wij zijn net weer overgestapt van KPN naar Ziggo. Over KPN zijn we wel altijd tevreden geweest en meestal komen we daar ook weer terug. Vorig jaar hadden we ook Ziggo maar toen was het echt beroerd. Constant vastlopers en storingen.
Maar man heeft Vodafone bij zijn mobiel en reist 4,5 uur per dag met het OV en vodafone icm Ziggo geeft hem dubbele data. Dat kan hij onderweg dus goed gebruiken omdat de wifi in de treinen ook voor geen meter werken.
We zagen nu dat de apparatuur is vernieuwd dus we hebben weer een poging gedaan.

Tot nu toe bevalt dat echt heel erg goed en is het echt een verademing vergeleken met vorig jaar.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 20 Sep 2019 18:48

Re: Welke tv- en internetaanbieder hebben jullie?

Ziggo en bel elk jaar om te kijken of er niet wat van de prijs af kan. Vaak 4 maanden voor de helft of 6 maanden voor €35 ofzo en dan zit er ook vaak een gratis pakket oid bij.
Carpe Diem
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers