Sawadee schreef:Zo heb ik het ook gedaan Japie. Gezegd dat ik het gek vond dat je als jarenlange trouwe klant nooit beloond wordt maar nieuwe klanten leuke aanbiedingen krijgen, daarnaast aangegeven heel tevreden te zijn en liever klant te blijven maar door de hoge kosten en mooie korting elders ik wel genoodzaakt was eventueel over te stappen.
1x werkte het niet, kreeg een flutaanbieding van ze, dus had me aangemeld bij de concurrent, dan krijgen ze automatisch je opzegging en 2 dagen later belden ze me al nav die opzegging.
Toen aangegeven waarom ik overstapte, ik al gebeld had om te kijken of er iets mogelijk was en dat was toen niet. Toen gaven ze aan dat zij (andere afdeling) wel een betere aanbieding konden doen omdat ik opgezegd had. Toen heb ik dezelfde prijs/korting gekregen als dat ik bij de concurrent zou krijgen. En binnen 14 dagen kon ik dat nieuwe abonnement nog annuleren.
Isles schreef:Ik doe het al jaren. Ik bel KPN, zeg dat mijn contract bijna ten einde is en of ze nog leuke aanbiedingen hebben. Moet ik wel zeggen dat ik vroegah meer kreeg dan tegenwoordig, maar standaard altijd de korting die nieuwe klanten ook krijgen. Voorheen kregen we ook nog zes maanden Foxsport gratis, maar dat is ten einde helaas.
Edit: Mijn ouders hebben nog een oud KPN-pakket waarbij Spotify gratis is. Die vervalt tegenwoordig wel als je korting wilt. Wij gebruiken geen spotify, maar mijn ouders wel en dat is voor hun de keuze om geen korting te krijgen als trouwe klant. Ze willen hun gratis spotify namelijk niet verliezen.
Gympie schreef:Isles schreef:Ik doe het al jaren. Ik bel KPN, zeg dat mijn contract bijna ten einde is en of ze nog leuke aanbiedingen hebben. Moet ik wel zeggen dat ik vroegah meer kreeg dan tegenwoordig, maar standaard altijd de korting die nieuwe klanten ook krijgen. Voorheen kregen we ook nog zes maanden Foxsport gratis, maar dat is ten einde helaas.
Edit: Mijn ouders hebben nog een oud KPN-pakket waarbij Spotify gratis is. Die vervalt tegenwoordig wel als je korting wilt. Wij gebruiken geen spotify, maar mijn ouders wel en dat is voor hun de keuze om geen korting te krijgen als trouwe klant. Ze willen hun gratis spotify namelijk niet verliezen.
Maar dat laatste moet wel opwegen tegen de eventuele korting toch? Anders ben je alsnog een dief van je eigen portemonnee. Dan kan je beter kiezen voor de korting en zelf spotify afnemen.
Terug naar Huisje, boompje, beestje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers