Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 09 Sep 2019 19:14

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Het is natuurlijk ook wat je zelf fijn vindt. Ik gebruikte de kinderwagen heel veel, dat ben ik blijven doen. Als je ook regelmatig draagt, is de situatie ook anders. Dan kun je misschien een tweede opzet op je kinderwagen kopen (als het geen losse onderdelen zijn), zodat je het zitgedeelte en weggedeelte allebei gelijk kan pakken. Dan kun je makkelijk daartussen wisselen en dan combineren met draagdoek/meerijdplankje.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2019 20:20

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Ik had de duowagen echt niet kunnen/willen missen. Maar ik vind 16 maanden of 2 jaar wel echt een verschil. Ze groeien in die 8 maanden zo snel. Dus ik zou het even afwachten.
Bij iedereen in onze omgeving (bij de meeste rond de 2 jaar leeftijdsverschil) werkte een plankje heel goed.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2019 20:20

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Silver schreef:Maar even over de duowagen, wanneer koop je die? De oudste en middelste liepen al rond de 14 maanden, de jongste is nu 15 maanden en loopt nog steeds niet. Doe ik er dan goed aan om een duowagen aan te schaffen? Voor boodschappen naar school e.d. moet ik sowieso eerst in de auto. Of zou dan een meerijdplankje toch handiger zijn?


Dan zou ik absoluut een duowagen willen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Sep 2019 20:46

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Sam schreef:Ik had de duowagen echt niet kunnen/willen missen. Maar ik vind 16 maanden of 2 jaar wel echt een verschil. Ze groeien in die 8 maanden zo snel. Dus ik zou het even afwachten.
Bij iedereen in onze omgeving (bij de meeste rond de 2 jaar leeftijdsverschil) werkte een plankje heel goed.


Hier zal er rond de 17a18 maanden verschil tussen zitten. Dus blijft een twijfel gevalletje. Afhankelijk van of ik ver overtijd ga of niet.

Maar die duowagen is zo aangeschaft of niet? Zag ze op Mp wel staan, vind het alleen 2ehands ook nog wel behoorlijke bedragen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2019 21:01

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Ja is zeker zo aangeschaft. Tweedehands helemaal.
Je koopt 'm nu voor een bedrag en later verkoop je 'm weer door voor een euro of honderd minder. Dus valt mee hé.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 09 Sep 2019 21:10

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Silver, jij woont in Friesland toch? Wij hebben hier nog een oudere, destijds tweedehands gekochte, duowagen staan van het merk Kees. Je ziet wel echt dat ie niet meer nieuw is. Als je interesse hebt mag je hem wel ophalen, we willen er graag vanaf ?. Destijds bij de oudste en middelste gebruikt, vond het ideaal. Zit trouwens geen babynestje bij.
2011 2012 2017
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Sep 2019 21:51

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Indigo schreef:Silver, jij woont in Friesland toch? Wij hebben hier nog een oudere, destijds tweedehands gekochte, duowagen staan van het merk Kees. Je ziet wel echt dat ie niet meer nieuw is. Als je interesse hebt mag je hem wel ophalen, we willen er graag vanaf ?. Destijds bij de oudste en middelste gebruikt, vond het ideaal. Zit trouwens geen babynestje bij.



Yes klopt, ik stuur je even een PB.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 14 Sep 2019 16:19

Re: Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen.

Wij hebben ook niet veel verschil tussen de kinderen. Tussen 1e en 2e zit 22 maanden, we konden toen prima met een plankje af. Hebben wel een 2e ledikant gekocht, gewoon een simpele van de ikea. Nu 16 maanden ertussen en hebben nu toch wel een joolz geo aangeschaft, de 2e loopt net. Achteraf had dit ook wel met alleen een plankje gekunt maar toch geen spijt van de aankoop. Oudste heeft nu een peuterbed en andere 2 een ledikant.

De zwangerschap vond ik bij de 3e wel iets zwaarder, het lopen en tillen breekt je op het laatst wel op vond ik.

Goede zwangerschap gewenst
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers