Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardag van je kind

<<

Anoniem298

Bericht 13 Jul 2019 07:49

Re: Verjaardag van je kind

Wij gaan op de dag zelf uit eten, het jarige kind mag dan kiezen waar ze naartoe wil. Ze krijgen ook van ons al een cadeau. Voor de familie en vrienden vieren we het in een weekend tussen hun verjaardagen in, ze zijn twee weken na elkaar jarig, dus dat vinden we makkelijker dan twee verjaardagen vlak na elkaar te vieren. Ze vinden het zelf ook helemaal leuk om het samen te vieren, dus iedereen blij (vooral mijn man en ik omdat we maar een keer heel de bups in huis hebben).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Jul 2019 08:00

Re: Verjaardag van je kind

Ik was toevallig al vrij op haar verjaardag en m'n vriend heeft vrij genomen zodat we wat leuks konden doen. Dit was op een vrijdag en de dag erna hebben we het gevierd met familie en wat vrienden. Nog niet over nagedacht hoe we dat de komende jaren gaan doen eigenlijk. Volgend jaar is ze op zondag jarig bedenk ik me nu, dus dan hebben we dat probleem nog niet. Denk dat we het dan gewoon op de dag zelf vieren voor familie en vrienden.
❤ 7 juni 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Jul 2019 08:41

Re: Verjaardag van je kind

De verjaardag van de oudste is op Koningsdag. Dan gaan we in de ochtend cadeautjes uitpakken en daarna naar de vrijmarkt waar hij nog wat dingentjes mag uitzoeken. (Dochter ook trouwens) rond 3 uur komt de visite en wij zorgen voor warm eten, soms Chinees, soms soep met broodje o.i.d..
Bij dochter vieren we het in het weekend er voor of erna. Ook vanaf 3 uur en wij zorgen voor warm eten.
<<

Anoniem281

Bericht 13 Jul 2019 08:50

Re: Verjaardag van je kind

Op de dag zelf nemen we vrij en doen we wat leuks met z'n drieën. Als ie naar school gaat, nemen we de middag vrij. Dit jaar is Tobias wel de ochtend naar t KDV gegaan omdat het gewoon z'n dag was. We zijn smiddags gaan lunchen.

Het echte feest doen we in t weekend daarvoor of daarna (is altijd goed plannen omdat z'n twee nichtjes een week voor en de ander een week na hem jarig zijn) en dan nodigen we familie uit en vrienden die wij als familie beschouwen. Meestal vanaf een uur of 14:00 tot 17:00 en een aantal mensen eten dan mee.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Jul 2019 12:27

Re: Verjaardag van je kind

Wij (mijn man en ik) nemen alle verjaardagen van het gezin vrij.
Als dit op een opvang dag was bleven de kinderen ook thuis op hun verjaardag en gingen we iets leuks doen.

De verjaardag voor familie vierden we dan het weekend ervoor.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Jul 2019 12:36

Re: Verjaardag van je kind

Oor familie vieren we het in het weekend, de afgelopen jaren kreeg ze dan ook haar cadeautje van ons al. Op de dag zelf hebben we wat leuks gedaan met z'n 3en.
Komend jaar zal ze het wat meer begrijpen, ik weet nog niet hoe we het dan doen op haar verjaardag zelf.
30-04-2017
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 13 Jul 2019 13:35

Re: Verjaardag van je kind

We hebben pas 1 verjaardag gehad van zoon, maar toen hebben we allebei de dag zelf vrijgekomen, toevallig moest ik die dag naar de bedrijfsarts onder dwang, maar hadden wel gezellig dag met zijn drieën.

Dit jaar willen we ook weer allebei vrij nemen, wil hem niet naar de opvang brengen op zijn verjaardag, en dan wil ik wat leuks gaan doen zoals zwemmen of dierentuin oid! Vieren doen we weekend ervoor of erna met wat familie.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Jul 2019 20:50

Re: Verjaardag van je kind

Dit jaar had ik vrij genomen, mijn man had al vrij toevallig. Eind van de middag kwam de familie en aten we een taartje. En daarna hadden we tapas en bbq.
Hoe we dat komende jaren gaan doen geen idee, dat zien we dan wel weer.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 14 Jul 2019 02:03

Re: Verjaardag van je kind

Afgelopen 2 jaar hebben we haar verjaardag gevierd met familie in het weekend nadat ze jarig was. Ik kan geen vrij nemen, dus op de dag zelf iets doen, is geen optie. Wel kreeg ze die dag al cadeautjes. Afgelopen jaar kwam het op mijn werk wel zo uit dat ik in de ochtend vrij was (het was toetsweek) dus ik kon mee naar de opvang, waar M mocht trakteren.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jul 2019 08:51

Re: Verjaardag van je kind

Nu Bo nog niet op school zit neem ik altijd een vrije dag en gaan we wat leuks doen samen. Haar verjaardag vieren we in het weekend voor familie en een vriendin met een dochter komt dan ook. Ik denk dat we het iets groter vieren wanneer ze 4 wordt dit jaar.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 14 Jul 2019 13:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kira

Bericht 14 Jul 2019 08:58

Re: Verjaardag van je kind

Ik vier zijn verjaardag zoveel mogelijk de dag zelf. Hij is bijna altijd in de zomervakantie jarig dus dat gaat ook altijd prima. Dit jaar valt het buiten de zomervakantie maar op een vrijdag dus houden we het ook de dag zelf. Ik heb mijn vakantie ook altijd rondom zijn verjaardag gepland zodat ik thuis was.
Hele speciale dingen doen we verder niet echt, ik versier de woonkamer en de tuin, en we maken er dan altijd een hele gezellige dag van met de mensen die het dichts bij ons staan. Grote verjaardagen met kennissen houden we niet van.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Sep 2019 08:48

Re: Verjaardag van je kind

Onze dochters zijn in de zomervakantie jarig of er net na of er net voor.
Wij vieren het op de dag zelf en soms in het weekend. Meestal vanaf 15.00 uur met eten. Ik neem op hun verjaardag vrij en mijn man ook trouwens. Dit jaar waren ze beide op een maandag jarig. Bij de oudste zijn wij te zwemmen geweest en bij de jongste naar het sprookjesbos geweest.
2014 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 08 Sep 2019 07:54

Re: Verjaardag van je kind

Wij zingen de jarige uit bed en dan cadeaus. Ongeacht school of weekend.

Bij de oudste hebben we nu 2 keer haar kinderfeestje op de dag zelf gevierd.

Grote mensenfeest vaak het weekend ervoor of na. 1 dag en iedereen is welkom. Naakt komt de familie lunchen en de vriendengroep avondeten en daar tussen vertrekken en komen er mensen. Drukke maar gezellige boel!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2019 08:08

Re: Verjaardag van je kind

Naakt lunchen, Bolus? ?

Hier ook cadeautjes en zingen ‘s morgens op bed. Van de oudste vieren we het in het weekend dit jaar, omdat ze op een lange schooldag jarig is en ook nog zwemles heeft ‘s middags. De middelste is tussen kerst en oud en nieuw jarig en vieren we gewoon op zijn verjaardag zelf.
De oudste had vorig jaar haar kinderfeestje op haar verjaardag zelf, was een woensdagmiddag. Nu doen we het de woensdag na haar verjaardag.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 14 Sep 2019 21:38

Re: Verjaardag van je kind

Wij hebben altijd vrij genomen met de verjaardagen van de kinderen, en dat blijven we waarschijnlijk ook doen. Zelfs nu ze naar school gaan. Al is de oudste regelmatig in de herfstvakantie jarig en de jongste in de kerstvakantie, als ze geluk hebben. Op hun verjaardag zelf gaan we soms iets leuks doen, het feest is dan in t weekend. En als het in het weekend valt vieren we op die dag hun verjaardag.
<3 <3

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio