Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2019 19:55

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Onder invloed van hormonen sneuvelt er wel eens wat..... :redface:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Sep 2019 20:06

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Hahahah heerlijk om te lezen dit.

Ik vond eens, nadat het uit was, de autosleutel van een ex in m'n tas.
Toen ben ik er middenin de nacht naar toe gereden en heb ik z'n auto verderop in de straat gezet.
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Sep 2019 20:11

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Hahaha Kees!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 10 Sep 2019 20:17

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ik heb mijn man wel eens in een hoekje gedreven en voornamelijk lopen duwen. Echt geslagen heb ik niet. Hij heeft wel eens wat gaten in een deur getrapt.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 10 Sep 2019 20:19

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Kees schreef:.


??
Heb hier hartelijk om moeten lachen
Juli 2019
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2019 20:24

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ik word niet fysiek als ik boos ben, maar ik pas de negeer-techniek toe.

Echter, eenmaal ben ik in de kroeg heel boos geworden op een jongen die maar blééf treiteren en die heeft toen mijn glas wijn in zijn gezicht gekregen.
<<

Anoniem273

Bericht 10 Sep 2019 20:47

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ik heb nog nooit met spullen gegooid of geslagen etc. in een relatie. Alleen bij m’n oudste broer toen ik zelf nog heel jong was.

Heb wel heel vroeger bij een buurjongen m’n beker met Taxi (sap) in zijn gezicht gegooid. Hij pestte/achtervolgde mijn broer altijd op weg naar huis en ik was er klaar mee.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Sep 2019 20:54

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Als ik kwaad ben ga ik wel met dingen gooien of heel hard met de deuren slaan. Er is wel eens een beker gesneuveld daardoor.

Ik heb de handdoek van mijn broertje een keer van de boot gegooid omdat ik heel boos was op hem ?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 10 Sep 2019 21:23

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Echt dingen kapot maken heb ik nooit gedaan, ik gooi wel heel hard met de deuren :smile:

Haha Kees, heb je hem daar ooit nog over gehoord?
<<

Anoniem284

Bericht 10 Sep 2019 22:14

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ik gooi ook hard met deuren, ah dat is zo lekker. En een keer m’n mobiel. Dat was het wel.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 11 Sep 2019 08:48

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Bij mijn ex, we hadden een nieuwe salontafel gekocht en zetten die in de kamer, dat ging al niet zonder slag of stoot. Hij vroeg toen, wat wil je met die oude doen. Ik zei, bewaar maar voor je uitzet. 4 weken later was hij uit huis en had hij een eigen appartement, met onze oude salontafel erin.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 11 Sep 2019 10:22

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ik heb ooit k.lootzak op man zijn werkbus geschreven met watervaste stift en zijn radio eruit getrokken ?. Tegenwoordig tel ik tot 10 en ga ik zo nodig op de negeerstand ?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2019 11:00

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Teun schreef:Hoe komt het dat we het grappig vinden als een vrouw een man slaat, maar dat het andersom valt onder mishandeling?


Ik vind dat dus helemaal niet grappig, ik vind het echt niet kunnen, iemand fysiek iets aandoen of het nu een klap is of iets gooien, ongeacht het geslacht en de leeftijd degene die moet incasseren. Dat valt gewoon onder agressie. Ik zou het van mijn vriend niet accepteren, maar hij van mij ook niet. Iets weggooien, dus tegen een muur, of op de grond, uit frustratie, daar zou ik wel mee kunnen leven.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 11 Sep 2019 11:10

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Bij mij is slaan of ander fysiek geweld uit woede ook een no-go. Van beide kanten.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Sep 2019 12:11

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Afgezien van toen ik nog heel klein was, heb ik nog nooit iemand geslagen of wat dan ook. Wordt niet fysiek tijdens ruzies. Wel maak ik nogal eens gemene opmerkingen, steken onder water.. En negeren, dat gebeurt ook.

Kees: Jouw actie vind ik wel echt een leuke, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Sep 2019 12:43

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Dit is echt erg. Ik had een collega waarmee het alleen maar ruzie en strijd was. Ik baalde al als ik haar auto op de parkeerplaats zag staan, ging echt met lood in m'n schoenen naar binnen omdat ik me zo rot voelde door de dingen die ze zei. Op een dag was ik echt boos en heb ik gezegd dat ik een vork in haar oog wilde steken ??????

Ik voel me er nog wel eens rot over want het was net zo goed mijn schuld dat we zo'n slechte band hadden. Eigenlijk voornamelijk mijn schuld ?
R. 2013
D. 2016
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 11 Sep 2019 12:55

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ja eens Madame.

Ik moet hierdoor wel denken aan iets waar ik toen nóg bozer van werd. We hadden een discussie op straat terwijl we naar huis liepen en op een gegeven moment was ik zo pissig dat ik voor hem uit liep naar ons portiek en de deur open wilde maken zodat ik de deur voor zijn neus dicht kon gooien. Maar ik kreeg de sleutel er niet in. En opeens zie ik in mijn ooghoek mijn vriend verder lopen dan onze voordeur. Toen pas zag ik dat ik probeerde de deur van mijn buren open te maken :').
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2019 13:14

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Haha, wat een fail, Harri!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 11 Sep 2019 13:50

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Ja echt! Hij heeft het er nog steeds over dat dat toen zo grappig was. Haha, vind ik helemaal niet.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Sep 2019 16:58

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Madame Butterfly schreef:
Teun schreef:Hoe komt het dat we het grappig vinden als een vrouw een man slaat, maar dat het andersom valt onder mishandeling?


Ik vind dat dus helemaal niet grappig, ik vind het echt niet kunnen, iemand fysiek iets aandoen of het nu een klap is of iets gooien, ongeacht het geslacht en de leeftijd degene die moet incasseren. Dat valt gewoon onder agressie. Ik zou het van mijn vriend niet accepteren, maar hij van mij ook niet. Iets weggooien, dus tegen een muur, of op de grond, uit frustratie, daar zou ik wel mee kunnen leven.


Ja hier ben ik het dus ook mee eens. Ik nam het heel hoog op toen het bij ons is voorgekomen en daardoor verbaas ik me erover hoe lacherig er hier over wordt gedaan. Dingen door de kamer gooien of een auto verplaatsen daargelaten, dat vind ik onschuldiger en daar kan ik wel om lachen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Sep 2019 16:59

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Harrison schreef:Ja echt! Hij heeft het er nog steeds over dat dat toen zo grappig was. Haha, vind ik helemaal niet.


Hahaha!

Zo was mijn man een keer boos op mij en hij zette boos de kraan van het bad aan. Alleen sprong de douche aan en niet de kraan, een volle straal over hem heen met zn boze gezicht. En ik maar lachen ?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 11 Sep 2019 17:14

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Bord soep tegen plafond aan gegooid.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem277

Bericht 12 Sep 2019 03:59

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem277 op 16 Sep 2019 22:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 12 Sep 2019 07:52

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

Nou, ik sloeg mijn man deze week dus. Het was echt maar een kleine tik tegen zn arm, maar schrok er zelf wel van. Doorgaans ben ik meer van het verbale en niet van het fysieke. Verder ben ik niet zo van het smijten met spullen, al gooide ik deze week wel een aardappelschilmesje op de grond uit boosheid. Dit was de eerste keer ooit dat ik iets heb gegooid. Vind het altijd zo zonde van mn spullen.

Wat ik wel eens gedaan heb bij een ex (toen was hij net mijn ex). Hem 250 km laten rijden naar mij toe, hem laten denken dat we seks gingen hebben. Toen hij aankwam Hem heel hard uitgelachen en gezegd dat ik echt never nooit meer seks met hem zou gaan hebben. Toen kon hij weer naar huis.
Hij had het uitgemaakt overigens en ik was daar heel verdrietig om.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Sep 2019 20:39

Re: Jouw ruzie hoogtepunt (oké, of dieptepunt..)

In mijn huidige relatie.. ik denk toen ik een blik knakworstjes naar zijn hoofd gooide. Moet daar vaak nog aan denken als we knakworstjes eten haha.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers